Borch også. Men var ikke nevnt i troppen.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Tromsø-Vålerenga søndag 10.november kl 18.00
Collapse
X
-
Litt pussig oppsett igrunn, men jeg antar det er skader eller sykdom som holder Finne ute?
Er dette en ny vri på 4-1-4-1 mon tro, litt som mot Brann? Jeg ser dog at de justerer litt på topp / midt nå og da, så det varierer litt mellom den vanlige 4-2-3-1, 4-1-4-1 og til og med nesten 4-3-3 enkelte ganger? Felix med fra start, som..hm..indreløper-ish?
Må se litt mer, dette kan jo funke det, men det stinker ikke masse mål av ossFor de som kan styre sitt eget lag:
vif.managerleague.com
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostVega er ikke helt på i avgjørende situasjoner idag. Ganske upresis!
Så lenge vi orker dette presset ser vi ut til å ha veldig god kontroll! Tromsø får aldri fred, bra innsats!
For de som kan styre sitt eget lag:
vif.managerleague.com
Comment
-
Originally posted by Spinner View PostHelt klart! Men han er veldig PÅ og mye involvert.
Så lenge vi orker dette presset ser vi ut til å ha veldig god kontroll! Tromsø får aldri fred, bra innsats!
- 1 like
Comment
-
Sorry Matti, du er for treg der framme og ikke noen notorisk målscorer. Ny spiss neste sesong, ja takk. Ellers var dette en kamp vi burde vunnet. Full kontroll i 75-80 min. Er spent på Camara neste sesong og om vi får beholde Dønnum hele sesongen. Gledelig med lsk i dag
- 1 like
Comment
Comment