Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lillestrøm - Vålerenga lørdag 26.10 kl 16.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pete View Post
    De har faktisk klart å legge ut troppen, ingen store overraskelser. Men lurer stadig vekk på hvorfor Fellah er i troppen på bekostning av feks Israelsson. Mannen er totalt ute av form og har ikke vist noe som helst på mange år. Blir vel kun Shala inn for Dønnum som er endringen fra forrige start11. Får håpe at alle nå er våkne fra fløyta går...
    Hvordan er Fellah på treningene?
    Trodde at han imponerte på trening i sommer, og at det var bl a derfor han fikk kontrakt.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Trodde at han imponerte på trening i sommer, og at det var bl a derfor han fikk kontrakt.
      Han imponerte ingen, snarere tvert i mot. Han var i for dårlig form. Og det var årsaken til at «alle» snakket om opptrening og VIF2 denne sesongen. Han var såpass dårlig at selv Bærum takket nei. Det var vel kombo av håp om å få han tilbake i en sånn passe rolle til neste sesong og at Deila tydeligvis elsker alle bare de har passert 30 og er skadet/ute av form. Skal vel bli «leder» han også ... Sorry, bare veldig kritisk. Han ble satt ut av Sandefjord i fjor pga skade og at han ikke var god nok. Det er så lenge siden mannen har vist noe som helst at det nesten så man lurer på hva de tenker - om de gjør det.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Det var iallefall det som ble sagt, men samtidig ble det jo nevnt at det var med tanke på neste sesong.
        Han fikk vel kontrakt ut sesongen (ikke året)?
        Men det sender ikke noen gode signaler til resten av spillergruppa, med mindre han er bedre da.
        Kan jo hende han er god på trening, men han er ikke kampklar slik jeg ser det.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hvem er det som styrer SoMe-kontoene til klubben for tiden? Det er heelt tyst fra den kanten. Fugla har lagt ut bilder og videoer ifm. derbyet hver dag denne uken. De legger forøvrig også ut en masse korte videosnutter med uhøytidelige intervjuer og innblikk i hverdagen i klubben. Dette bidrar til at spillergruppa og trenerapparatet fremstår som mer sympatiske i mine øyne. Hadde vi hatt noe lignende i Vålerenga mener jeg at mye av den misnøyen som er rundt klubben nå kunne vært dempet. Tidligere utgaver av Vålerenga har jeg i mye større grad sympatisert med i motgang: Freddy, I, Grine-Pelle, Muri, Kong Henning, Moa, Holm-brødrene, Pa, ja tilogmed Singh, er alle spillere jeg har sympatiserte med da det har buttet tidligere fordi jeg til en viss grad hadde fått et inntrykk av hvordan de var som mennesker gjennom intervjuer på VIF-TV og i riksmediene. Dagens Vålerenga-tropp er blottet for profiler – både på og utenfor banen – og det er det så og si ingen utenom Näsberg jeg har noe særlig inntrykk av. Når vi nå nok en gang skal ut og kjempe om en 7. plass, og klubben i tillegg styres av en ekstremt ukarismatisk gjeng fra Drammen, merker jeg at jeg begynner å kjenne litt på likegyldigheten..

Comment

Kan vi ikke fokusere på de som starter kampen, hva vi synes om det, istedenfor å være negative til ledelsen osv ? Jeg liker å se både matti og George sammen som kan gi juling., blir en krige kamp, men håper camara kommer inn for han kan ha x-faktor med hurtighet og teknikk. Blir helt jævlig spennende. Ellers ingen bomber i start 11’r

Comment

Hva er det som er årsaken til at deila ikke bruker sam på venstrebacken når vi må vinne, er ivan innkvotert eller

Comment

Camara,er han ikke match-fit? Merkelig å hente en spiller som vi ikke bruker.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                  Vi vinner denne.
                  Tidenes klareste hjemmeseier... Så tviler sterkt på det, dessverre...

Comment

Skal vi vinne denne må vi se 11 spillere med kriger mentalitet, ekstremt trygg defensiv struktur, lynraske overganger, minimalt med dødballer imot og utelukke personlige feil.
                    Ingen av disse faktorene har vi sett noe særlig av iår, så jeg tror vi må håpe på at LSK har en fryktelig ræva dag

Comment

Er lettere sjokkert.
                      Deilar har rokkert på formasjon og spillere.. helt utrolig. To panser-spisser virker fornuftig

Comment

Bluss inn på banen.. idioter...

Comment

lsk eller vif som sendte fyrverkeri? Blir vel poengtrekk eller noe av dette, til oss selvfølgelig

Comment

Fy fan for en gjeng med idioter.

Comment

Faen for noen komplette idioter !!!! . Skjønner jo faen ikke at de ødelegger for laget!!

Comment

Bluss er innafor. Men ikke inn på banen. Fyrverkeri er bare helt på trynet... Delegaten fra NøFF bidrar jo bare med dritt men vi gjør det vanskelig for oss sjæl

Comment

Working...
                                X