Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Enga - Molde søndag 24. nov - sesongens siste hjemmekamp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hva skal man si.
    Slipper inn 4 mål på hjemmebane etter å ha tatt ledelsen. På den første baklengsen blir vi pissa på, den andre er helt sjukehus rævva og de to siste er også helt elendig.
    Inimellom der klarer vi å få 2-2 og burde også hatt 3-3.
    Opsummert:
    1) vi fikk bevist nøyaktig hvorfor Molde vinner serien og vi blir nummer 10.
    2) Jeg er dypt bekymra for forsvaret vårt for 2020
    3) vi trenger en ny spiss (igjen)

Positivt: Det var humor på tribunen. Takk for den..

Comment

Den samme visa hvert år, vi trenger ny spiss og nytt forsvar. Det blir sagt HVERT ENESTE ÅR!!

Kan ikke Vålerenga tenke litt på at man trenger en midtbane som kan bidra med litt trøkk og tyngde i begge bokser? Forsvaret og angrepet ser svakt ut når støtten er så spinkel

Deila setter innpå Fellah igjen! Han bare MÅ ha en meget lett spiller på midten, til og med en som ikke er i form!!! Det som blir gjort med midtbanen er så skrekkelig dumt

Hva er statistikken igjen? Noe sånt som 33p med Shala på midten og 1p uten?

Comment

Så mye massiv klaging her. Gi gutta en tjangs, de spilte tidvis flott fotball og kom til en god del målsjangser. Sjekk f eks det første angrepet som etter noen minutter kunne gitt 1-0 ved Finne, det var strålende. Men enig i at forsvaret lekker. Hadde et par av de billige målene i mot vært avverget og ett til av våre gått inn, hadde vi vunnet.

Comment

He he he.....

Comment

Da blir vi nummer ti og nest best innenfor T-banenettet i år.

Comment

Trist å lese kommentarene her inne. Jeg var på kampen. Det ble vist mye innsats og tildels artig fotball. Ja, vi tapte. So what?
              Last edited by Farmor; 24.11.2019, 23:34.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                He he he.....
                Og med det mener du...?

Comment

Originally posted by Belhaven View Post
                  Målet er nådd....

Comment

Originally posted by donny View Post
                    Hvis Juarez får ny kontrakt da skjønner jeg ingen ting...
                    Sats på Borchgrevink og Cornic neste sesong.

Comment

Originally posted by Belhaven View Post
                      Tok lang tid før jeg tok den, gitt.
                      Stemmer for å utvide T-banen til Lillestrøm så kan vi ende som "dritten i midten" på den tabellen også...

Comment

Vi sleit med effektiviteten idag, eller George gjorde det. To ganger får han ikke stabla beina fort nok innenfor femmeteren, og en gang han blir briljant spilt igjennom av Lekven hvor han har et elendig førstetouch. Heldigvis for han fikk han uttelling på et innlegg.

Comment

Originally posted by donny View Post
                          Hvis Juarez får ny kontrakt da skjønner jeg ingen ting...
                          Kanskje Deila finner en ny back på kjøpesenteret til neste sesong..

Comment

Rett og slett for svakt at vi ikke klarer 7.plass. Den skal liksom være vår.

Vi er hele Norges nr 7..

Comment

Dett var dett! Jeg var på stadion i kveld , og syns jeg hadde vært vitne til en underholdende kamp m. innsats og tæl fra vår side! Faktisk mye bra spill også! Men hva skjer på forumet?
                              Ensidig negativt gnål dominerer som vanlig , og får meg til å lure på om jeg jeg hadde sett den samme kampen!
                              Mye må bli bedre neste år - men det må kunne gå an å få av seg grinebiter-brillene innimellom!
                              God bedring og på gjensyn neste år !!!

Comment

Originally posted by engaforever View Post
                                Dett var dett! Jeg var på stadion i kveld , og syns jeg hadde vært vitne til en underholdende kamp m. innsats og tæl fra vår side! Faktisk mye bra spill også! Men hva skjer på forumet?
                                Ensidig negativt gnål dominerer som vanlig , og får meg til å lure på om jeg jeg hadde sett den samme kampen!
                                Mye må bli bedre neste år - men det må kunne gå an å få av seg grinebiter-brillene innimellom!
                                God bedring og på gjensyn neste år !!!
                                Ganske enig. Det var en spillemessig bra kamp men noen personlige feil ødelegger inntrykket. Vi henger egentlig ganske greit med men må få litt mer selvtillit foran mål. I dag skaper vi sjansene også, men det er mot ES beste forsvar. Molde har scoret mest og sluppet inn minst så resultatet er ikke helt uventet. Stusser fremdeles over Fellahs innhopp når Brede Sandemoen sitter på benken. Det er mange år siden han presenterte på dette nivået (selv om jeg skal gi han kreditt i dag for bedre innsats enn tidligere).

Så la oss ta med oss det vi skapte i dag til Mjøndalen og avslutte sesongen på en god måte.

Comment

Working...
                                X