Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lillestrøm - Vålerenga lørdag 26.10 kl 16.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by enga View Post
    Er det noen busser som har ledig kapasitet for 2 Personer? Fra Bohemen eller noe? Har heller ikke tid å kjøpe billetter i sjappa, så mulig det fortsatt er tilgjengelig på stadion?
    Virker som om Vertshusbussen fyller opp 1 og 1 buss og så setter opp 1 til. På onsdag var det fortsatt ledig plass på buss 3. Påmelding til Nina på: +47 917 55 725

Bohembussen er full, men det kan hende Enga Romerike, Blue Lagune eller Ultrasbussen har plass (dette vet jeg ikke). Kan kontaktes direkte, via Facebook er kanskje det enkleste.

Comment

Dette blir stygt folkens. Vi har et lag og en trener strippet for selvtillit, de har bevist nok ganger nå at de ikke har psyken til dette og nå er de nok temmelig nervøse. Skal se kampen, men er forberedt på et mareritt. Tips: 4-1
      I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Spinner View Post

Men Ivan har jo bevist mange ganger at han ikke kan være midtstopper, det fungerer ikke, han er for heit i huet og har ikke kontroll på hvor linja står. Livredd hver gang han takler innenfor 16!
        Som sideback er han bedre defensivt enn Sam, og kanskje litt dårligere offensivt, men hvis du ser STB-kampen om igjen gjorde han en ganske god jobb offensivt også! Han var jo den som slo de beste innleggene (selv om det ikke nødvendigvis sier så mye)
        Men er Ivan nødvendigvis bedre enn Sam defensivt? På meg virker det som at Ivan har fått innstrukser om å være mer defensiv enn Sam, og at han dermed oftere er på plass defensivt. Dette så man veldig klart mot Stabæk, der han ofte hadde rom oppover sin side, men holdt igjen. Jeg mener Sam har vært vår desidert beste spiller sammen med Shala og Dønnum i 2019, og at han bør være soleklart førstevalg på venstreback. Håper dermed på følgende lag:

Klaesson
        Borch-Bjørdal-Ivan/Nakkim-Sam
        Lekven-Myhre
        Vega-Shala-Finne
        Matti

Tror:
        Adam
        Juarez-Bjørdal-Kanstrup-Ivan
        Lekven-Abu
        Vega-Shala-Finne
        Matti

Håper dog egentlig at Shala går ned som indreløper og at vi spiller uten 10er, men det ser jeg på som fullstendig urealistisk.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post

Men er Ivan nødvendigvis bedre enn Sam defensivt? På meg virker det som at Ivan har fått innstrukser om å være mer defensiv enn Sam, og at han dermed oftere er på plass defensivt. Dette så man veldig klart mot Stabæk, der han ofte hadde rom oppover sin side, men holdt igjen. Jeg mener Sam har vært vår desidert beste spiller sammen med Shala og Dønnum i 2019, og at han bør være soleklart førstevalg på venstreback. Håper dermed på følgende lag:

Klaesson
          Borch-Bjørdal-Ivan/Nakkim-Sam
          Lekven-Myhre
          Vega-Shala-Finne
          Matti

Tror:
          Adam
          Juarez-Bjørdal-Kanstrup-Ivan
          Lekven-Abu
          Vega-Shala-Finne
          Matti

Håper dog egentlig at Shala går ned som indreløper og at vi spiller uten 10er, men det ser jeg på som fullstendig urealistisk.
          Helt enig, Adekugbe har vært og er en av våre mest stabile og beste spillere. Galskap å ha han ute av laget.
          Vi ser jo at det ikke fungerer i det hele tatt framover, og Adekugbe skaper noe nesten hver gang han løper langs krittet.
          Alle er bedre enn Kanstrup i midtforsvaret, så her er det bare å få inn Ivan eller Nakkim.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hvis ikke deila evner å bruke adegkube så seier vel det sitt

Comment

https://www.dagbladet.no/sport/likeg...vulst/71748389

Comment

Deila bekrefter Shala inn for Dønnum og Borch fra start. Midt blir da Lekven og Abu. Regner med at resten av laget er uforandret fra forrige kamp.

Comment

Ikke ofte jeg er enig med Morten P. Bra det blir satt fokus på det.

Comment

Ja, vi har nådd bunnen.
                    Jeg tror vi vinner i dag, jeg tror vi får se 11 mann som virkelig blør for drakta i dag.

Hvis vi taper, og vi har blitt kriget ut av banen. Ja, da må Deila gå av i morgen. Da vil det handle om og faktisk ikke rykke ned, og vi vil trenge en kortsiktig boost. Helt sykt at vi sitter og snakker om nedrykk nå... Men jeg har trua, i morgen snur det! Men hvis det ikke skjer i morgen, da må hoder begynne å rulle.

God kamp folkens!
                    Uansett hva, så har vi alle en brennende ønske om en seier, en vanvittig viktig seier!

Comment

Men er Ivan nødvendigvis bedre enn Sam defensivt?
                      Ja. Merkbart og målbart bedre defensivt. Vinner flere dueller både på bakken og i lufta. Bedre taktisk også, som gjør at han skaper flere brudd enn Sam.
                      Det finnes grei statistikk på dette.
                      Når det er sagt spiller vi ofte med svært offensive sidebacker da, høyt i banen, og da blir det fort viktigere med offensive ferdigheter.
                      Sam har f.eks 26% treffsikkerhet på innlegg, mot Ivans 18%.
                      Men vi tømmer kantene våre, gang på gang, og slipper inn mål på innlegg fra kant, om og om igjen..
                      For de som kan styre sitt eget lag:
                      vif.managerleague.com

Comment

Ja. Merkbart og målbart bedre defensivt. Vinner flere dueller både på bakken og i lufta. Bedre taktisk også, som gjør at han skaper flere brudd enn Sam.
                        Når det er sagt spiller vi ofte med svært offensive sidebacker da, høyt i banen, og da blir det fort viktigere med offensive ferdigheter.
                        Men vi tømmer kantene våre, gang på gang, og slipper inn mål på innlegg fra kant, om og om igjen..
                        Skulle ønske vi i noen matcher kunne spille på en måte som gjorde at vi fikk litt større defensiv trygghet, men samtidig har vingspill og får utnyttet spillere som Sam.

Han er en av få spillere som kan bidra til nødvendig offensivt trykk med fart, driblinger og uforutsigbar stil, og er for god til å sitte på benken. Samtidig så fremstår vi som sårbare når en av backene bomber opp, slik det er lagt opp til.

Tror en defensiv variant med fembackslinje når vi forsvarer oss kunne passet mannskapet og situasjonen bra, og hvor Sam da spiller som vingback

Comment

Originally posted by jocke View Post

Skulle ønske vi i noen matcher kunne spille på en måte som gjorde at vi fikk litt større defensiv trygghet, men samtidig har vingspill og får utnyttet spillere som Sam.

Han er en av få spillere som kan bidra til nødvendig offensivt trykk med fart, driblinger og uforutsigbar stil, og er for god til å sitte på benken. Samtidig så fremstår vi som sårbare når en av backene bomber opp, slik det er lagt opp til.

Tror en defensiv variant med fembackslinje når vi forsvarer oss kunne passet mannskapet og situasjonen bra, og hvor Sam da spiller som vingback
                          Enig, vårt materiale defensivt er bedre i en 3-5-2 variant. Den tullete varianten vi bruker idag, hvor alt skal presses gjennom midten er nakent. Alternativt komme rundt på kant som svært sjelden skjer, og skjer det, er innlegga for dårlig eller timingen i boksen fraværende. Vi blir alt for ofte 1 mann mot overmakten, sjanseløst.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

De har faktisk klart å legge ut troppen, ingen store overraskelser. Men lurer stadig vekk på hvorfor Fellah er i troppen på bekostning av feks Israelsson. Mannen er totalt ute av form og har ikke vist noe som helst på mange år. Blir vel kun Shala inn for Dønnum som er endringen fra forrige start11. Får håpe at alle nå er våkne fra fløyta går...

Comment

Det hadde vært interessant å se mye av statiatikken rundt VIF. Har du link til statistikken?

Comment

Det hadde vært interessant å se mye av statiatikken rundt VIF. Har du link til statistikken?
                                Utover min egen statistikk, lener jeg meg ofte på denne når det gjelder sammenligning av spillere:
                                https://www.sofascore.com/team/footb...erenga-if/1165
                                Vi er ikke alltid enig i "karakteren", men den gir god oversikt.

For de som kan styre sitt eget lag:
                                vif.managerleague.com

Comment

Working...
                                X