Mens det debatteres kraftig om pyro i disse dager så velger jeg å kaste inn synspunkter og synes det kan være greit å høre litt hva folket synes. Det kan godt hende det blir åpnet for mer pyro på norske stadioner og det ville vært ett skritt i riktig retning, men da tror jeg at hvis det blir myka opp på pyro, så tror jeg vi kan vinke takk og farvel til alt som heter alkoholservering på norske stadioner. Vi vet at det kom ett forbud mot pinnestyrte raketter på nyttårsaften for en del år siden pga flere ulykker, med sannsynlighet for at det kan ha vært alkohol inne i bildet og prøver man seg på å få alkohol inn så kommer det enda ett motargument, nemlig dette med pyro og at det er åpnet for dette og det vil jeg faktisk støtte. Ingen ønsker ulykker og skal man bruke pyro SKAL man være 100% edru. Det håper jeg at alle her inne kan være enige i, ellers har vi ett jævlig dårlig utgangspunkt å starte med.
Vi kommer nok aldri til å få i både pose og sekk så hva mener man er viktigst? Alkohol eller pyro? Synes det er greit å ta denne debatten også selv om det er to vidt forskjellige ting så har dem likevel indirekte sammenheng med hverandre. Ja pyro er nok kanskje lettere og mer sannsynlig å få ja til enn alkohol, men hvis jeg kunne velge vil jeg heller ha alkoholservering enn pyro på norske stadioner, rett og slett fordi jeg savner virkelig muligheten til å kunne ta en øl eller to i pausen/under kampen og synes den "kosen" med ølen er viktigere for meg enn blussing. Regner med at noen er uenige med meg og velger bluss, men kom gjerne med litt argumenter også om hvorfor man velger det ene framfor det andre.
Og hvis noen lurer, så vil jeg gjerne ha begge deler hvis jeg kunne bestemme
Vi kommer nok aldri til å få i både pose og sekk så hva mener man er viktigst? Alkohol eller pyro? Synes det er greit å ta denne debatten også selv om det er to vidt forskjellige ting så har dem likevel indirekte sammenheng med hverandre. Ja pyro er nok kanskje lettere og mer sannsynlig å få ja til enn alkohol, men hvis jeg kunne velge vil jeg heller ha alkoholservering enn pyro på norske stadioner, rett og slett fordi jeg savner virkelig muligheten til å kunne ta en øl eller to i pausen/under kampen og synes den "kosen" med ølen er viktigere for meg enn blussing. Regner med at noen er uenige med meg og velger bluss, men kom gjerne med litt argumenter også om hvorfor man velger det ene framfor det andre.
Og hvis noen lurer, så vil jeg gjerne ha begge deler hvis jeg kunne bestemme

Comment