Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Tromsø-Vålerenga søndag 10.november kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spinner
    replied
    Litt pussig oppsett igrunn, men jeg antar det er skader eller sykdom som holder Finne ute?

Er dette en ny vri på 4-1-4-1 mon tro, litt som mot Brann? Jeg ser dog at de justerer litt på topp / midt nå og da, så det varierer litt mellom den vanlige 4-2-3-1, 4-1-4-1 og til og med nesten 4-3-3 enkelte ganger? Felix med fra start, som..hm..indreløper-ish?
    Må se litt mer, dette kan jo funke det, men det stinker ikke masse mål av oss

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Pete View Post
    Deila meldte at Shala mest sannsynlig er ute resten av sesongen.
    Det kan vi takke Acosta for. Synd at Shala har vært så mye skadet.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Han høyrebacken ligna veldig på Borchgrevink.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Deila meldte at Shala mest sannsynlig er ute resten av sesongen.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Tror vi får bank idag, men får håpe på en overraskelse. Bra at Felix starter!

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    Satser på at det løsner for matti eller noe idag da. Fortsatt mulig å rette litt på inntrykket, ved å vinne resten av kampa

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Engasjementet bobler over i tråden her skjønner jeg, før denne viktige treningskampen.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Borch også. Men var ikke nevnt i troppen.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Laget ute. Horn-Myhre fra start.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Ingen Shala eller Finne nei. Spørs om vi ikke taper denne altså.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Troppen kom etterhvert... uten Borch, Shala og Finne. Lurer på hvem som skal score målene våre i dag.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/valerenga-mot-tromso

Leave a comment:

• christer1913
    replied
    Originally posted by Pete View Post
    Det er nesten utrolig at klubben ikke klarer å legge ut tropp og litt status for kampen. Greit den er et stykke unna men dette er for dårlig.
    Ja, helt enig.
    Så er spørsmålet om det er Ronny som har bestemt at det skal være slik i henhold til taktikk. Eller er vi bare elendige på å markedsføre oss selv?

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Det er nesten utrolig at klubben ikke klarer å legge ut tropp og litt status for kampen. Greit den er et stykke unna men dette er for dårlig.

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Det viktigste nå er å erkjenne at vi er på feil kurs. Publikum uteblir, vi havner bak Kristiansund (!!) for tredje år på rad, (om jeg ikke tar feil), knapt nok menigheta bryr seg om laget mer, sjela i klubben dør litt uke for uke. Latterlige panikkjøp/lån, null tillit til unggutta med mindre skader og suspensjoner inntreffer, Norges største keepertalent står i fare for å glippe fordi Deila og Adam er bestiser, and the list goes on. På toppen av det hele har vi et kålhue av en "sportsdirektør" som tror vi skal klare oss uten Trøim i 2021. Hva går disse folka på??

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by hmchrist View Post

Du har nok rett, i at vi ikke rykkier ned.
    Men, du tar feil, i at det ikke er mulig.
    Joa, det går an å sette opp resultater som svinger mot oss, men det er ikke mulig, men mulig. Du forstår hva jeg mener
    For at vi skal rykke ned, må 100% gå imot oss som du selv ser, og hvis det skjer, ja da fortjener vi det.
    Vi er nå i en posisjon hvor det ikke skal være mulig (det er vel mer korrekt å si), og jeg mener det må benyttes spillere som ikke har fått spille så mye. Felix spesielt bør få sjanser i resterende 3 kamper, det samme med Nakkim. La også Camara få prøve seg, slik at det blir enklere å konkretisere hvilke spillere som bør få være med framover, og hva vi har behov av.

Leave a comment:

Working...
X