Originally posted by bengt
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Lillestrøm - Vålerenga lørdag 26.10 kl 16.00
Collapse
X
-
Originally posted by bengt View PostBegynner å bli mange klippekortspillere. Men som vi vet er det viktigste å være inne med Deila.
Men, dette er jo en kamptråd..så...For de som kan styre sitt eget lag:
vif.managerleague.com
Comment
-
Originally posted by tordvif View Post
Det finnes vel et par eksempler ref Fridjonsson og Israelsson som plutselig bare har blitt fryst helt ut. Så kanskje han har et poeng likevel..
Hva tilsier at han "plutselig... ble fryst ut"?
Fridjonsson en kanskje litt annen historie, mulig han burde fått bedre tid. Spennende, og god på sitt beste, men svært variable prestasjoner. Likevel, kan vel være at han bare ble funnet for lett, eller feil type for videre planer, synes det blir litt platt å fremstille dette som å holde seg inne med sjefen..
- 1 like
Comment
-
Frykter at vi ikke tar krigen på lørdag (heller). Da kommer det til å gå dritt.
Krise at Dønnum er ute, men vi får sette vår lit til at Shala finner på noe brilijant.
Når det gjelder laget så ønsker jeg meg:
Klaesson
Borch-Bjørdal-Ivan-Sam
Lekven-Horn Myhre
Vega-Shala-Finne
Matti
Men jeg tror vel egentlig at det blir
Adam
Borch-Bjørdal-Kanstrup-Ivan
Lekven-Abu
Vega-Shala-Finne (kan ikke fatte hvem andre som skal dyttes inn i denne 3-ern her)
Matti
Uansett:
Vi må ta dem fra start og gjerne sparke dem litt på leggen så de blir grinete. Og så må vi være våkne fra første avspark,
Det lukter lite finspill og i praksis først målet vinner av hele denne kampen.
Jeg har en merkelig tro på poeng men trøste-øl er kjøpt inn
Comment
-
Originally posted by Loffen View PostFrykter at vi ikke tar krigen på lørdag (heller). Da kommer det til å gå dritt.
Krise at Dønnum er ute, men vi får sette vår lit til at Shala finner på noe brilijant.
Klaesson
Borch-Bjørdal-Ivan-Sam
Lekven-Horn Myhre
Vega-Shala-Finne
Matti
Adam
Lekven-Abu
Vega-Shala-Finne (kan ikke fatte hvem andre som skal dyttes inn i denne 3-ern her)
Matti
Uansett:
Vi må ta dem fra start og gjerne sparke dem litt på leggen så de blir grinete. Og så må vi være våkne fra første avspark,
Det lukter lite finspill og i praksis først målet vinner av hele denne kampen.
Jeg har en merkelig tro på poeng men trøste-øl er kjøpt inn
Comment
-
Originally posted by jocke View Post
Hm.. Denne vet jeg ikke helt om jeg forsto. Det at en spiller faktisk ikke leverer i kamp etter kamp, det er da normalt nok for tur til andrelaget, jf. Israelsson. Synes han fremsto som et bomkjøp, og var svak i flere kamper før han til slutt mistet plassen. Hvordan han har prestert på 2.-laget vet jeg lite om annet enn rapporteringen her inne, men uansett stor forskjell på å være habil der, og ta knekken på øverste hylle.
Hva tilsier at han "plutselig... ble fryst ut"?
Fridjonsson en kanskje litt annen historie, mulig han burde fått bedre tid. Spennende, og god på sitt beste, men svært variable prestasjoner. Likevel, kan vel være at han bare ble funnet for lett, eller feil type for videre planer, synes det blir litt platt å fremstille dette som å holde seg inne med sjefen..
Comment
-
Originally posted by tordvif View Post
Fridjonsson var fast i hver eneste kamp, før han plutselig ble fryst ut når han kom hjem fra EM. Det er også litt rart med Israelsson som spilte en god del, før han plutselig ikke var aktuell for troppen en gang. Du kan ikke forklare det med at de ikke var gode nok eller ble veid og funnet for lett. Det blir alt for enkelt.
Israelsson har i 2019 spilt 71 minutter fordelt på 6 innbytter, og han har sittet på benken i 12 kamper. Dette er da heller ikke noe plutselig forsvinningsnummer? Han var da et stykke ned i rekken av foretrukne spillere, og har ikke benyttet spilletiden til å spille seg inn i laget.
Greit å få med seg fakta før en bidrar til konspirasjoner..Last edited by jocke; 24.10.2019, 17:28.
- 1 like
Comment
-
Originally posted by Loffen View PostFrykter at vi ikke tar krigen på lørdag (heller). Da kommer det til å gå dritt.
Klaesson
Borch-Bjørdal-Ivan-Sam
Lekven-Horn Myhre
Vega-Shala-Finne
Matti
Adam
Lekven-Abu
Matti
Eneste forskjell for meg er at jeg synes Adam L bør få stå videre. Ikke hans beste match sist, men synes do to kampene før viser at han bør være vår førstekeeper normalt. Ny rotasjon gjør også at vi da har valgt bort begge keeperne innen få uker.
Comment
-
Originally posted by christer1913 View Post
Det finnes en gruppe som heter "for oss som elsker Vålerenga".
Kan forsovet anbefale deg å ikke bli medlem der, der kommer det mye piss.
https://www.facebook.com/groups/146957865369787/Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!
- 1 like
Comment
-
Originally posted by arvegods View Post
Er vell ikke mindre piss der enn her? Generelt mye trafikk da vi taper med ditto dritt lei "supportere". Ganske stille/få innlegg når vi vinner. Så kan følge med på mini-klanes bilder og betraktninger på kampene. Absolutt verdt å besøke, mindre med "gretne gubber" der..
Comment
-
-
Originally posted by Loffen View PostNår det gjelder laget så ønsker jeg meg:
Klaesson
Borch-Bjørdal-Ivan-Sam
Lekven-Horn Myhre
Vega-Shala-Finne
Matti
Som sideback er han bedre defensivt enn Sam, og kanskje litt dårligere offensivt, men hvis du ser STB-kampen om igjen gjorde han en ganske god jobb offensivt også! Han var jo den som slo de beste innleggene (selv om det ikke nødvendigvis sier så mye)For de som kan styre sitt eget lag:
vif.managerleague.com
Comment
Comment