Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Enga - Molde søndag 24. nov - sesongens siste hjemmekamp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Skummelt hvor viktig Shala er for dette laget.

Comment

Troppen er lagt ut.
      Trodde det bare var Shala som var ute, men verken Adam, Borch eller Matti er i troppen.
      Er vel strengt tatt bare Borch jeg savner av disse 3, men det ser litt rart ut med de 2 andre gitt Deilas historikk på å ta ut de samme gang på gang.
      Men noen kjenntegn er det jo; Kun Sandmoen av rekruttgutta som får en sjanse i troppen og det er gjort plass til alle på korttidskontrakter. Litt av et signal å sende til unggutta...
      http://www.vif-fotball.no/nyheter/da...ropp-mot-molde

Comment

Originally posted by Loffen View Post
        Kun Sandmoen av rekruttgutta som får en sjanse i troppen og det er gjort plass til alle på korttidskontrakter. Litt av et signal å sende til unggutta...
        http://www.vif-fotball.no/nyheter/da...ropp-mot-molde
        Joa, men hvilket signal hadde vi gitt hvis man putter de ut av troppen? Da vil ingen i fremtiden låne oss spillere, og ingen spillere vil komme til oss på lån.

Er dog veldig enig med deg, de spillerne vi har på lån og kortidskontrakt skulle aldri ha vært i klubben. Men når de først er her blir det feil å sette dem ut grunnet kontrakten dem har.

Comment

Virker nesten som ingen bryr seg om tropp eller spill. Synd at ikke flere av de yngre får sjansen i den kampen som uansett kun er spill for ære og publikum (de som måtte møte). Men det betyr jo at vi får minst 3 nye i start11 men det blir vel Klaesson (bra), Juraez (bare tull) og George (enda mer tull).

Så kan vi håpe at Molde er litt i gullrus og ikke spiller helt opp mot maks. Vi bør uansett gi jernet og vise at vi kan.

Comment

Hvordan er stemninga på rekruttlaget? Får litt inntrykk av at det blir spillerflukt fra rekruttkaget neste sesong Pete, mye pga dine innlegg og du er jo en av de som følger rekruttene tettest. Er unggutta veldig misfornøyde med sesongen i år?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
              Hvordan er stemninga på rekruttlaget? Får litt inntrykk av at det blir spillerflukt fra rekruttkaget neste sesong Pete, mye pga dine innlegg og du er jo en av de som følger rekruttene tettest. Er unggutta veldig misfornøyde med sesongen i år?
              Det er nok litt variabelt ut fra hva de har av folk rundt seg. Noen er nok skuffet og ser at veien til å få prøve seg føles for lang kontra andre steder. Har overhørt noen spillere som vurderer å flytte på seg og som aktivt er ute å leter (så skal de lykkes med det også da) men det er ett par av de spillerne som jeg helst ikke vil at vi skal miste nå. Må være forsiktig med navn siden det sikkert er en prosess både internt og med agenter/andre klubber. Men det som kanskje er mest skummelt er at det virker som de ikke stoler på Deila og utvikling/muligheter.

Så sitter kanskje noen på gjerdet og venter på den avklaringen også.

Comment

Adam ikke skadet men Klaesson skal få spille.

Comment

Liker fighterholdningen til Vega.
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Hvis Juarez får ny kontrakt da skjønner jeg ingen ting...

Comment

Forsvaret holder obosliga nivå.....
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                        Forsvaret holder obosliga nivå.....
                        Ikke bare forsvaret

Comment

Det finns ikke markering. Han nye dansken slipper mann som stå rett foran ham. Helt utrolig. Vi må ha inn noe nytt.

Comment

Best i Norden på spillerlogistikk.... Mayron George har vært et scoop... ha ha

Comment

Dette er den sykeste kamptråden i forumets historie i negativt fortegn. Vi begynner å bli likegyldige.

Det sykeste av alt, det er at jeg faktisk håper vi taper mot Mjøndalen. Jeg håper jeg aldri får den følelsen igjen, men jeg håper oppriktig at vi taper neste kamp.
                              Det er den jævligste følelsen jeg noen gang har hatt.
                              Det blir som å si at jeg håper dama er utro..

Vi har hatt 1 seier siden sommeren.
                              Deila må gå, det er ikke noen andre valg.
                              Han må gå, det hjelper ikke å senke billett prisene når vi ligger nede som vi gjør. Deila må dessverre bort.

Takk for i år!
                              Som sagt, jeg kommer ikke til å støtte gutta neste kamp når jeg vil heller ha ned godset og bøffla.

Gleder meg mye til diskusjoner om nye spillere, leggskinn og ikke minst forhåpentligvis om vår nye trener.

skjønner ikke at det er mulig hvordan vi klarte og kun vinne 1 kamp fra sommer til nå.

Lykke til med vinteren alle Enga folk!
                              Dere er gode mennesker alle av dere

Comment

Jeg er utrolig glad i klubben,men slik vi fremstår nå gidder jeg ikke kjøre 4 timer for å se på slik "underholdning". Null innsats,null samhandling,ingen plan A og totalt mangel på plan B.Ser faktisk ikke noe positivt.Legger vi til at vi har en supporterbutikk fullstendig blottet for nyheter og spennende produkter så er vi langt unna der vi bør være!

Comment

Working...
                                X