Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• g-maZta
    replied
    Det som blir viktig når Deila nå forsvinner, er at han tar med seg alt og alle som er assossiert med dette prosjektet.
    Det kreves en total utskrapning av dette dødfødte prosjektet.

Leave a comment:

• VVV
    replied
    Fatt mot, folkens. Dette er sikkert en del av en finurlig plan for å gjøre høstjakta på 7. spennende! #iårsåtarvialt

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by Flem View Post

Så da er det greit? Mål preger kamper sies det, og vi er pissedårlig. Om vi har 100 avslutninger betyr ikke det at vi er gode framover vel?
    Eh, jo, hvis vi kommer til 100 avslutninger har vi vært veldig gode fremover og dominert spillet i omtrent 90 minutter

Leave a comment:

• Ed1913
    replied
    Lillestrøm scora like før pause og ligger per nå ett poeng foran oss på tabellen. Vi er nede på tiendeplass.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by Spinner View Post

Njæ...Vil ikke si det egentlig..Vi har 6 avslutninger nå, mot Vigings 3, det er bare det at forsvaret vårt har gitt bort 2 helt unødvendige mål i starten...Camara er et frisk pust og jobber bra, Abu er ganske PÅ, mens Lekven er litt AV. Finne ser ut til å være påskrudd også, Matti er bevegelig og mye involvert...
    Så da er det greit? Mål preger kamper sies det, og vi er pissedårlig. Om vi har 100 avslutninger betyr ikke det at vi er gode framover vel?

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Originally posted by Kroken6 View Post
    Ikke mange lyspunkt desverre... Juarez bør benkes - siste feilpasning er jo helt håpløs. Men ikke mye bevegelse heller.

Sitter med en følelse av at det er «noe» som preger klubben og som det ikke er informert om offentlig. Kan Trøim ha sagt at det er slutt? Jfr.oppsigelser og pinlig lavt mediafokus. Kanskje derfor Ejuke måtte selges da budet kom?

Vet ikke, men dette virker helt mørkt desverre... Vi spiller for pokker hjemme og Viking er klart farligst første 45.
    Dystre tanker. Jeg har tenkt lignende. Håper ikke du har rett.

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    Jeg synes det er akkurat like jævlig som det ser ut her jeg, ikke har vi vunnet på 8 kamper, viking sparer 5 spillere. Vi er ikke på, selvom klubben er i total krise. Det er ikke noe press i boks når vi kommer i angrep. Vi gir bort mål over en lav sko, og vi har ikke engang mest posession.

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Dette kommer til å bli stygt. Tipper 0-4.

Leave a comment:

• panzer
    replied
    Dønnum og Klaeson ikke like heldige så langt, Matti jobber og vinner mye.

Leave a comment:

• Kroken6
    replied
    Ikke mange lyspunkt desverre... Juarez bør benkes - siste feilpasning er jo helt håpløs. Men ikke mye bevegelse heller.

Sitter med en følelse av at det er «noe» som preger klubben og som det ikke er informert om offentlig. Kan Trøim ha sagt at det er slutt? Jfr.oppsigelser og pinlig lavt mediafokus. Kanskje derfor Ejuke måtte selges da budet kom?

Vet ikke, men dette virker helt mørkt desverre... Vi spiller for pokker hjemme og Viking er klart farligst første 45.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Originally posted by dalagubbe View Post
    Hallo, juarez fant han på et kjøpesenter i Mexico, i dagsfylla, og hvor han har funnet George og dansken vet jeg ikke, camara er vel på det nivået han også tenker jeg. Og spillerne vi har fra før, er OBOS standard i beste fall. Nei dette prosjektet bør være over i kveld.
    Må være dyreste OBOS prosjektet på lang tid... bare at vi går feil vei.

Leave a comment:

• KampenUltras
    replied
    Jammen bra vi ikke bruker våre egne unggutter fremfor innleid søppel som George og Kanstrup..

Leave a comment:

• panzer
    replied
    De spiller ikke så jævlig som det ser ut her.
    camara og Abu positive

Leave a comment:

• dalagubbe
    replied
    Hallo, juarez fant han på et kjøpesenter i Mexico, i dagsfylla, og hvor han har funnet George og dansken vet jeg ikke, camara er vel på det nivået han også tenker jeg. Og spillerne vi har fra før, er OBOS standard i beste fall. Nei dette prosjektet bør være over i kveld.

Leave a comment:

• Brumm
    replied
    Synes gutta presser bra akkurat nå. Måtte bare si det. Er så mye neg neg neg her. Hjelper jo ikke akkurat. Takk til Klanen som heier og oppildner så godt de kan på tribunen nå.

Leave a comment:

Working...
X