Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skammer meg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by heiheiludoblirvialdrilei View Post
    Jeg har noen kilder som er litt tettere på Vålerenga og supportermiljøet generelt, som fortalte meg

Når det kommer til blussingen, fyrverkeriet og maskeringen ble jeg fortalt at det ikke var noen fra Klanen, men 13 stk Isko boys fra Stockholm som gjorde dette.
    .

Det var flere av de som var maskerte og blussa som kom fra Ikaros. Det samme gjelder han karen som kasta bluss inn på verandaen og som gikk helt bananas.

Comment

Er det mulig å skille mellom de som kastet noe inn på banen og de som ikke gjorde det? Virker som resten av Norge har forstått det inkludert gamle tanter, nervesjuke vrak og vettuge folk i fotballmiljøet forøvrig.
      Men selvfølgelig ikke Geir Ellefsen og NFF.
      Mer overraskende er det at det ikke går inn i knollen på brukere av et supporterforum. Denne hysteriske skammingen som pågår i samfunnet forøvrig ser ut til å ha spredd seg hit.

Comment

Originally posted by DuncanMackenzie View Post
        Er det mulig å skille mellom de som kastet noe inn på banen og de som ikke gjorde det? Virker som resten av Norge har forstått det inkludert gamle tanter, nervesjuke vrak og vettuge folk i fotballmiljøet forøvrig.
        Mer overraskende er det at det ikke går inn i knollen på brukere av et supporterforum. Denne hysteriske skammingen som pågår i samfunnet forøvrig ser ut til å ha spredd seg hit.
        Alle som står med masker er tullinger som ønsker å gjøre noe ulovlig og skjule sin identitet. Bluss er ikke lov, men hvis man på død og liv skal bruke det, vis iallefall trynet ditt da og ta bota som en mann. Ikke påfør klubben mer kostnader. Det er ikke synonymt med supporter bare så det er sagt.
        De som kaster på banen og balkongen er selvfølgelig helt natta og her er vi enige - selvom dusten på balkongen sikkert fortjente å få litt oppmerksomhet, så er det feil måte å gjøre det på.

Er spent på størrelsen av bota, og regner med at gutta med masker forblir anonyme og tause. Så er det bare å håpe at det er god nok kameradekning på Åråsen slik at disse blir identifisert og bannlyst på alt som er av kamper framover.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Det var forfriskende å høre debatten fra Eurosportstudio i kveld iallfall. «Alle» der var overbegeistra for stemninga som ble skapt - og alle var enige om at kasting var bare dumt.

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Det var forfriskende å høre debatten fra Eurosportstudio i kveld iallfall. «Alle» der var overbegeistra for stemninga som ble skapt - og alle var enige om at kasting var bare dumt.
            Kan sees her:

https://video.eurosport.no/fotball/e...42/video.shtml

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
              Så vanvittig digg å se at folk flest (NFF unntatt) skjønner hvordan vi vil ha det :-)

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Helt enig. I motsetning til all sutringa her inne og fra NFF.

Comment

Jeg skammer meg også - for at jeg ikke var på Åråsen for å ta del i den fotballfesten det var. Men nå har jeg skjønt at neste år går man ikke glipp av Bøfla away.

LD.
                  Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Nå går det fint. I hvert fall for Klanen og LSK. Klart ja til bluss, klart nei til kasting av bluss og finlandsluer. Det må vel de fleste fornuftige kunne samle seg bak?

At politiet og NFF tar selvkritikk og vil snakke om saken, er vel lite trolig. De er nok mer opptatt av regler og bøter.

Comment

Ser NFF overalt forsvarer seg med at de har godkjent 144 søknader om bruk av bluss hittil i 2019. Er dette sant? Det høres veldig mye ut og jeg mener å ha lest at NFF var virkelig på bakbeina og sier nei til alt uten å ville lytte til supporterne.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                        Ser NFF overalt forsvarer seg med at de har godkjent 144 søknader om bruk av bluss hittil i 2019. Er dette sant? Det høres veldig mye ut og jeg mener å ha lest at NFF var virkelig på bakbeina og sier nei til alt uten å ville lytte til supporterne.
                        NFF veit ingen ting. Dem bare kommer med noe som dem føler er riktig. Sa vel at det ikke blusses i Tysk fotball. Blusses vel for harde livet i Tysk fotball.

Comment

Originally posted by bengt View Post

Helt enig. I motsetning til all sutringa her inne og fra NFF.
                          Jeg har forstått det mer som at de fleste syns blussing er kult, men ikke hvis det påfører klubben kostnader.
                          Alle er enige om at blussa ikke skal kastes hit eller dit.
                          De fleste syns også hetter og masker ikke hører hjemme.

Kastinga og maskene ødelegger mest. Det drar ned inntrykket.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post

Jeg har forstått det mer som at de fleste syns blussing er kult, men ikke hvis det påfører klubben kostnader.
                            Alle er enige om at blussa ikke skal kastes hit eller dit.
                            De fleste syns også hetter og masker ikke hører hjemme.

Kastinga og maskene ødelegger mest. Det drar ned inntrykket.
                            Det er nemlig det som er poenget. De fleste synes blussing er kult, men ikke på bekostning av klubben. Og den "sutringa her inne" som enkelt gnager om, handler maskerte apekatter som kaster bluss inn på banen og opp i leiligheter.

Comment

En aksjon som denne skaper bevegelse, ære være de som gjorde det, maskerte eller ikke. Sutrerne som digger pyro synes noen andre skal ta jobben og belastningen med å bringe saken framover.
                              Patetisk.
                              Last edited by DuncanMackenzie; 29.10.2019, 19:06.

Comment

En aksjon som denne skaper bevegelse, ære være de som gjorde det, maskerte eller ikke. Sutrerne som digger pyro synes noen andre skal ta jobben og belastningen med å bringe saken framover.
                                Patetisk.
                                Politiet lot seg heller ikke imponere:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/zG...content=row-15

De det gjelder gikk langt over streken. Det er dét som er poenget her.

Comment

Working...
                                X