Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Tromsø-Vålerenga søndag 10.november kl 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Et godt spilt bortekamp alt i alt, vi stenger av Tromsø gjennom så godt som hele kampen.
    Hverken Dønnum eller Vega var presise nok idag, MEN, hvis noen her har prøvd å behandle en ball i -9 grader så tror jeg man skjønner hvorfor.
    Litt det samme med figthern på topp, den kula er steinhard i dag, og glatt som f...
    Kanstrup blir mer og mer varm i trøya og gjør sakene sine meget bra idag.
    Meget god kamp av Borch også forresten, solid bakover, med fremover, og ingen store feil. Blir bedre og bedre.
    Abu hadde et par stygge feil, men var veldig "på" han også.
    Litt uvant posisjon for Felix, men han klarte seg ganske bra.

Vår beste..hmm...Kanstrup eller Sam tror jeg, tett fulgt av Borch?
    Banens beste idag var nok Wangberg, som gjorde ting vanskelig for våre fremste.

Så ingen tegn til frykt for å tape mot slutten heller, hvilket er bra.

Camara-byttet kommer 10-15 minutter for sent, Fellah-byttet var både unødvendig og ALT for sent hvis det først skulle gjøres.
    Ettersom vi ikke hadde Finne på benken idag, ville jeg heller bytta inn Camara + George for Vega og Matti etter rundt 70 minutter, men hva vet vel jeg
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Spinner View Post
      Vår beste..hmm...Kanstrup eller Sam tror jeg, tett fulgt av Borch?
      Banens beste idag var nok Wangberg, som gjorde ting vanskelig for våre fremste.
      Synes Felix var en av våre beste idag.

​​​​​​​

Comment

Hadde ikke trodd - da sesongen starta - at jeg skulle glede meg over at vi unngår nedrykk og kvalik på slutten av sesongen.
        Men, men - dette har vært en rar sesong. SEier over Molde i neste hadde varma - og dame-seier i cupfinalen mot LSK kvinner enda mer...

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
          Hadde ikke trodd - da sesongen starta - at jeg skulle glede meg over at vi unngår nedrykk og kvalik på slutten av sesongen.
          Men, men - dette har vært en rar sesong. SEier over Molde i neste hadde varma - og dame-seier i cupfinalen mot LSK kvinner enda mer...
          Rar sesong ja. Husker jeg gikk smilende ut av Intility i sommer etter at vi hadde grusa B/G med 6-0. Dette er sesongen vi tar medalje, tenkte jeg. Etter det var det 1 måned pause og alt gikk i dass. Det gikk flere måneder og hele 12(?) kamper før vi vant igjen. Sykt..

Comment

Vi har scoret ett mål på de siste fire kampene, og det i en periode med relativ fremgang.

Comment

Vi har vunnet 1 av 14 kamper.
              Vi har scoret 9 mål og sluppet inn 21 mål på de samme 14 kampene.

Det er så jævelig dårlig at man må gni seg i øyene.

Nedenfor kan man se resultatene av kampene fra runde 16 til i dag:

Dette er tynn suppe, og noe drastisk bør skje før neste sesong.
              Jeg håper personlig at vi betaler Deila en sluttlønn, og finner en annen trener.

Dette har vært en av de mest begredeligste høst sesongene jeg kan huske noen gang, og det må få konsekvenser.
              Hvis man lever av resultater, og resultatene uteblir så er konsekvensene at man må pakke sakene sine å finne noe annet å gjøre.

Det samme gjelder hvis man jobber som selger, direktør, politiker ellers i samfunnet.

Prosjekt Deila har vart i 4 år nå, han har hatt 3 fulle sesonger på å forme laget slik han ville.
              Det har vært overgangsvinduer som har vært katastrofale.

Prosjektet har etter min mening mislyktes totalt.
              Det må få konsekvenser hos noen.

Comment

Neida, moro dette, vi kjører på med deila i ett år til...

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                  Vi har vunnet 1 av 14 kamper.
                  Vi har scoret 9 mål og sluppet inn 21 mål på de samme 14 kampene.

Det er så jævelig dårlig at man må gni seg i øyene.

Nedenfor kan man se resultatene av kampene fra runde 16 til i dag:

Dette er tynn suppe, og noe drastisk bør skje før neste sesong.
                  Jeg håper personlig at vi betaler Deila en sluttlønn, og finner en annen trener.

Dette har vært en av de mest begredeligste høst sesongene jeg kan huske noen gang, og det må få konsekvenser.
                  Hvis man lever av resultater, og resultatene uteblir så er konsekvensene at man må pakke sakene sine å finne noe annet å gjøre.

Det samme gjelder hvis man jobber som selger, direktør, politiker ellers i samfunnet.

Prosjekt Deila har vart i 4 år nå, han har hatt 3 fulle sesonger på å forme laget slik han ville.
                  Det har vært overgangsvinduer som har vært katastrofale.

Prosjektet har etter min mening mislyktes totalt.
                  Det må få konsekvenser hos noen.
                  I Gutteklubben Grei så skinner alltid solen. Schteinhard jobbing vet du. Heve høye lønninger og styr klubben mot avgrunnen. Så lenge trekløveret får lønn, så er alt greit. Skjønner ikke at Trøim gidder/skjønner at dette prosjektet er dødfødt, uansett hvor hyggelige trekløveret måtte oppføre seg mot ham!

Comment

Working...
                  X