Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lokalhelt
    replied
    En tube er at samspillet er dårlig, men selvtilliten er faktisk enda verre.

Må være jævlig følelse å være i stab, benk eller banen nå. Glad jeg er hjemme og sutrer, ingen med engalogo koser seg lenger

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    At enkeltspillere ikke presterer sitt beste i perioder, er hvert enkelt spillers ansvar. Når de fleste på laget ikke presterer over tid, er det trenerens ansvar.
    Adios Ronny!

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Begynne å drøye etter en halvtime når du leder 2-0. Oppskriften på et møkkalag.

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by dalagubbe View Post
    Jo resten er forferdelig også
    Njæ...Vil ikke si det egentlig..Vi har 6 avslutninger nå, mot Vigings 3, det er bare det at forsvaret vårt har gitt bort 2 helt unødvendige mål i starten...Camara er et frisk pust og jobber bra, Abu er ganske PÅ, mens Lekven er litt AV. Finne ser ut til å være påskrudd også, Matti er bevegelig og mye involvert...

Leave a comment:

• Krolla
    replied
    Tror dessverre at det nok ikke skjer noe enda, men det brenner skikkelig på dass nå...

Sommervinduet virker enn så lenge som en eneste stor katastrofe.
    Formen etter sommeren er helt ræva.
    Hva/hvem har skylda? Vanskelig å si, men Deila sitter med ansvaret.

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    Heldigvis leder odd med to over sarpsborg, krysser fingra for at tromsø putter ett par og. den gjengen her er ikke kapable til å avgjøre sin egen skjebne iår

Leave a comment:

• Ed1913
    replied
    Originally posted by Ingar View Post
    Måtte jobbe overtid denne helģa,litt kjedelig siden jeg går glipp av denne kampen.....eller? Får ihvertfall 100%betaling.Men kan noen fortelle meg om vi er så rææva som resultatet tilsier sålangt?
    Viking er ikke så gode at de fortjener å lede med to mål, skapt lite utenom måla. Samtidig er vi så tafatte at det er vanskelig å si at vi fortjener noe bedre. Litt kryptisk svar, men vi blir på ingen måte utspilt. Det er stort sett vi som prøver å få til ting, vi er bare for dårlige til å klare det vi prøver på. Camara eneste lyspunkt, han kan bli morsom. Dønnum også godkjent.

Lyspunkt #2: S08 ser ut til å tape i Skien. Det betyr at den ene nedrykksplassen sannsynligvis er opptatt i overskuelig fremtid.

Leave a comment:

• dalagubbe
    replied
    Jo resten er forferdelig også

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Måtte jobbe overtid denne helģa,litt kjedelig siden jeg går glipp av denne kampen.....eller? Får ihvertfall 100%betaling.Men kan noen fortelle meg om vi er så rææva som resultatet tilsier sålangt?
    Forsvaret vårt er ihvertfall det. Helt forferdelig å se på.
    Resten er vel egentlig ikke det.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Det er helt tragisk.

Leave a comment:

• dalagubbe
    replied
    Herregud for et makkverk deila, helt utrolig, men jeg ser han har pyntet seg idag, er det avskjedsfest etterpå eller...ha ha

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Nå må det vel snart være nok?

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    Kanke skylde på dommern idag heller, han er faktisk ganske grei mot oss

Leave a comment:

• Jepp
    replied
    Har prøvd å forsvare Deila, men han ryker nok nå ja. De som tar over kan umulig være dårligere ihvertfall.

Leave a comment:

• Krolla
    replied
    Morten Berre ut sesongen?
    Noe må skje i alle fall.

Leave a comment:

Working...
X