Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga vs Ranheim, 29 september kl 1800, Intility

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga vs Ranheim, 29 september kl 1800, Intility

Dette blir, utrolig nok, en ganske sesongavgjørende kamp. Vil Deila klare å snu en negativ trend, vil han gjøre tilstrekkelige endringer som bedrer laget, vil han legge en kampplan som spillerne vil/kan/evner å gjennomføre? Hva tror vi om tropp og start11? Får vi samme start11 og et håp om at denne gang snur det? Eller kommer det 5-6 nye spillere inn fra start?

Jeg synes denne kampen på mange måter gir en masse svar mot de siste kampene denne høsten. Vi kan selvfølgelig ha flaks, vinne kampen med dårlig spill eller rett og slett overkjøre Ranheim med en fantastisk prestasjon som vi kan holde ut sesongen. Og ikke minst, har Deila det i seg til å snu en slik trend? Evner han å motivere, samle og få en gjeng på banen som virkelig viser at de har lyst til å vinne kamper igjen?

Så selv om det i utgangspunktet er en ganske kjedelige kamp (om vi skulle sett på den før sesongstart) så blir den faktisk veldig viktig. Med fulle støtte fra tribune og med et stort mobilisert oppmøte på tribunen kan vi skape en god ramme. Så på mange måter gleder jeg med veldig til denne kampen og se den på vår hjemmebane.

Snu en negativ trend? NEI

Tilstrekkelige endringer? NEI

Kampplan som lar seg gjennomføre? NEI

Make me wrong ? YES

Comment

Glasskula mi tror på følgende XI:
      Adam
      Borch-Kanstrup-Bjørdal-Sam
      Lekven-Abu
      Dønnum-Matti-Vega
      George

Tror dessverre Adam er rett inn nå som han er nær friskmeldt. Juarez har karantene, men tror han hadde vært ut uansett. Shala har desverre karantene hvis jeg husker riktig. Og med unntak av Lekven og Abu, så tror jeg Deila kommer til å fortsette med stolleken sin på enkelte spillere i forsvar og angrep i særdeleshet.

Comment

Vinn eller forsvinn for Deila dette vel?. Om vi taper her så tror jeg spiker møter kiste og prosjekt Deila er over. Denne trenden kan ikke fortsette lenger, og kampen må vinnes. Skulle vi ikke vinne må en ny trener få litt tid på å berge oss fra nedrykk.

Jeg tror også et trenerskifte vil gi en energi-boost, og da vet vi at dette mannskapet er mer enn godt nok.

Det blir spennende å se. Hvis Deila snur trenden tror jeg han sitter ut kontraktstiden. Klarer han det ikke så er det ikke snakk om lenge før han ryker.

Comment

Originally posted by donny View Post
          Glasskula mi tror på følgende XI:
          Adam
          Borch-Kanstrup-Bjørdal-Sam
          Lekven-Abu
          Dønnum-Matti-Vega
          George

Tror dessverre Adam er rett inn nå som han er nær friskmeldt. Juarez har karantene, men tror han hadde vært ut uansett. Shala har desverre karantene hvis jeg husker riktig. Og med unntak av Lekven og Abu, så tror jeg Deila kommer til å fortsette med stolleken sin på enkelte spillere i forsvar og angrep i særdeleshet.
          Håper vi slipper å se Matti i 10ern igjen, men tror dessverre det er der han starter.

In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post

Håper vi slipper å se Matti i 10ern igjen, men tror dessverre det er der han starter.
            Snakket ikke Deila om at Dønnum skulle spille 10èr fremover og at det er der han ender opp tilslutt?. Lov å håpe at vi slipper å se Matti i 10èrn nok en gang...

Comment

Camara minner forresten veldig om Ejuke når han først kom. Han har fart og ganske spennende teknikk, men der stopper det.. Husker han ble nevnt som en erstatter for Ejuke, men dit kommer han kanskje ikke før om et par år, hvis han i det hele tatt kommer dit. Avslutningene og sånne ting så rimelig tynt ut. Jeg synes ikke han burde starte, men han kan komme innpå siste 10-15 for å skape litt ubalanse i forsvaret til motstanderen.

Comment

Gjøres det noen grep for å få folk på kampen? Nå kan man jo i det minste slutte å si at vi ikke har noe å spille for, nå spiller vi jo fader i meg for livet..

Tar selv turen fra Fredrikstad med tre til, og håper mange andre kjenner sin besøkelsestid. Nå trengs støtten fra tribunen!

​​​​​​PS - hvem kunne for øvrig tenke seg når vi for få uker siden stemte i om "hele Norges nr 7" at det skulle bli en liten ønskedrøm..

Comment

Originally posted by jocke View Post
                  Gjøres det noen grep for å få folk på kampen? Nå kan man jo i det minste slutte å si at vi ikke har noe å spille for, nå spiller vi jo fader i meg for livet..

Tar selv turen fra Fredrikstad med tre til, og håper mange andre kjenner sin besøkelsestid. Nå trengs støtten fra tribunen!

​​​​​​PS - hvem kunne for øvrig tenke seg når vi for få uker siden stemte i om "hele Norges nr 7" at det skulle bli en liten ønskedrøm..
                  Bli nr 7 er vel i overkant nå.Skal være glad vi ikke rykker ned.Kommer det over 5000 bør vi være mer en fornøyd.

Comment

Originally posted by JohnF View Post

Er helt enig, men klarer fortsatt ikke helt skjønne logikken rundt lånet av George, hvis han bare skal slite benk.

Aller helst håper jeg vi kutter ut 10’ern en periode og kjører klassisk 4-3-3.

Comment

Her kommer det nok ikke så mye folk.
                      Synes det også det er merkelig at klubben har baller til å selge billigste billett for 235 NOK til en voksen mann.

Comment

Kjenner at jeg gruer meg til i morgen. Blir vel Matti og resten i en rolle hvor dem ikke presterer. Det begynner virkelig å bli steinhardt å tro på Team Drammen. Lykke til med ryggen Ronny!

Comment

.Aller helst håper jeg vi kutter ut 10’ern en periode og kjører klassisk 4-3-3.
                          Helt enig, jeg har tenkt endel på troppens sammensetning i det siste, og i og med at vi ikke har en mellomromsspiller ville det vært naturlig å spille 4-3-3 fremover. Eventuelt 4-42, men spørs om våre to sentrle midtbanespillere er klare for den jobben. Vi har uansett ikke en 4-2-3-1 tropp lenger

Comment

Aller helst håper jeg vi kutter ut 10’ern en periode og kjører klassisk 4-3-3.
                            Ja, jeg synes spillerne våre passer mye bedre til 4-3-3.

Shala, Horn Myhre, Israelsson (og Fellah) er alle typiske indreløpere, som må ha rom å løpe i.

Comment

Blir bare menigheten på kamp i morra ja. Men da blir det i det minste støtte hele veien uten "bergenske" tilstander.
                              Kun en ting er viktig; seier. Jeg driter i hvordan den kommer, bare vi får bokført 3 poeng.
                              Antar vi stiller med Borch, Ivan, Bjørdal og Sam bakerst. Her må Bjørdal ta en lederrolle.
                              Surt at Shala har karanten; hadde trengt han.

Comment

Working...
                              X