Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Stabæk Intility Arena lørdag 19/10 kl 20.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
    Vi kan vel ikke kalte på dårlig spill, taktikk og giddeløshet? Målene har vel kommet på personlig feil? Feilpasninger osv. Eller er jeg helt ute å kjøre?

Det er enda kaldere på kamp...
    Helt enig, dette går på juniorfeil så det holder og ikke på taktikk osv

Comment

Originally posted by Flem View Post

Aldri si aldri. Vi vinner ikke kamper med Deila, så hvis han ikke går eller får fyken, er ingenting umulig.
      Hvis vi sier som du sier så rykker vi ned + at vi må fortsette å tape i OBOS dassen... Klart det kan skje... Grøsser ved tanken...

Comment

Originally posted by nico70 View Post

Helt enig, dette går på juniorfeil så det holder og ikke på taktikk osv
        Jo, tror du virkelig alle spillerne la seg bakpå fra start mot Deila sin vilje? Taktikken så helt klart ut på å vente til Stabæk gjør feil, såkalt "styringsspill" fra hockey. Ingen bevegelse i det hele tatt.
        Feil taktikk igjen fra Deila, og det byttet viser bare at han hadde feil 11'er fra start også. Vega syndebukk, selvom han burde ofra Nouri som har vært banens klart dårligste.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Trym View Post

Hvis vi sier som du sier så rykker vi ned + at vi må fortsette å tape i OBOS dassen... Klart det kan skje... Grøsser ved tanken...
          Trenger ikke rykke ned heller, kan klare oss med et nødskrik og fortsette kamper uten seier neste sesong i eliteserien. Akkurat nå, er jeg helt sikker på at Deila blir løst fra kontrakten. Dette er ikke noe jeg har hørt, men noe sier meg at etter denne ukas press i media, vil ikke tap i dag være greit.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Man kan akseptere at det gjøres juniorfeil i enkelte svake øyeblikk men når det gjøres til stadighet så er det noe alvorlig galt. Om vi ikke setter norgesrekord så må vel klubbrekorden uten seier snart stå for fall uten at jeg vet hva den er på

Comment

Originally posted by ForesttGump View Post
              Er det noe som tyder på at vi ikke skal greie det?
              Tenkte på at det ikke er så mange kamper igjen av sesongen... Men rykker vi ned så kan det skje hvis vi som sagt fortsette å tape i obos dassen...

Comment

Trenger ikke rykke ned heller, kan klare oss med et nødskrik og fortsette kamper uten seier neste sesong i eliteserien. Akkurat nå, er jeg helt sikker på at Deila blir løst fra kontrakten. Dette er ikke noe jeg har hørt, men noe sier meg at etter denne ukas press i media, vil ikke tap i dag være greit.
                Dette sa jeg for noen uker siden. Dette kan vi fort dra med oss inn i neste sesong og da går vi rett ned. Garantert. Men får håpe Deila og team Drammen er ute og at det blir bedre tider for verre enn dette er nesten ikke mulig.

Comment

Jo, tror du virkelig alle spillerne la seg bakpå fra start mot Deila sin vilje? Taktikken så helt klart ut på å vente til Stabæk gjør feil, såkalt "styringsspill" fra hockey. Ingen bevegelse i det hele tatt.
                  Feil taktikk igjen fra Deila, og det byttet viser bare at han hadde feil 11'er fra start også. Vega syndebukk, selvom han burde ofra Nouri som har vært banens klart dårligste.
                  Hvem skulle Deila satt innpå for Nouri da?

Comment

Start hadde vel dette i Eliteserien. Om vi skal ta dette, så må vi ikke vinne noen flere kamper i år, rykke ned, rykke opp og ikke vinne 11-12 kamper.

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Det har du seff rett i... Det andre du nevner tror jeg dessverre ikke skjer...

Comment

• Kan ikke skjønne noe annet enn at han trekker seg nå

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Er jo kjempebra at du vet at det var taktikken fra start når ass.trener sier noe annet bl.a. At du sier det var feil 11’r fra start bare fordi Vega blir byttet ut blir jo helt håpløst. Man gir spiller mulighet fra start etter prestering på bl.a treninger som de fleste trenere gjør, så har den spilleren ikke dagen og da er det normalt å gjøre et bytte. Alt er ikke treneren sin feil uansett om man hater treneren

Comment

• Vi er vaksinert mot å score ihvertfall. Burde jo ledet snart

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
                              Kan ikke skjønne noe annet enn at han trekker seg nå
                              I så fall må det en underskriftskampanje til eller liknende...

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
                                Vi er vaksinert mot å score ihvertfall. Burde jo ledet snart
                                Det har vi stort sett hvert i hele år... Vi evner det bare ikke...

Comment

Working...
                                X