Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skammer meg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skammer meg

Har den møkka supportergjengen virkelig kastet bluss inn i leiligheter på åråsen?
    jeg skammer meg så mye at jeg nesten syns vi fortjener å bli rykket ned som straff. Dette er helt utilgivelig. I dag er jeg ikke stolt supporter.

Egentlig bare trist,ender vel med at klubben kan få bøter,man setter klubben i jævlig lys,å i mine øyne helt feil måte å prøve å trekke flere tilskuere på match.Jeg liker både pyro og temperatur men dette blir bare trist....

Comment

Har hørt historier før om de terassene før, om at diverse ting har blitt kasta ned derfra. Har dette skjedd nå også? Var det noen grunn til at det skjedde?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
        Har hørt historier før om de terassene før, om at diverse ting har blitt kasta ned derfra. Har dette skjedd nå også? Var det noen grunn til at det skjedde?
        Blir ikke så overrasket at det skjer noe, ikke første gang bortefans er i bråk med folk i leiligheter bak der.
        For en perverst ide å plassere bortefansen der i det hele tatt
        You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Slapp av og pust med magen!

Nei, det er ikke greit å pælme pluss på banen, nei det er ikke greit å sende fyrverkeri fra tribunen, og nei det er ikke greit å pælme bluss inn på verandaen til folk – uansett hvor mye de står og provoserer og igler opp stemninga.

Ikke la det negative overstyre alt det positive i denne kampen. Ikke så alt for mye finspill, men var veldig bra innsats i dag. Vi er et lag i motgang og alle stangskudd går ut. Hadde vi vært i flytsonen hadde Shalas skudd blitt mål. Utrolig tilfredsstillende å se illsinte pippipper som fyrer seg opp kyllinger på amfetamin da de ikke klarer å filme seg til straffe.

Dette er slike kamper vi trenger MER av i norsk fotball. Vi trenger ikke kjedelige kamper mot Ranheim, Sogndal og Haugesund som ingen bryr seg om. Vi trenger færre lag i ligaen som møtes flere ganger ila sesongen. Det er dog en annen diskusjon…

I Norge skal mor, far, bestefar og unger sitte sammen under ullpledd og med polvotter «kose» seg på kamp mens de deler en pakke Kvikk Lunsj eller to. Sikkert helt greit noen steder og tilfeller – men herreguuud så kjedelig produkt det blir av sånt!

Selv Jørgen Lennartsson syns dette var helt greit og uttaler:

– I Sverige ville vel dette vært å regne som en middels ståkete kamp

Alt i alt – dette er ikke ille! Masse omtale i media som er fullstendig sultefora på hendelser! Det har jo faen ikke skjedd en føkkings ting i sportsnorge siden nikkershooligansen gikk bananas i Holmenkollen for et par år siden. Hadde det ikke vært for at tyrkere og kurdere omtrent samtidig skulle varte opp til fest i en parfymebutikk i dag så hadde mediadekninga vært enda større.

Det er absolutt ingen grunn til å skamme seg i dag!

Comment

https://www.vgtv.no/video/186941/kao...het-etter-kamp

Comment

LSK buss smadret foran Intility, gjennomtenkt sted å parkere bussen, bare å gratulere
              You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Originally posted by KampenUltras View Post
                Blir ikke så overrasket at det skjer noe, ikke første gang bortefans er i bråk med folk i leiligheter bak der.
                For en perverst ide å plassere bortefansen der i det hele tatt
                Nei. Det er absolutt ikke første gangen at det blir bråk mellom Vålerenga-supportere og LSK-idioter i leilighetene bak tribunen.

Som jeg skrev i forrige innlegg så er det absolutt ikke greit å pælme bluss etter folk eller mot noen, men nå er det nå engang slik at en eller annen smart faen i LSK syns det var lurt å plassere bortesupporterne i umiddelbar nærhet til leiligheter som stort sett bebodd av Lillestrøm-fans. I videoen der blusset/brennende gjenstand blir kasta inn på verandaen så ser du helt tydelig to-tre personer som provoserer og igler opp stemninga. De fikk svar på tiltale. Vil du være med på leken – så får du tåle steken, som man så fint lærte i barnehagen for mange år siden.

At Lillestrøm er så korka at de plasserer bortesupportere foran leilighetene til hjemmesupporterne, så får de ta konsekvensen av det sjøl.
                Last edited by way_; 26.10.2019, 20:56.

Comment

De to gubbene så ut som de kunne fått også de mer sindige av oss til å gå bananas.

Comment

Er så drittlei denne gjengen. I verste fall så må vi legge sesongkortet på hylla for resten av sesongen.

Kanskje det er like greit med en slik reaksjon fra NFF. Den blir nok ansett som stor nok for at Klanen og klubben skal reagere og rydde. Dette er så latterlig dårlig oppførsel og det oser null intelligens av oppførselen i dag. Drittunger!

Bare å gratulere!
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Aftenposten skriver at leilighetene skulle vært tomme under kampen. Men det sto altså gubber der og slang med leppa under hele kampen, og så kom det ei blomsterpotte ned på bortefeltet. Hvor dum er du om du tror at ingen reagerer på provokasjonene?

Comment

Jeg driter i hva slags provokasjoner som har blitt gjort. Klart det er lite gjennomtenkt å plassere bortesupprtere under verandaen til folk men syns ikke det forsvarer noe som helst.
                        På klippet på vg ser vi folk i finnlandshetter på kamp.. det er så flaut.
                        Jeg vil at fotball skal være et sted man kan ta med dama eller barna sine uten å være redd for slagsmål, dette er trist utvikling.
                        Til deg som sier at vi ikke må la dette komme i fokus etter en gjennomført kamp vil jeg bare si, jo det må det.
                        Hvor mange som velger å holde seg hjemme neste gang nå blir bare spekulasjoner men klart det vil være vanskelig å dra med seg ungene på kamp slik det er nå. Syns hele greia bare er trist.

Comment

Originally posted by Madaxe View Post
                          Jeg driter i hva slags provokasjoner som har blitt gjort. Klart det er lite gjennomtenkt å plassere bortesupprtere under verandaen til folk men syns ikke det forsvarer noe som helst.
                          Jeg vil at fotball skal være et sted man kan ta med dama eller barna sine uten å være redd for slagsmål, dette er trist utvikling.
                          Til deg som sier at vi ikke må la dette komme i fokus etter en gjennomført kamp vil jeg bare si, jo det må det.
                          Hvor mange som velger å holde seg hjemme neste gang nå blir bare spekulasjoner men klart det vil være vanskelig å dra med seg ungene på kamp slik det er nå. Syns hele greia bare er trist.
                          Tror ikke du skal regne med at LSK-Vålerenga blir en grei kamp å ta med unger/sarte sjeler på noengang.

Comment

Bluss er så jævlig fett! Ikke på banen, men dette var den feteste 0-0 kampen på en god stund.

Comment

Originally posted by Madaxe View Post
                              Siden vi driver med WHAT ABOUT THE KIDS!!! har du unger som er redd for å de på VIF-kamp nå?

Comment

Working...
                              X