Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jepp
    replied
    Det er i motgang karakteren din kommer frem.

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by Gluecoma View Post
    Er ikke noe tvil om at selvtilitten er borte ihvertfall, faen altså, når man får straffe så tidlig i 2.omgang så har man en gyllen mulighet til å skåre og overta momentet og så blir det slått pasning til keeper fra 11 meter og en bom fra 2 meter på returen., Da blir det tungt å komme tilbake
    Det der er bare trist...Herre gud..

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Jeg håper unge spillere får med seg denne kampen og tar lærdom. Hvis du vil ut og spille helt i toppen må du ha psyken til det. Finne viste der en av grunnene til at han ikke kom lengre i karrieren enn enga. De andre er ikke noe bedre. Sengevætere.

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    Er ikke noe tvil om at selvtilitten er borte ihvertfall, faen altså, når man får straffe så tidlig i 2.omgang så har man en gyllen mulighet til å skåre og overta momentet og så blir det slått pasning til keeper fra 11 meter og en bom fra 2 meter på returen., Da blir det tungt å komme tilbake

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by Jepp View Post
    Dette kommer til å bli stygt. Tipper 0-4.
    Jeg tipper 3-2.

Der fikk vi straffe og!

Eh, never mind...Selv ikke straffer scorer vi på
    Last edited by Spinner; 22.09.2019, 19:07. Reason: Never mind....

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    Originally posted by dalagubbe View Post
    Ja ja, selv dei største deila fans har kommet på andre tanker etterhvert ja
    Hvis man sutrer om at alt er gæernt hele tida så får man rett før eller siden. Da er det sikkert fint å hovere litt...kos deg..
    Last edited by JohnF; 22.09.2019, 19:14.

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by Flem View Post
    Vi må ikke se oss blinde på "Drillo"-tall, hvor man teller sjanser og cornere og baserer det på hvor gode vi er. En rekke tilfeldigheter inntreffer selvfølgelig, men kvaliteten på det vi leverer er ekstremt dårlig i begge ender, da hjelper det fint lite å ha flere avslutninger.
    Hadde det ikke vært 2 hjerneblødninger i forsvar hadde første omgang vært "helt grei", da vi skapte flest sjanser, avslutninger, cornere, hadde ballen mest og kontrollerte banespillet. Det var bare det som var poenget. Men, ja, mål teller, og mål preger, og vi suger der.

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    Jeg hadde trua på deila, skal innrømme det, men han er en helt annen type enn jeg trodde. Skikkelig grå mus faktisk! Har lagt merke til at han aldri tar intervjuene i pause, men sender assistenten, hva er grunnen til det?

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Jeg skjønner at folk er forbanna når vi taper, men...
    1: Vi har en egen tråd om Delia og jobben hans
    2: Fint om kamptråder kan få slippe disse "Delia må gå" oppgulpene og heller handle om.ja..kampen...

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by Spinner View Post

Eh, jo, hvis vi kommer til 100 avslutninger har vi vært veldig gode fremover og dominert spillet i omtrent 90 minutter
    Vi må ikke se oss blinde på "Drillo"-tall, hvor man teller sjanser og cornere og baserer det på hvor gode vi er. En rekke tilfeldigheter inntreffer selvfølgelig, men kvaliteten på det vi leverer er ekstremt dårlig i begge ender, da hjelper det fint lite å ha flere avslutninger.
    Da har vi 8 kamper uten seier, og det er 6 kamper ned til kvalik.
    Ønsker å dele sesongen i 2, første halvdel med Ejuke og andre halvdel uten. Tar vi snittet etter Ejuke og fordeler på resterende kamper, ender vi jo på rundt 30 poeng kanskje? Det er igjen 8 kamper, og helt ærlig, gjøres det ikke endringer nå, ender vi i bunnstriden.

Jeg forsøker ikke å kritisere salget av Ejuke her, men hvor elendig plan Deila har. Det har gått på individuelle ferdigheter framfor en samhandlingsplan.
    Ejuke kunne redda Deila ut sesongen, men det er kanskje som andre sier her, noe vi utenfor ikke kjenner til som skjer på innsiden.

Leave a comment:

• dalagubbe
    replied
    Ja ja, selv dei største deila fans har kommet på andre tanker etterhvert ja

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Nå føler jeg det var en stor tabbe å ta ut Kanstrup

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Ser ut som det kan komme to bytter i pausen. Borch inn - og muligens George. De er sendt i oppvarming selv om George neppe blir varm :-)...

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Deila prøver å skvise ut noe som ikke er der. Vi kan ikke snu noe når det ikke er noe der. Hva og hvor er kvalitetene? De gode løpene, de tøffe duellene, farta?

Det er et kjempeproblem når man går og tror at man har et medaljelag som ikke får det helt til i øyeblikket. Som fryktet har VIF endt opp med en gjeng med ganske middels ferdigheter, mye treghet og lite styrke og fysikk. Det er mulig det er masse klokskap der, men det hjelper tydeligvis ikke!

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    Nå virker det som vi har kommet dit at noe må skje med gruppa. Dette kan ikke skure og gå. Jeg har lenge ment at kontinuitet er en av nøklene for å lykkes, og det mener jeg fortsatt, men alle prosjekter har en smertegrense.
    Akkurat nå styrer Ronny mot nedrykk. Da er det bedre med en midlertidig redningsmann ala Nordlie eller, aller helst etter min mening, Drillo.

Drillo er faglig sterk og gir enkle, konkrete arbeidsoppgaver. Han er vant til å få grupper til å prestere på kort tid; det har han bevist ved flere anledninger.

Leave a comment:

Working...
X