Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ed1913
    replied
    Var intervju med Deila på Eurosport: Näsberg inn for Kanstrup fordi han har vært god i hele år, og dette er en backrekke som har gode relasjoner og trygghet. Ronny meldte at de fire sammen nesten ikke har sluppet inn mål i etablert spill, uten at jeg skal gå god for den påstanden.

I motsetning til hva jeg skrev basert på bildet klubben publiserte på twitter, så er det Dønnum som skal spille i 10ern. Ronny sier at det er der han ser for seg at Dønnum kommer til å ende til slutt, og han hadde visst en god match i 10ern på U21. Camara og Bård på hver sin kant. JJ hyper opp Camara, og mener at det er helt riktig å satse på ham. Han har sett ham i enkelte kamper i Sverige, og han har visst tidvis herjet selv om han fortsatt er udisiplinert.

Er for øvrig enig i at Kanstrup ikke har vært dårligere enn resten av laget de kampene han har spilt, men litt rusk har det vært. Har uansett kjempetro på ham, han har en solid CV.

Her skal altså Dønnum og Camara bytte plass!

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Originally posted by clash View Post
    Betyr det at Camara er 10`ern?
    Dønnum på kant, Camara på kant

Leave a comment:

• Sosua
    replied
    Et klart b preget Viking bør vi absolutt slå.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Og så lurer jeg på en ting til, må du være «utlending» for å få sjansen? Hvorfor ikke Borch eller Horn Myhre? Hvorfor Camara? Er det pga agenter som raskere flytter spillere som blir benket? Klart signal til de unge i eget akademi og andre steder i landet, hold dere unna VIF til Deila er borte.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Originally posted by Ed1913 View Post
    Laget:
    Klaesson
    Juarez - Bjørdal - Näsberg - Sam
    Abu - Lekven
    Dønnum - Camara - Finne
    Matti

Liker det jeg ser, spesielt disponeringen av den offensive fireren. Ronny er tydeligvis enig i at Kanstrup er rusten, og har valgt Ivan fra start. Ingenting å si på det. Shala er klar nok til å være på benken, så da har vi litt flere strenger å spille på om en av de to sentrale på midten ikke har dagen.
    Merkelig oppstilling. Kanstrup har ikke vært problemet. Camara har ikke overbevist overhodet på VIF2. Rask men mangler oversikt. Shala hadde ikke tatt av gipsen i går så hvordan han kan spille i dag skjønner jeg lite av. Noen mulighet for å bruke han som fighter på midten går neppe.

Leave a comment:

• clash
    replied
    Betyr det at Camara er 10`ern?

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Originally posted by Ed1913 View Post
    Laget:
    Klaesson
    Abu - Lekven
    Dønnum - Camara - Finne
    Matti

Liker det jeg ser, spesielt disponeringen av den offensive fireren. Ronny er tydeligvis enig i at Kanstrup er rusten, og har valgt Ivan fra start. Ingenting å si på det. Shala er klar nok til å være på benken, så da har vi litt flere strenger å spille på om en av de to sentrale på midten ikke har dagen.
    Merkelige greier. Kanstrup har da vært solid bortsett fra den feilpasningen.

Leave a comment:

• Ed1913
    replied
    Laget:
    Klaesson
    Abu - Lekven
    Dønnum - Camara - Finne
    Matti

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Har troa på seier selv idag. Veldig positivt om Shala er klar også.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    I dag må vi vinne for ikke å rote oss ned i sumpa.
    er noen lag som går forbi oss om de plukker poeng og vi ikke gjør det.
    vi har 2 seiere på de siste 13 matchene! Det er så horribelt dårlig at det er vanskelig å ta inn over seg.

når det er sagt, så tror jeg faktisk vi vinner i dag. Dum som jeg er.

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Ikke for at de eldre rutinerte har gjort d så jævlig bra, men de fleste unggutta kan brukes når vi har sikra oss videre spill i eliteserien. Håper nå uansett at camara starter for vi MÅ ha en x-faktor i angrep. Sprø tanke men hva med israelsson på topp med George eller matti? Israelsson har sin styrke i boksen selv om jeg ikke har sett han på Vif-2 i det siste. Har bare sans for typen og hans lojalitet , ingen syting og klaging, noe han virkelig kunne gjort med rette.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Litt av en gjeng på Valle. I går var både Adam og Shala sykemeldt men i dag er begge i troppen. Shala skulle snart ta av gipsen. «Snart»? Tviler på at de er spilleklare men det sier vel litt hvis vi må «fylle opp» troppen med halvskada spillere.

Leave a comment:

• Lego
    replied
    Hvis vi skal fortsette å spille late George i form skjønner jeg ingenting. Juarez burde også være ferdig, og kanskje også Kanstrup og Lekven. Horn Myhre synes jeg burde få spille fast resten av sesongen ved siden av Abu/Lekven og få lov til å gjøre noen feil uten å bli benket for det.

Har uansett ikke mye tro på poeng, men tap blir lettere å svelge hvis vi bruker unggutter og tenker fremover.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Viking mangler Tripic forresten. Det burde være fordel oss. Han har vært ekstremt god i det siste, men nå har han karantene.

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Ta en klapp og en sang ekstra for meg pls, noen må sitte å jobbe helt til klokka 23 på en søndag...

Leave a comment:

Working...
X