Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Brann Intility Arena søndag 3.november kl 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Spinner View Post

Sikker på dette? At dette ikke er snakk han som PRØVDE å komme seg inn men ble stoppet i "slusa"?
    Njaa 100% sikker er jeg ikke. Kan se om jeg finner det senere!
    Mener det sto om en supporter i bar overkropp som fikk komme inn i garderoben. Og var vel ikle mange av dem
    Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
    -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Originally posted by donny View Post

Njaa 100% sikker er jeg ikke. Kan se om jeg finner det senere!
      Mener det sto om en supporter i bar overkropp som fikk komme inn i garderoben. Og var vel ikle mange av dem
      Er det denne du tenker på? Intensjonen var bra i hvertfall

https://www.nettavisen.no/sport/supp...423873025.html

Comment

• Det var han ja..Men Nouri skal da ha invitert han inn? Litt spesielt
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

• Hvordan fikk de egentlig tak i Brann-flagget som de brant?

Comment

• Tenkte på denne:
            https://www.dagsavisen.no/sport/det-...-vif-1.1611941

Sakser og limer:

Etterpå fløt lettelsen rundt i gangene på Intility og supporteren som hadde støttet dem i bar overkropp fikk komme inn i garderoben.
            Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
            -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Originally posted by Belhaven View Post
              Hvordan fikk de egentlig tak i Brann-flagget som de brant?
              Løp over banen og plukka det ned

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post

Løp over banen og plukka det ned
                De løp jo ikke over banen to ganger da, de gikk først inn ved inngangen til bortesvingen, så tok de banneret og løp over.

Comment

• Høres ut som noe vi får en kraftig bot for, fullstendig mangel på sikkerhet hvis man kan løpe på tvers av banen med et stjålet flagg. Regner med at bolefyren i så fall betaler regningen selv.

Comment

Høres ut som noe vi får en kraftig bot for, fullstendig mangel på sikkerhet hvis man kan løpe på tvers av banen med et stjålet flagg. Regner med at bolefyren i så fall betaler regningen selv.
                    Det var vel ikke den nå så velkjente «bolefyren» som løp over banen. Får være måte på hvor mye han skal få æra for! Og regninga syns jeg at vi skal dele på, alle vi som fikk en topp underholdningsopplevelse. Jeg så ikke mye hoderysting og hørte ingen fy-rop på supportertribuna, men hvis det var noen som mislikte showet, får de heller slippe å betale.

Comment

• Bannerstjeling er supporterkultur. Om det skal komme noen reaksjoner så er det kanskje vekterselskapet som skal få kjeft for å ikke passe på bedre, men er sjeleglad for at de hadde en dårlig dag på jobb. Topp underholdning

Comment

• Originally posted by Farmor View Post

Det var vel ikke den nå så velkjente «bolefyren» som løp over banen. Får være måte på hvor mye han skal få æra for! Og regninga syns jeg at vi skal dele på, alle vi som fikk en topp underholdningsopplevelse. Jeg så ikke mye hoderysting og hørte ingen fy-rop på supportertribuna, men hvis det var noen som mislikte showet, får de heller slippe å betale.
                        Ok, det var vel han som satte fyr på flagget, om det var noen andre som stjal flagget, så ok. Begge deler er utenfor reglementet, og noe jeg tror man kan bli bøtelagt for. Jeg har ennå til gode å høre om at noen andre enn klubben har betalt disse regningene tidligere, men det er mulig jeg tar feil.

Comment

Ok, det var vel han som satte fyr på flagget, om det var noen andre som stjal flagget, så ok. Begge deler er utenfor reglementet, og noe jeg tror man kan bli bøtelagt for. Jeg har ennå til gode å høre om at noen andre enn klubben har betalt disse regningene tidligere, men det er mulig jeg tar feil.
                          http://www.vif-fotball.no/om-stadion/stadionreglement

Det står ingenting om at det er ulovlig å stjele bannere.

Så er det jo et definisjonsspørsmål om hva som er "Under Arrangementet" hvor det er ulovlig å ta seg inn på banen. Er dette bare under kamp, eller også før kampen? Her kan en advokat få kose seg hvis de som tok banneret blir forsøkt sanksjonert.

Comment

• "Voldsom, aggressiv opptreden, samt bruk av nedsettende språk kan medføre bortvisning fra stadion"

Tror flaggstjeling går under her

"Å ta seg inn på indre bane og/eller gressmatten er strengt forbudt og vil medføre bortvisning fra stadion, utestengelse og politianmeldelse."

Men, avhenger selvfølgelig av om du mener arrangementet begynner ved avspark eller når dørene åpnes. Selv ville jeg tatt det som en selvfølge at det ikke er lov å løpe over banen rett før avspark, men det er sikkert mulig å finne en advokat som mener at dette reglementet er helt umulig å forholde seg til, bare du betaler han godt nok. Tviler dog på om du får fri rettshjelp her.

Comment

• Å stjele er vel ikke lov uansett om det er kamp eller ei. Men morsomt var det!

Comment

Working...
                              X