Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skammer meg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DuncanMackenzie View Post
    En aksjon som denne skaper bevegelse, ære være de som gjorde det, maskerte eller ikke. Sutrerne som digger pyro synes noen andre skal ta jobben og belastningen med å bringe saken framover.
    Patetisk.
    Patetisk? Det eneste patetiske her er voksne mennesker som drar på seg Finlandshetter og ødelegger økonomisk for klubben. Ikke bare er de patetiske, de er totalt hjernedøde! Fy f..n for noe avskum!!!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post

Politiet lot seg heller ikke imponere:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/zG...content=row-15

De det gjelder gikk langt over streken. Det er dét som er poenget her.
      Der er vel alle enige i..

Comment

Originally posted by Robban65 View Post

Patetisk? Det eneste patetiske her er voksne mennesker som drar på seg Finlandshetter og ødelegger økonomisk for klubben. Ikke bare er de patetiske, de er totalt hjernedøde! Fy f..n for noe avskum!!!
        Avskum? Sterke ord, hvis du ser bort fra de som kastet bluss på banen og andre steder. For sterke ord for de også forresten, idiotiske handlinger får holde.
        Patetiske er de harme som synes bluss er stas og som nå er i harnisk over de som blusset fredelig og ufarlig. Klarer overhodet ikke å skille snørr og bart.

Comment

Avskum? Sterke ord, hvis du ser bort fra de som kastet bluss på banen og andre steder. For sterke ord for de også forresten, idiotiske handlinger får holde.
          Patetiske er de harme som synes bluss er stas og som nå er i harnisk over de som blusset fredelig og ufarlig. Klarer overhodet ikke å skille snørr og bart.
          Interessant å se hvordan du bagatelliserer dette. Vanskelig å skille snørr og bart da de drar på seg Finlandshetter....

Comment

Interessant å se hvordan du bagatelliserer dette. Vanskelig å skille snørr og bart da de drar på seg Finlandshetter....
            Interessant å se hvordan du overgår NFF i hypermoral og at du på en merkelig måte klarer å sette alle som blusset i samme bås. Det var et fåtall idioter resten står på samme standpunkt som klanen og de livsfarlige kommentatorene i Eurosport.

Comment

Interessant å se hvordan du overgår NFF i hypermoral og at du på en merkelig måte klarer å sette alle som blusset i samme bås. Det var et fåtall idioter resten står på samme standpunkt som klanen og de livsfarlige kommentatorene i Eurosport.
              Typisk hersketeknikk. Hvor setter jeg alle som blusser i samme bås? Jeg snakker om idiotene som ifører seg Finlandshetter og påfører klubben økonomiske belastninger. Men det er klart, sånne som deg driter i det, dere er jo så tøffe ikledd svarte klær og Finlandshetter. Du snakker om hypermoral, hva med litt moral og folkeskikk i det hele tatt?
              Last edited by Robban65; 29.10.2019, 20:34.

Comment

Typisk hersketeknikk. Hvor setter jeg alle som blusser i samme bås? Jeg snakker om idiotene som ifører seg Finlandshetter og påfører klubben økonomiske belastninger. Men det er klart, sånne som deg driter i det, dere er jo så tøffe ikledd Finlandshetter. Du snakker om hypermoral, hva med å ha litt moral i det hele tatt?
                Du får lese det du selv skriver, og hva jeg skriver. 100% av de som blusset hadde en form for maskering, tre-fire stykker oppførte seg som tullinger. Du sier de er tullinger alle som en.
                Har ikke finlandshette eller bluss men synes alt var innenfor bortsett fra de åpenbare overtrampene. Slik var det også rundt meg. Når det ble kastet fikk de som gjorde det svar på tiltale. Den «lovlige» blussingen hadde ingen noe i mot der jeg stod. Tvert imot ble de hjulpet fram.

Comment

Du får lese det du selv skriver, og hva jeg skriver. 100% av de som blusset hadde en form for maskering, tre-fire stykker oppførte seg som tullinger. Du sier de er tullinger alle som en.
                  Har ikke finlandshette eller bluss men synes alt var innenfor bortsett fra de åpenbare overtrampene. Slik var det også rundt meg. Når det ble kastet fikk de som gjorde det svar på tiltale. Den «lovlige» blussingen hadde ingen noe i mot der jeg stod. Tvert imot ble de hjulpet fram.
                  Alle som har behov for å iføre seg Finlandshetter er tullinger. Men hvis du synes det er innafor, så sier vel det mest om deg som menneske....
                  Var det det lovlig blussing? Det fikk jeg ikke med meg.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post

Jeg har forstått det mer som at de fleste syns blussing er kult, men ikke hvis det påfører klubben kostnader.
                    Alle er enige om at blussa ikke skal kastes hit eller dit.
                    De fleste syns også hetter og masker ikke hører hjemme.

Kastinga og maskene ødelegger mest. Det drar ned inntrykket.
                    Det er så lavt under taket her inne så jeg tror jeg trekker meg fra diskusjonen, så kan heller dere lage et ekkokammer her. Er ikke ment til deg personlig men generelt, og gjelder ikke bare denne saken. Virker ellers som det er mange NFF ansatte som poster her inne.

Comment

Originally posted by bengt View Post

Det er så lavt under taket her inne så jeg tror jeg trekker meg fra diskusjonen, så kan heller dere lage et ekkokammer her. Er ikke ment til deg personlig men generelt, og gjelder ikke bare denne saken. Virker ellers som det er mange NFF ansatte som poster her inne.
                      Hahaha! Årets innlegg!

Comment

Alle som har behov for å iføre seg Finlandshetter er tullinger. Men hvis du synes det er innafor, så sier vel det mest om deg som menneske....
                        Var det det lovlig blussing? Det fikk jeg ikke med meg.
                        Kan ikke si annet enn at du følger NFF linja fullt ut. Den er jeg uenig i, og også at mennesker med finlandshette automatisk er avskum.Hva det sier om meg som menneske er jeg usikker på. Det var det.

Comment

Kan ikke si annet enn at du følger NFF linja fullt ut. Den er jeg uenig i, og også at mennesker med finlandshette automatisk er avskum.Hva det sier om meg som menneske er jeg usikker på. Det var det.
                          Folk som ifører seg svarte klær og Finlandshette på fotbalkamp minner meg om fascistene som dominerer og ødelegger fotballkamper på Balkan. Skikkelig tøffe karer som kun opptrer i flokk. Men antageligvis bare jeg som synes det.

Comment

Blusserne er fascister også nå? På tide å avslutte debatten. Over og ut.

Comment

Blusserne er fascister også nå? På tide å avslutte debatten. Over og ut.
                              Selv du skjønner vel hvordan det ser ut når en svartkledd fyr iført Finlandshette dominerer bildene til mediene? Sikkert bra for klubben.

Comment

Herregud, så finlandshette er liksom innafor?
                                Skjerp deg, det er like utafor som burka!
                                Eller egentlig, kanskje alle dere liksom dritttøffe som stiller i finlandshette kan stille i burka neste gang, husk å pass litt ekstra på blussa da...

Comment

Working...
                                X