Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jeg sa 0-4...
    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Hva er det dei prøver på da, drite seg ut, i såfall har dei klart det, med glans

Comment

• Forskjell på folk. Vi bommer på alt. De scorer på hva som helst.

Comment

• Da er det forhåpentligvis lov å håpe på en pressekonferanse hvor Deila forlater skuta og tar med seg et par andre ... eller, trenger ingen pressekonferanse, er ikke media som vil dekke det allikevel!
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
            jeg sa 0-4...
            Ser ut som om du er flinkere enn meg til å gjette resultater ihvertfall

Svakt av Klaesson, han har ikke hatt kampen sin...
            For de som kan styre sitt eget lag:
            vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Skulle ha spilt på oddsen men det får være grenser for galgenhumor
              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Syns det så ut som et drømmetreff. Han kunne egentlig ikke gjort så mye med noen av målene etter min mening.

Comment

• Og alle lag ser ut som Barcelona når de møter Enga...

Ække til å tru hvordan et lag kan knekke så til de grader sammen i alle ledd. Deila & co MÅ ta ansvar nå og seriøst vurdere egne roller i dette inkl.organisering av det sportslige. Og hva tenker spillerne egentlig om situasjonen?

Og der var det 0-4 (natta)
                  \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

• 0-4 ja, hvor stor ydmykelse trenger vi tro?
                    Nå dukker det vel opp en og annen sjel som ser det positive i arbeidet som gjøres og stiller til kamp. Fakta er at dette prosjektet fortjener ikke en eneste person på tribunen.
                    At folk gidder å synge er for meg en gåte, vi skal da for faan ikke oppmuntre denne dritten? Ta ansvar, bli hjemme til Deila går!
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Å herregud...

Nå begynmer jeg å syns synd på Ronny. Han må jo innse nå at dette er over.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post

Syns det så ut som et drømmetreff. Han kunne egentlig ikke gjort så mye med noen av målene etter min mening.
                        Det er et godt treff, men har har vekta på feil fot. Skuddet er ikke så vanskelig å redde, det er ikke som om det stryker stolpa liksom, og det er fra langt hold.

Klaesson er på halvdistanse på 4. målet, kunne redda #3, og går ut i duellen på #2.
                        vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Jepp View Post

Skulle ha spilt på oddsen men det får være grenser for galgenhumor
                          Haha, der ja, 0-4...Du SKULLE ha spillt på oddsen!
                          vif.managerleague.com

Comment

• Hvor mange fler må Viking score for at Deila trekker seg? Eller har han skjønt det nå?

Comment

• Nå kan vi faktisk ikke synke lavere!

Comment

• FotballXtra spot on, ikveld ja.

Comment

Working...
                                X