Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lillestrøm - Vålerenga lørdag 26.10 kl 16.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by arvegods View Post
    Kan dette virkelig stemme? Føler folk det samme? Er dette det inntrykket som sitter igjen?
    Jeg har da vært på åråsen opp gjennom årene der stemningen heller har vært mer amper og kjedeligere..
    Klanens uttalelse :
    -Oppførselen resulterte også i det som må være den dårligste stemninga vi noensinne har levert på Åråsen. Det er synd å si det, men vi tapte en tribunekamp i går fordi noen skulle markere seg-
    http://www.klanen.no/Nyheter/Uttalel...n-paa-AAraasen
    Det stemmer ikke. Satt på langsiden og klanen var stort sett ett hakk bedre enn ett middels kanari hele kampen.

Klanen har nesten ikke turt å si noe som helst siste 12-13 kampene og ihvertfall ikke mye kritisk til større problemer enn noen bluss hvert 5 år. Snakkes om feige folk på kamp etc. Finnes tydeligvis flere former for feighet! Det er helt sikkert. Klubb kaniner av verste sort.

Comment

• Men altså. Hvorfor kaster mann bluss inn på banen? Hensikten? Effekten? Kult på tribunen. Men hvorfor kaste? Skjønner ikke. Tilogmed mot vår egen keeper. Dette har da alltid vært en ubeskreven greie. Og dekke til trynet. Hvorfor? Kan ikke dere i ikaros fortelle oss hensikten med dette om dette er karer fra dere. Dette har da ingen verdens ting med stemning å gjøre. Er det ikke derfor vi er der? Å rakke ned på egne også i tillegg blir bare hjernedødt for meg. Er man neddopa eller hva faen er greia? Tromme bluss tifo flagging hopping osv. Ja kjør på. Men kasting og intern bråking kan man bare gi faen i med en gang eller finn på noe annet.

Comment

• Etter at røyken og opphisselsen har lagt seg ,kom - kom jeg plutselig på at det ble spillt en fotballkamp også , og den så jeg i reprise hjemme (!) så jeg prøver meg på et lite intrykk av den! Gutta (på banen) tok krigen!
        Synes George viste glimt av det som bor i han - var mye mer aktiv - og fikk baller i lengderetningen og blei plutselig farlig! Kanstrup virket å trives bedre med Ivan ved siden av seg - og var solid.
        Shala er en energiboost og sprer det rundt seg. Lekven gjorde manns jobb foran midtstopperne.
        Trist hvis skaden til Finne er så alvorlig som det så ut til. Lædre blei fint erstattet av Ivan inn i midten , og Sams inntreden har jeg savna lenge.
        Alt i alt : Ikke noe finspill , men kanskje "sirkuset" har virket litt forløsende (?) slik at vi har senka skuldrene såpass at Brann skal få litt å slite med på Søndag!

Ære være

Comment

• Originally posted by engaforever View Post
          Trist hvis skaden til Finne er så alvorlig som det så ut til.
          Ikke alvorlig, etter sigende, bare vondt der og da.
          Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
          X