Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Odds-VIF, lørdag 5/10 kl.18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Odds-VIF, lørdag 5/10 kl.18.00

Hey, har vi blitt helt paralyserte her? Litt over et døgn til avspark og ingen kamptråd? Noe må man vel forvente. Spiller Delaveris etter kontraktsbråket eller benker Fagermo talentet som straff?
    Og hvordan kommer Vålerenga til å svare etter noen svake kamper, dog med litt framgang mot Ranheim. KJØR!
    Vi er Vål'enga!!

Originally posted by maestro View Post
    Spiller Delaveris etter kontraktsbråket eller benker Fagermo talentet som straff?
    Jeg leste i en eller annen nettavis at han starter kampen.

Comment

Alt annet enn tap overrasker meg! Men når det er sagt,så er det i slike kamper anntatt svakere lag snur det,men det er når de spiller MOT oss da......

Comment

Hva er Odds’en for at Børven scorer?
        Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
        -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Har ingen forventninger til denne kampen
          Kan faktisk bare bli positivt overrasket nesten uansett.

Håper dog at George blir på benken, at vi starter med Borchgrevink, Ivan og Shala og at Dønnum har dagen....

Comment

Blir vel bare en endring fra sist og det er Matti inn for George. Tror ikke Shala og Juarez er med pga skade. Sam fortsatt på benken vil jeg tro.

Men det laget burde være godt nok til å kjempe om 3p.

Comment

Oppfordrer alle til å ta turen! Litt typisk Enga å prestere når ingen forventer noe av dem. Ikaros har fyllt en buss, og jeg vet at flere busser reiser nedover, så her blir det trøkk!

Og går det til helvete så har vi i det minste øl. Mye øl.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                Oppfordrer alle til å ta turen! Litt typisk Enga å prestere når ingen forventer noe av dem. Ikaros har fyllt en buss, og jeg vet at flere busser reiser nedover, så her blir det trøkk!

Og går det til helvete så har vi i det minste øl. Mye øl.
                Vel, skal nedover og besøker en kompis i Skien. Blir antageligvis noe drit å sitte på tribunen sammen med han og kompisene, men får lade opp med nok øl!

Comment

Er det nå det snur? Ingenting tyder vel på det... Men samtidig, dette må da snu en eller annen gang. Hvorfor ikke nå?

Comment

Alt annet enn 0 poeng de siste 7 kampene er bonus for min del.. så trist har det blitt..
                    Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
                    -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Ble samme lag som sist, kun Matti inn for George som ventet. Kjører samme toget og håper på et helt nytt resultat. Er det mulig? Håper jeg tar totalt feil og 3p blir med hjem.

Comment

VGlive påstår at at vi starter med Ivan og Borch som sidebacker ihvertfall...
                        For de som kan styre sitt eget lag:
                        vif.managerleague.com

Comment

Redd vi blir rævkjørt i dag så alt annet enn null poeng og braktap vil være fantastisk

Comment

Nå må backene våre følge med på linja bak. Næsberg opphever og farlig stikker men han får gudskjelov ryddet opp selv

Comment

Synes vi er ok i gang.. Tydelig at kampplanen er å ligge kompakt, og gå med fullt trykk på kontringer, og det er vel også eneste resept med det utgangspunktet vi har nå

Comment

Working...
                              X