Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skammer meg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ingen grunn til å skamme seg, bortsett fra en tre, fire sjeler.De fikk fortjent kjeft fra resten. Ellers derbystemning slik det skal være. De som sutrer her tar skammelig feil og er usedvanlig lettskremte.Hvor mange ble egentlig drept? Minner om NFF-holdninger.

Comment

Originally posted by Madaxe View Post
      Jeg driter i hva slags provokasjoner som har blitt gjort. Klart det er lite gjennomtenkt å plassere bortesupprtere under verandaen til folk men syns ikke det forsvarer noe som helst.
      På klippet på vg ser vi folk i finnlandshetter på kamp.. det er så flaut.
      Jeg vil at fotball skal være et sted man kan ta med dama eller barna sine uten å være redd for slagsmål, dette er trist utvikling.
      Til deg som sier at vi ikke må la dette komme i fokus etter en gjennomført kamp vil jeg bare si, jo det må det.
      Hvor mange som velger å holde seg hjemme neste gang nå blir bare spekulasjoner men klart det vil være vanskelig å dra med seg ungene på kamp slik det er nå. Syns hele greia bare er trist.
      Å ta med unger på Norges største risiko-oppgjør er vel ikke noen god ide sånn i utgangspunktet. Ta de med på hvilken som helst annen kamp, men styr unna LSK og kanskje Brann.

Comment

Jeg har ikke barn nei, og jeg syns trøkk på tribunen er kult. Husker jeg var 10 år og var med faren min på kamp, da så jeg klanen danse og synge på tribunene. Jeg forelsket meg i klubben den dagen.
        Nei kanskje man skal la vær å ta med seg unger og slikt på de kuleste kampene i året.

Comment

Vi som bruker forumet hver dag har veldig tjukke engabriller på. Mange her vil forsvare bruken av pyro og mene at trøkk på tribuner og supporterhat er naturlig på kamp.
          Men det er helt sikkert folk som følger klubben som sitter hjemne og rister på hodet. Som tenker at " dette vil ikke jeg være med på".
          Skal vi bare la det være sånn? Eksludere hundrevis eller kanskje noen tusen folk som lar vær å møte opp på kamper fordi vi har dårlig tribunekultur?
          Jeg bare spør.

Comment

Originally posted by Madaxe View Post
            Vi som bruker forumet hver dag har veldig tjukke engabriller på. Mange her vil forsvare bruken av pyro og mene at trøkk på tribuner og supporterhat er naturlig på kamp.
            Men det er helt sikkert folk som følger klubben som sitter hjemne og rister på hodet. Som tenker at " dette vil ikke jeg være med på".
            Skal vi bare la det være sånn? Eksludere hundrevis eller kanskje noen tusen folk som lar vær å møte opp på kamper fordi vi har dårlig tribunekultur?
            Jeg bare spør.
            De ivrigste er på kamp og var der i dag og hadde det gøy, de som sitter hjemme og rister på hodet, ja de sitter hjemme i sofaen. Jeg tviler på at det er snakk om mange tilskuere som ikke møter opp pga det som skjedde i dag. De som sitter hjemme og rister på hodet er kanskje på et par kamper i året.

Husk at pyro også tiltrekker seg nye fremtidige supportere som kanskje så det på tv og syntes pyro-showet var drit kult. Dette gjelder nok de unge, mens de gamle og surmaga sitter hjemme og rister på hodet. De yngre synes det er kult med trøkk og pyro. Tro meg, det var også det jeg synes var kult og som fikk meg til å ha sesongkort å reise rundt hele landet for å følge laget når jeg holdt på med det.

Det betyr ikke at jeg støtter at folk hiver bluss på banen, det er bare idiotisk og lavmål og alt som er, da ristet jeg på huet selv. Det å kaste et bluss mot folk og inn i leilighet er livsfarlig, og enda mer idiotisk.. Det er skammelig.

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Tror ikke du skal regne med at LSK-Vålerenga blir en grei kamp å ta med unger/sarte sjeler på noengang.
              Det sto to små guttunge ca 7-8 år gamle med mødrene sin og de så og hørtes da ut som de hadde det helt ok.
              Ja utenom da verste røyken kom. Null stress derfra da det smalt som verst og raketter ble avfyrt... Vi sto øverst oppi kroken og da litt unna kaoset. Men Alltid action på åråsen
              Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Aftenposten skriver at leilighetene skulle vært tomme under kampen. Men det sto altså gubber der og slang med leppa under hele kampen, og så kom det ei blomsterpotte ned på bortefeltet. Hvor dum er du om du tror at ingen reagerer på provokasjonene?
                Til gjengjeld fikk vi oppi kroken både kaffe, is og kjeks av han som bor der. Det samme fikk vi i fjor av han og han ønsket oss tilbake neste år!
                Det er kul type det!

Comment

De to gubbene så ut som de kunne fått også de mer sindige av oss til å gå bananas.
                  Piller og alkohol.....

Comment

Originally posted by DuncanMackenzie View Post
                    Ingen grunn til å skamme seg, bortsett fra en tre, fire sjeler.De fikk fortjent kjeft fra resten. Ellers derbystemning slik det skal være. De som sutrer her tar skammelig feil og er usedvanlig lettskremte.Hvor mange ble egentlig drept? Minner om NFF-holdninger.
                    Når halve Norge rister på hodet av oppførselen så er det klart man skal samme seg.

Går ikke an å skylle på NFF, LSK eller noen andre. Står man på kamp i Finlandshette har man ikke noe på kamp å gjøre. Å kaste ting på banen er tilbakestående. Selv om det er mye mer enn bare en fotballkamp, så er det fortsatt først og fremst en fotballkamp. Når kampen må stoppes pga tribunen er det flaut!

Og jeg driter i hvor provoserende folk i leiligheten var, det forsvarer ikke å kaste ting opp/inn der uansett. Totalt uforsvarlig og potensiellt svært farlig.

Pyro er kult det, men hvis man tror man kommer nærmere en liberalisering av reglene med oppførselen igår tror jeg man tar veldig feil!

Comment

Hvor mange ble drept? Hallo. Det er vel nettopp dit vi ikke vil, at noen skal bli alvorlig skada eller drept og en av delene kunne skjedd i går. At du så og si bagatelliserer hele greiene selv om du sier bortsett fra tre fire sjeler, så skremmer din holdning nesten mer enn oppførselen til folka i går. Du syns det er greit med idiotoppførsel ellers i samfunnet også så lenge ingen blir drept? Lettskremt? Tenker du ikke hadde sagt det samme hvis du hadde fått øyeskader eller brannskader pga en idiot som fyrer opp ett bluss eller fyrer av en rakett som treffer deg rett i øyet.

Comment

Originally posted by Rino View Post
                        Pyro er kult det, men hvis man tror man kommer nærmere en liberalisering av reglene med oppførselen igår tror jeg man tar veldig feil!
                        Men det virker som det har blitt større aksept. Gjennomgangstonen på TV igår var at det var kult med pyro på tribunen, men teit når det blir kasta på banen.

Comment

Originally posted by Vader View Post

Hvor mange ble drept? Hallo. Det er vel nettopp dit vi ikke vil, at noen skal bli alvorlig skada eller drept og en av delene kunne skjedd i går. At du så og si bagatelliserer hele greiene selv om du sier bortsett fra tre fire sjeler, så skremmer din holdning nesten mer enn oppførselen til folka i går. Du syns det er greit med idiotoppførsel ellers i samfunnet også så lenge ingen blir drept? Lettskremt? Tenker du ikke hadde sagt det samme hvis du hadde fått øyeskader eller brannskader pga en idiot som fyrer opp ett bluss eller fyrer av en rakett som treffer deg rett i øyet.
                          Synes du beviser det jeg sier. Har ikke hørt mye klaging over blussingen til LSK, verken her eller ellers. Ifølge deg må jo alle vurderes likt og som like farlige. Med andre ord vil du ikke ha blussing i det hele tatt og betrakter det generelt som livsfarlig. Mange mener noe annet om det.
                          3-4 tullinger gjør ikke alle til tullinger.

Comment

Synes du beviser det jeg sier. Har ikke hørt mye klaging over blussingen til LSK, verken her eller ellers. Ifølge deg må jo alle vurderes likt og som like farlige. Med andre ord vil du ikke ha blussing i det hele tatt og betrakter det generelt som livsfarlig. Mange mener noe annet om det.
                            3-4 tullinger gjør ikke alle til tullinger.
                            Hvor har du det fra at jeg ikke vil ha blussing i det hele tatt?

Comment

Har ikke hørt mye klaging over blussingen til LSK, verken her eller ellers.
                              Kanskje fordi de ikke kastet det ut på banen eller sendte opp fyrverkeri. Hva tror du vanlige folk husker fra denne kampen? De husker at Vålerengasupportere kastet bluss inn på banen og inn i en leilighet bak tribunen.

Comment

Sto midt bak under kampen, rett under balkongen. De fulle fyrene kastet litt småting ned på oss, og etter kampen gjorde de alt de kunne for å provosere de mest testosteron-fylte hettekledde med blått blod. Typ: ædda, bædda feiging - du tør ikke slå meg... Mao, de ønsket litt fart og spenning på balkongen der - og det fikk de jo - og kan fortelle om det på neste treff på felleskjøpet.

Comment

Working...
                                X