Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lillestrøm - Vålerenga lørdag 26.10 kl 16.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bengt View Post
    Begynner å bli mange klippekortspillere. Men som vi vet er det viktigste å være inne med Deila.
    Vet vi det? Har du en troverdig kilde du kan dele med oss?

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Vet vi det? Har du en troverdig kilde du kan dele med oss?
      Det finnes vel et par eksempler ref Fridjonsson og Israelsson som plutselig bare har blitt fryst helt ut. Så kanskje han har et poeng likevel..

Comment

Originally posted by bengt View Post
        Begynner å bli mange klippekortspillere. Men som vi vet er det viktigste å være inne med Deila.
        Fra mitt ståsted ser jeg egentlig bare Abu som klippekortspiller om dagen. I mange av de andre posisjonene har vi ikke så mange alternativer. Vi så noen flere da Ibrahim spilte elendig kamp etter kamp, og omsider ble tatt av. Men litt av problemet er at måte vi spiller på (eller prøver å spille på) om dagen ikke er veldig tilpasset det mannskapet vi rår over. Det er supertynt på stopperplass og vi har ingen REELLE spissalternativer (aner ikke status på George) når vi skal slå så mange høye innlegg fra høye backer. Så da blir det litt vanskelig.
        Men, dette er jo en kamptråd..så...
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Det finnes vel et par eksempler ref Fridjonsson og Israelsson som plutselig bare har blitt fryst helt ut. Så kanskje han har et poeng likevel..
          Hm.. Denne vet jeg ikke helt om jeg forsto. Det at en spiller faktisk ikke leverer i kamp etter kamp, det er da normalt nok for tur til andrelaget, jf. Israelsson. Synes han fremsto som et bomkjøp, og var svak i flere kamper før han til slutt mistet plassen. Hvordan han har prestert på 2.-laget vet jeg lite om annet enn rapporteringen her inne, men uansett stor forskjell på å være habil der, og ta knekken på øverste hylle.

Hva tilsier at han "plutselig... ble fryst ut"?

Fridjonsson en kanskje litt annen historie, mulig han burde fått bedre tid. Spennende, og god på sitt beste, men svært variable prestasjoner. Likevel, kan vel være at han bare ble funnet for lett, eller feil type for videre planer, synes det blir litt platt å fremstille dette som å holde seg inne med sjefen..

Comment

Frykter at vi ikke tar krigen på lørdag (heller). Da kommer det til å gå dritt.
            Krise at Dønnum er ute, men vi får sette vår lit til at Shala finner på noe brilijant.

Når det gjelder laget så ønsker jeg meg:
            Klaesson
            Borch-Bjørdal-Ivan-Sam
            Lekven-Horn Myhre
            Vega-Shala-Finne
            Matti

Men jeg tror vel egentlig at det blir
            Adam
            Borch-Bjørdal-Kanstrup-Ivan
            Lekven-Abu
            Vega-Shala-Finne (kan ikke fatte hvem andre som skal dyttes inn i denne 3-ern her)
            Matti

Uansett:
            Vi må ta dem fra start og gjerne sparke dem litt på leggen så de blir grinete. Og så må vi være våkne fra første avspark,
            Det lukter lite finspill og i praksis først målet vinner av hele denne kampen.
            Jeg har en merkelig tro på poeng men trøste-øl er kjøpt inn

Comment

Originally posted by Loffen View Post
              Krise at Dønnum er ute, men vi får sette vår lit til at Shala finner på noe brilijant.

Klaesson
              Borch-Bjørdal-Ivan-Sam
              Lekven-Horn Myhre
              Vega-Shala-Finne
              Matti

Adam
              Lekven-Abu
              Vega-Shala-Finne (kan ikke fatte hvem andre som skal dyttes inn i denne 3-ern her)
              Matti

Uansett:
              Vi må ta dem fra start og gjerne sparke dem litt på leggen så de blir grinete. Og så må vi være våkne fra første avspark,
              Det lukter lite finspill og i praksis først målet vinner av hele denne kampen.
              Jeg har en merkelig tro på poeng men trøste-øl er kjøpt inn
              Jeg håper også på det laget du har som ønske, men frykter det blir som du tror.

Comment

Originally posted by jocke View Post

Hm.. Denne vet jeg ikke helt om jeg forsto. Det at en spiller faktisk ikke leverer i kamp etter kamp, det er da normalt nok for tur til andrelaget, jf. Israelsson. Synes han fremsto som et bomkjøp, og var svak i flere kamper før han til slutt mistet plassen. Hvordan han har prestert på 2.-laget vet jeg lite om annet enn rapporteringen her inne, men uansett stor forskjell på å være habil der, og ta knekken på øverste hylle.

Hva tilsier at han "plutselig... ble fryst ut"?

Fridjonsson en kanskje litt annen historie, mulig han burde fått bedre tid. Spennende, og god på sitt beste, men svært variable prestasjoner. Likevel, kan vel være at han bare ble funnet for lett, eller feil type for videre planer, synes det blir litt platt å fremstille dette som å holde seg inne med sjefen..
                Fridjonsson var fast i hver eneste kamp, før han plutselig ble fryst ut når han kom hjem fra EM. Det er også litt rart med Israelsson som spilte en god del, før han plutselig ikke var aktuell for troppen en gang. Du kan ikke forklare det med at de ikke var gode nok eller ble veid og funnet for lett. Det blir alt for enkelt.

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Fridjonsson var fast i hver eneste kamp, før han plutselig ble fryst ut når han kom hjem fra EM. Det er også litt rart med Israelsson som spilte en god del, før han plutselig ikke var aktuell for troppen en gang. Du kan ikke forklare det med at de ikke var gode nok eller ble veid og funnet for lett. Det blir alt for enkelt.
                  Fridjonsson spilte i siste sesong for oss (2018) 11 fra start, og 7 innhopp fra benken, og var også flere x ubenyttet reserve. Var derfor aldri "fast i hver eneste kamp", og ble heller ikke da "plutselig fryst ut"

Israelsson har i 2019 spilt 71 minutter fordelt på 6 innbytter, og han har sittet på benken i 12 kamper. Dette er da heller ikke noe plutselig forsvinningsnummer? Han var da et stykke ned i rekken av foretrukne spillere, og har ikke benyttet spilletiden til å spille seg inn i laget.

Greit å få med seg fakta før en bidrar til konspirasjoner..
                  Last edited by jocke; 24.10.2019, 16:28.

Comment

Klaesson
                    Borch-Bjørdal-Ivan-Sam
                    Lekven-Horn Myhre
                    Vega-Shala-Finne
                    Matti

Adam
                    Lekven-Abu
                    Matti
                    Men tilbake til match.. Enig i laget du angir der. Synes Kastrup er svakeste ledd i fireren bak, og savner bidragene til Sam offensivt,så tror vi hadde byttet oss opp med den switchen. Samme med Abu ut for Horn Myhre, og de tre foran der igjen bør være ganske selvskrevne.

Eneste forskjell for meg er at jeg synes Adam L bør få stå videre. Ikke hans beste match sist, men synes do to kampene før viser at han bør være vår førstekeeper normalt. Ny rotasjon gjør også at vi da har valgt bort begge keeperne innen få uker.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post

Det finnes en gruppe som heter "for oss som elsker Vålerenga".
                      Kan forsovet anbefale deg å ikke bli medlem der, der kommer det mye piss.

https://www.facebook.com/groups/146957865369787/
                      Er vell ikke mindre piss der enn her? Generelt mye trafikk da vi taper med ditto dritt lei "supportere". Ganske stille/få innlegg når vi vinner. Så kan følge med på mini-klanes bilder og betraktninger på kampene. Absolutt verdt å besøke, mindre med "gretne gubber" der..
                      Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post

Er vell ikke mindre piss der enn her? Generelt mye trafikk da vi taper med ditto dritt lei "supportere". Ganske stille/få innlegg når vi vinner. Så kan følge med på mini-klanes bilder og betraktninger på kampene. Absolutt verdt å besøke, mindre med "gretne gubber" der..
                        Var inne på samme tanke sjøl.

Comment

Forsiktig nå, ellers blir det Felix inn på kant før du vet ordet av det

vif.managerleague.com

Comment

Klaesson
                            Borch-Bjørdal-Ivan-Sam
                            Lekven-Horn Myhre
                            Vega-Shala-Finne
                            Matti
                            Men Ivan har jo bevist mange ganger at han ikke kan være midtstopper, det fungerer ikke, han er for heit i huet og har ikke kontroll på hvor linja står. Livredd hver gang han takler innenfor 16!
                            Som sideback er han bedre defensivt enn Sam, og kanskje litt dårligere offensivt, men hvis du ser STB-kampen om igjen gjorde han en ganske god jobb offensivt også! Han var jo den som slo de beste innleggene (selv om det ikke nødvendigvis sier så mye)
                            vif.managerleague.com

Comment

I mine øyne var Adam på bærtur på begge målene mot stabæk. Selv om det var dårlige prestasjoner av de utpå før situasjonene oppstod. Matti helt ute av det om dagen. Ønsker George og Camara inn.

Comment

Er det noen busser som har ledig kapasitet for 2 Personer? Fra Bohemen eller noe? Har heller ikke tid å kjøpe billetter i sjappa, så mulig det fortsatt er tilgjengelig på stadion?

Comment

Working...
                                X