Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Brann Intility Arena søndag 3.november kl 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd Vålerenga-Brann Intility Arena søndag 3.november kl 20.00

Hjemmekampen mot skarrepakket fra vest venter på søndag.
    Historisk har det alltid vært litt mer kok når vi har besøk av Brann.
    Det blir flomlys og temperatur nesten på frysepunktet. Deilig med høst/vinter og fotball.

Vinner vi kan vi slutte å tenke på nedrykk. Taper vi; ja, vel .... orker ikke tanken på det...

Det positive for oss er Brann heller ikke er i form for tiden. De har 5 uavgjorte på rad og på de kampa har de putta 2 ganger. Like mange mål som oss på de siste 5, med andre ord.
    Negativt er Brann ikke slipper inn mye heller. De er faktisk det laget med færrest innsluppet denne sesongen; 25 baklengs på 26 kamper.
    Setter du pengene dine på 0-0 få du lav odds..
    Men også Brann kan sprekke. De slapp inn 3 hjemme mot Tromsø.

Det lukter uansett tett og jevnt og som mot LSK må vi være påskrudd fra start og ta krigen.

Når det gjelder laget så lukter det vel i stor grad reprise av forrige helg.
    Men bare for å slå det fast:
    Jeg vil ha Borch på høyre back
    Shala må spille
    Dønnum må inn.

Fram med ulltøyet og lua!
    Alle til Valle!

Last edited by Loffen; 31.10.2019, 14:24.

Ja dette er en kamp som stinker av 0-0.
    Og nettopp derfor blir det sikkert ikke det
    Ettersom Berisha ikke blir klar, antar jeg at Brann ikke vurderer 4-3-3, men stiller i en slags 4-1-4-1 eller en flatere 5-4-1. Sikkert med Bamba på topp. Dog, med Brann vet man aldri, de styrer fælt med endringer i øst og vest om dagen. Teniste er også tvilsom, og da kjenner ikke jeg Brann godt nok til å gjette hvem som kommer inn på den backplassen.

Det kommer uten tvil til å bli noen lange baller inn bak forsvaret vårt til Bamba, og garantert en del innlegg og farlige cornere. Jeg frykter at innleggene blir vår bane da vi helt sikkert tømmer kantene som vanlig.

Vi får ihvertfall tilbake Dønnum som er ferdig sona. Jeg vet ikke om Lædre er kampklar, VG påstår ihvertfall at både han og Finne må sjekkes av medisinsk apparat først. Mister vi begge er det ikke bra. Da blir det vel Ivan og Kantstrup i midten bak, med Sam og Borch på sidebackene. Og da er det bare å vente på skarrepakets innlegg fra siden til Sam. Hvis Nouri starter skjønner jeg ingenting....

Om Finne er ute..Nei, vet ikke hva Ronny gjør da..Kommer jo an på hvem som spiller sentral midtbane også, om det blir den vanlige duoen med Abu og Lekven, i så fall kanskje Dønum i 10ern, Shala på kant og..Camara på andre kanten? Eller Vega? Eller kommer Shala til å spille sammen med Lekven? Så Camara tar plass på kanten allikevel?
    Og så vil vel Ronny ha inn Fellah på et tidspunkt også, men han klarer vel fremdeles ikke 90 minutter..sukk...

Nei, vet ikke jeg, men tror vel kanskje at dersom både Finne og Lædre er ute kan dette bli vanskelig.

Men vi er ENGA! Vi taper aldri!

Skulle likt å se:
    Klaesson
    Ivan - Lædre - Kanstrup - Borch
    Felix - Shala
    Finne - Dønnum - Camara
    George (hvis han er mobil)

Tror vi får se
    Adam
    Nouri - Ivan - Kanstrup - Sam
    Abu - Lekven
    Finne - Dønnum - Vega
    Matti

Rettelse:
    Skulle ALLER MEST like å se oss i 4-3-3 med
    Klaesson
    Ivan - Lædre - Kanstrup - Borch
    Felix - Shala - Lekven
    Finne - George - Dønnum
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

I morgen får trener være trener og lag være lag. Jeg drar på kamp. Hvem er med???

Comment

Tror aldri jeg har sett så lite respons på en kamptråd før, vi får håpe at det kommer alikevel en del folk.
        Enig at vi brude helst spille 4-3-3 om dagen, men vi mister mye gode offensive løp i å bruke shala som anker på midten. ideelt sett burde vel shala være indreløper sammen med felix, eller israellsson men vi har vel ikke så mange som kan fylle en sentral midt like godt som shala kan.

Comment

Deila har drept all interesse for lengst.... helt utrolig at ledelsen tar sjansen på å fortsette med dette håpløse prosjektet

Comment

Yai!! Matchdag..

Må se den foran skjermen i kveld på grunn av sykdom, men kan ikke si annet enn at jeg både gleder meg, og er måtelig optimist, innfor denne. Brann er også i motgang, og en etterlengtet trepoenger bør være innen rekkevidde. Er det i dag det løsner?

På den annen side likner utgangspunktet litt på det vi hadde før Stabæk-kampen, så vi får se hvilken utgave av Enga som møter opp i dag.. Nøkkelen tror jeg blir å holde tett og få kontroll første førtifem, havner vi først under tror jeg ikke vi har det som må til for å snu det igjen.

Tipper med hjertet og spiller på en 2-1 med 2x revasjelysten Dønnum som putter

Comment

Brann er klare favoritter selv om de har virka litt tamme i det siste. Vi har det i oss å spille bra fortsatt (som mot Odd) men nå om dagen må vi nok ha marginer med oss.
              Ser for meg et defensivt Bann og få sjanser. Kampen stinker egentlig uavgjort, men det må jo løsne for oss en gang. Tar gjerne den idag!

Uansett. Alle mann til Valle!

Comment

Frykter at dette blir en kamp uten mye festfotball.. Brann kommer fra 5 uavgjort, hvor 3x0-0 og 2x1-1. Og vi har ikke scoret mer enn 2 på de siste 5..
                Finne og Lædre er usikre i følge VG, brann er uten Berisha.

Håper det skal løsne nå, og at spille vil varme litt.

Comment

Finne er i troppen ihvertfall, men vi må klare oss uten Lædre.
                  vif.managerleague.com

Comment

Tabellen blir bare skumlere og skumlere... Vær så snill, ta 3 idag, så kan man puste litt igjen. Kom igjen enga!

Comment

Dagens lag med nye muligheter...
                      Adam
                      Borch, Kanstrup, Ivan - Sam
                      Lekven - Abu
                      Vega
                      Dønnum - Matti - Shala

Stokker om på nytt og skal la de samme spille uansett. Er det sånn at bare du rister kortene godt nok (med de samme kortene) så blir løsningen bra til slutt? Kjenner at forventningene ikke akkurat gikk i taket.
                      Last edited by Pete; 03.11.2019, 19:08.

Comment

Originally posted by Pete View Post
                        Dagens lag med nye muligheter...
                        Adam
                        Borch, Kanstrup, Ivan - Sam
                        Lekven - Abu
                        Vega
                        Dønnum - Matti - Shala

Stokker om på nytt og skal la de samme spille uansett. Er det sånn at bare du rister kortene godt nok (med de samme kortene) så blir løsningen bra til slutt? Kjenner at forventningene ikke akkurat gikk i taket.
                        Vel nå er jo ikke akkurat alternativene så veldig mange heller da, eller tenker du på Felix?

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Vel nå er jo ikke akkurat alternativene så veldig mange heller da, eller tenker du på Felix?
                          Tenker både på formasjon og Felix og Camara. Eller til og med George. Vega starter i 10ern i flg oppsettet men kan jo raskt byttes med Dønnum eller Shala uten at vi behøver å bytte inn spillere. Men synes dette blir veldig passivt satt opp med spillere ute av form. Da er det bedre å gi andre sjansen. Jeg mener det er forsøkt for mange ganger med de samme uten resultat. Enhver leder som ser at noe ikke fungerer gjør endringer. Og form slår klasse hver gang... om det skulle være et argument. Men vi får håpe at det blir bra i dag, vi trenger 3p sånn pulsen kan være litt normal fremover og det går an å tenke positivt og kreativt mot neste sesong.

Comment

Ser ut som om det er under 2000 på tribunen idag også. Har det noen gang vært så få mot Brann? Er snart flere folk på damekampene ....
                            Liker heller ikke dagens laguttak. Felix burde nok fått sjansen, og Finne er klar sier Deila, men han velger allikevel Vega.
                            Tror jeg aldri kommer til å bli klok på Deila dessverre.
                            Så er det bare å håpe vi vinner og sikrer neste år.
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Ok, bra med Borch for Nouri ihvertfall, ellers ble det akkurat som jeg trodde. Men Finne er tydeligvis ikke helt frisk nok til å starte.
                              Vel...Da kan dette bli krevende...Må bare håpe at Dønnum virkelig har dagen, og at Abu virker, og at Ivan hopper høyt nok når det trengs!
                              vif.managerleague.com

Comment

Working...
                              X