Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lillestrøm - Vålerenga lørdag 26.10 kl 16.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da er vi igang igjen. Snakk om å ødelegge for alle andre

Comment

Står der med masker og tror dem er så jævlig tøffe

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
        Faens idioter!!!
        tenk om vi får poengtrekk og det vipper oss under nedrykkstreken... Den gjengen der ville vel fortsatt skylde på nff, heller enn å ta selvkritikk.
        Jeg har sagt det før; jeg digger blussing, men ikke om vi risikerer bøter og poengtrekk. Da er det bedre å la være.
        Men blussa skal for faen ikke ut på banen!
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

Kan man ikke bare fjerne alle med maske? Det finnes kun én grunn til å skjule ansiktet, og det er fordi man har planer om å lage kvalm og faenskap.

Comment

Kan man ikke bare fjerne alle med maske? Det finnes kun én grunn til å skjule ansiktet, og det er fordi man har planer om å lage kvalm og faenskap.
            Helt enig!
            vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post

Men blussa skal for faen ikke ut på banen!
              Nei, det skjønner jo alle unntatt disse forbanna amøbene, til og med bøffla gjør det. Dissr folka driter i alle andre enn seg sjæl.
              Vi risikerer at kampen blir stoppa. Blir den det, nøyer nok ikke nff seg med bøter. Vi har fått mange advarsler og til slutt må de statuere et eksempel.

Comment

Borch er bra. Bør være førstevalg på høyreback fremover syns jeg.

Comment

Åh, jeg er så jævla lei denne typen folk. Det skremmer fler enn det tiltrekker. Selv kjenner jeg meg ferdig for denne sesongen. Det er bare dritt uansett. Gidder heller ikke å identifisere meg med denne gjengen blottet for fornuft!

Jævla drittunger!! Dra til H...!
                  Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Må få crossa mer over mot Finne og Vega, George har på seg to mann nesten hele tiden, så disse har litt mer rom.
                    vif.managerleague.com

Comment

Borch er bra. Bør være førstevalg på høyreback fremover syns jeg.
                      Enig! Han klarer seg utmerket, og har en bedre høyrefot enn de to andre.

Comment

Første omgang omtrent som forventet. Alt i alt bedre enn fryktet.
                        Vi har noen, de har noen. Mye kriging. Mer innsats enn kvalitet.
                        Vi må nok være enda litt mer skjerpa bakover, og mye kåtere på å avslutte selv.
                        Syns vi ble bedre og bedre utover i kampen.

Comment

Mye kjemping, høye skuldre og ikke mye pent spill. Deilig derby. Dette kan vippe begge veier. Kan bli tilfeldigheter som avgjør dette, hvis det da ikke blir 0-0. Liker at gutta står opp i duellene. Seier i dag vil bety enormt mye. Da vil plassen være sikra og vi kan begynne å glede oss til neste år.

Comment

Vi har muligheter her til å ta med oss både 1 og 3 poeng !! Vi må bare unngå dødballer imot og være mer presise på våre. George har en håpløs oppgave når han blir spilt opp mot to stoppere i ryggen. Må mer på kant og få slått inn. Finne god på dødballer og det er det. Vil se camara iløpet av 2 omg. Han vil løpe fra alt og alle og bli en pain for Forsvaret til lsk. Eller har Forsvaret vårt vært stort sett bra, Vega jobber hjemover og Lekven rydder opp i enda dypere rolle. Matti borte og shala jobber overalt. Dette tror jeg blir første målet vinner kamp

Comment

Pause.
                              Vi kriger bra, står opp, og forsvarer oss greit.
                              Presisjonen er for dårlig, som vanlig, og med mindre den bedrer seg, blir dette helt helt åpent, vi kan vinne, spille uavgjort eller tape, fuck knows.
                              vif.managerleague.com

Comment

Men er det meg som bare ser med rød/blå øyne eller burde skjerven gitt gult til lehne Olsen på den mot Vega på slutten? Og blåser han litt vel mye de gules vei ved flere dueller?

Comment

Working...
                                X