Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dette er bare vondt.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
      De er giddalause og helt blottet for selvtillit. Bård finne er totalt ute av det, men det er så mange så det er vanskelig å peke på bare en ting. Risikerer nedrykk og trenerskifte nå ja..
      Enig, må inn noen nye for å redde plassen.
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Ja, nå kan du dra Deila, ta med deg ett par fra styret og. Pølsepapir og circus vålerenga er veldig mye mer interessant enn det gråeste laget i tippeligaen noensinne

Comment

Skulle aldri tro at jeg sier noe som dette. Men jeg setter over på Chelsea-Liverpool.

Comment

Til dere som ikke tror vi kan rykke ned - tabellen, "poengfangsten" de siste 8 og spillet lyver ikke. Hvilket lag skal vi klare å slå av gjenstående kamper?
            Til dere som mener det ikke er noen poeng i å bytte ut Deila nå - drit og dra!
            Last edited by Flem; 22.09.2019, 18:31.
            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Måtte jobbe overtid denne helģa,litt kjedelig siden jeg går glipp av denne kampen.....eller? Får ihvertfall 100%betaling.Men kan noen fortelle meg om vi er så rææva som resultatet tilsier sålangt?

Comment

Morten Berre ut sesongen?
                Noe må skje i alle fall.

Comment

Har prøvd å forsvare Deila, men han ryker nok nå ja. De som tar over kan umulig være dårligere ihvertfall.
                  I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Kanke skylde på dommern idag heller, han er faktisk ganske grei mot oss

Comment

Nå må det vel snart være nok?

Comment

Herregud for et makkverk deila, helt utrolig, men jeg ser han har pyntet seg idag, er det avskjedsfest etterpå eller...ha ha

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                          Måtte jobbe overtid denne helģa,litt kjedelig siden jeg går glipp av denne kampen.....eller? Får ihvertfall 100%betaling.Men kan noen fortelle meg om vi er så rææva som resultatet tilsier sålangt?
                          Det er helt tragisk.

Comment

Forsvaret vårt er ihvertfall det. Helt forferdelig å se på.
                            Resten er vel egentlig ikke det.
                            For de som kan styre sitt eget lag:
                            vif.managerleague.com

Comment

Jo resten er forferdelig også

Comment

Viking er ikke så gode at de fortjener å lede med to mål, skapt lite utenom måla. Samtidig er vi så tafatte at det er vanskelig å si at vi fortjener noe bedre. Litt kryptisk svar, men vi blir på ingen måte utspilt. Det er stort sett vi som prøver å få til ting, vi er bare for dårlige til å klare det vi prøver på. Camara eneste lyspunkt, han kan bli morsom. Dønnum også godkjent.

Lyspunkt #2: S08 ser ut til å tape i Skien. Det betyr at den ene nedrykksplassen sannsynligvis er opptatt i overskuelig fremtid.

Comment

Working...
                                X