Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Viking,Intility Arena,søndag 22/9 kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plaum
    replied
    Originally posted by _Christian_ View Post
    litt offtopic, men hva er historien bak Bristol City-banneret?
    Dukka opp fire briter med banner og stickers. Holder tydeligvis med Enga, men aner ikke historien bak.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Kjipern å begynne å se etter svake lag sine resultater
    Kjipern å glede seg over at Særp, Tromsø og Mjøndalen taper...
    Kjipern å være letta over at jeg ikke mulighet for å se denne kampen.

Gutta kan så mye bedre.
    Har fortsatt tru på at det vil snu - i tide.

Leave a comment:

• _Christian_
    replied
    litt offtopic, men hva er historien bak Bristol City-banneret?

Leave a comment:

• O.S.L.O.
    replied
    Originally posted by Vader View Post

Her skal jeg forsvare Deila litt. Ja han tar hovedstøyten men samtidig er ikke Tjærnås mannen som sa vi skulle bli best i norden på spillerlogistikk og er det ikke han som speider etter spillere? Vil ikke si at han har imponert nevneverdig heller.
    Vi er en av få klubber i Norge der treneren har siste ordet i hvem som skal hentes inn. Gang på gang har han bommet stygt. Juarez bla var ikke Tjærnås inn i bildet engang. Men det er nok sammensatt. Fasiten er at dem har bommet på 99% av alle signeringer. Bare se på spissen vår, George. Maken til elendighet som har blitt vist kan jeg nesten ikke huske sist jeg så.

Leave a comment:

• Belhaven
    replied
    Jeg gikk heldigvis glipp av denne kampen. Ser fra statistikken at vi har mest ballinnehav, flest skudd og flest avslutninger på mål, slipper inn mål etter fem minutter og bommer på straffespark. Absolutt en bra kveld å ikke være på Valle Hovin, dette.

Leave a comment:

• Vader
    replied
    Originally posted by bengt View Post
    Tap var ikke uventet, men at Deilas disipler klarte å være så elendig var kanskje det. Dette kan faktisk ikke bli verre.

Camara er et godt eksempel på kjøpene til Deila, kan ikke gjøre dårligere kjøp om man prøver. Hva har Deila sett i ham?
    Her skal jeg forsvare Deila litt. Ja han tar hovedstøyten men samtidig er ikke Tjærnås mannen som sa vi skulle bli best i norden på spillerlogistikk og er det ikke han som speider etter spillere? Vil ikke si at han har imponert nevneverdig heller.

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Tap var ikke uventet, men at Deilas disipler klarte å være så elendig var kanskje det. Dette kan faktisk ikke bli verre.

Camara er et godt eksempel på kjøpene til Deila, kan ikke gjøre dårligere kjøp om man prøver. Hva har Deila sett i ham?

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Det som nok trengs er en ganske sterk medisin til neste kamp. Det må gjøres endring på flere plasser og kanskje endring av formasjon? Dessverre innebærer det at flere klippekort spillere må benkes og nye relasjoner (om de ikke er der siden de stort sett trener sammen) komme kjapt på plass. Det nytter dårlig å gjøre en eller to endringer. Hva har vi egentlig å tape? Når Borch kommer innpå så må han kjefte på de eldre spillerne som "detter sammen". Det er nesten rart å sitte på tribunen og høre at en av de yngste skal gå foran og ta tak. Men all ære til Borch, det er ikke lett å komme inn på et lag som ikke har selvtillit eller gnist. Sette inn Shala? Idioti. Virker rusten og ikke med. Men gjorde samme tabbe med Vega - som ennå ikke har funnet tilbake til seg selv,

Eldre spillere - ihvertfall de vi har - virker gode i medgang men virker ikke interessert i å brette opp armene når det går tungt. Om de ikke gidder eller ikke evner skal jeg være forsiktig med å si men utfallet er det samme.

Men jeg er ikke veldig optimist, det må gjøres noen radikale grep og den evnen har Deila så langt ikke vist at han besitter. Når det "skrytes" av Camara som egentlig ikke spilte spesielt bra, da sier det endel om hvordan resten av laget oppfattes. Vi henger egentlig greit med de første fem til scoringen kommer, så går lufta ut av ballongen. Tidligere i sesongen kjempet vi oss tilbake men nå ramler alt sammen. Det virker på meg som mange av spillerne også har gitt litt opp. Da må de skiftes ut. Når det ikke skjer vil det heller ikke skje store endringer. Liker svært dårlig situasjonen og vi trenger faktisk poeng for ikke havne i nedrykkssumpa.

Det er liten vits å ta enkeltspillere i dag, laget presterer for dårlig og det må trener ta ansvar for.

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Er bare noe jeg ikke skjønner...bytte ut camara som er den med fart og teknikk sammen med Dønnum. Jeg mener det skjedde noe på siden til camara så fatter ikke at ikke Finne, som jeg mener var helt ræva, ikke blir byttet ut og vi får Dønnum og camara på kantene og matti eller George som spiss og da shala i 10’r. Matti er katastrofe i 10’r

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Denne spillergruppen er bedre enn det de viser nå selvsagt. Det er tydelig at Deila har mistet garderoben og luften har gått helt ut av ballongen. Hele situasjonen tapper spillerne for energi og det ser man ut i fra hvor energiløst det er på banen. Situasjonen minner litt om når Deila tok over og vi var på vei mot nedrykk med Rekdal og knapt hadde tatt poeng første halvdel av sesongen. Jeg tror det eneste som kan få det til å løsne litt er en ny trener inn og ny energi til spillergruppen.

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Dønnum blir kritisert, og jo han sliter litt. men han er en fersk ung spiller i en ny posisjon som har ansvaret for alt det kreative. Midtbanen bidrar jo ikke her, dette er noe man ikke kommer utenom. Selv om det kommer inn en ny trener nå så må denne også forholde seg til dette.

Shala i matchform sammen med Abu kunne gjort det meget bra. Men nå må jo Shala stå over neste. Det er så synd at Deila ikke tør Felix eller Israelsson sammen med Abu. Det kunne bli bra det også

For min del kan Vega godt spille kant. Camarra må få litt tid på seg.

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    At vi kunne tape var jeg smertelig klar over hele tiden. Men 0-4 mot et reservepreget viging falt meg ikke inn i mine fæleste drømmer!
    Dette laget er selvsagt totalt blotta for selvtillit! Syken er på bunnivå. Det betyr nesten ingenting hvem vi stiller med. Ingen får ut det de har i seg.
    Det virker heller ikke som Deila har en plan-B. Spillere byttes inn i samme roller og taktikk eller formasjon forandres lite.

Om ikke Deila klarer å gjøre noe drastisk med situasjonen ser jeg ikke hvordan han kan bli. Spillerne er mye bedre enn det de viser nå og det må ledelsen ta ansvaret for.

Jeg vet ikke om det er noe mer alvorlig som ligger bak og ulmer i kulissene, men situasjonen er mørkere enn jeg kan huske på lang tid. Om noe får vi håpe denne ydmykelsen er en vekker for noe..

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Det var helt feil å sette ut Kanstrup, Ivan har ikke virket stødig i høst. Borch kan godt komme inn for Juárez. Finne er for duellsvak og virker svært så langsom på sprint. han bør være innbytter.

Og så.. det er umulig å komme utenom dette.. Lekven ble byttet ut lenge etter at kampen var kjørt på dunken. Lekven har nå vært fast på laget i over tre år. Laget har vel ennå ikke vunnet tre på rad med han? Spillerne rundt Lekven har blitt skiftet på ti ganger. Det er kanskje på tide å si at Lekven har fått sin sjanse og vel så det og bygge en ny midtbane.

Så må man innse at dette laget som Deila stiller opp uke etter uke er et bunnlag og de kan ikke klare å snu dette

Leave a comment:

• VVV
    replied
    Men én sesong av gangen da. Vi skal redde stumpene av denne, og det er ikke lett å se hvordan det skal gjøres. Så må styret gjøre jobben med å begynne å tenke på hva som må skje før neste.

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Helt surrealistisk kamp. Surrealistisk høst.
    Plutselig kan ikke Finne eller Dønnum score lenger. Begge er mye involvert.
    Juarez kan plutselig ikke løpe hjemover lenger. Jaja, karantene neste kamp, så da er Borch inne fra start ihvertfall.
    Vi kan ikke engang slå brukbare hjørnespark.
    Og endringene i andre omgang, George inn øverst og Matti i 10ern igjen..sukk...Lærer ikke...
    Ivan har ikke nivået.
    Lædre har ikke fungert siden Tollås ble skada. Uansett makker.
    Det er vel ingen som tror på dette lenger, ikke vi og ikke gutta.

Natta.

Leave a comment:

Working...
X