Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gorg
    replied
    Originally posted by osse-mon View Post

Håper han blir nå!

Jeg savner et ENGA-navn. En Freddy, en Doffen, en Panzer, en Muri - Noen som ER enga
    Ivan. Født og oppvokst.

Leave a comment:

• osse-mon
    replied
    Originally posted by hmchrist View Post

Han har signert ut 2023, så han blir ikke billig de første par åra.
    Håper han blir nå!

Jeg savner et ENGA-navn. En Freddy, en Doffen, en Panzer, en Muri - Noen som ER enga

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by donny View Post
    Lurer på hvor lenge vi får beholde Kjartansson!
    Han har signert ut 2023, så han blir ikke billig de første par åra.

Leave a comment:

• donny
    replied
    Lurer på hvor lenge vi får beholde Kjartansson!

Leave a comment:

• StenzEnga
    replied
    Chiddi med skåring for Moskva idag. Hadde vært gøy å se han i en av stor ligaene om noen år!

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by tordvif View Post

Saken er at for VIF har det vært uaktuelt å kjøpe fri Zekhnini, det har derfor blitt jobbet med utlån eller at Fiorentina terminerer kontrakten. Men når Fiorentina ikke er villig til det så blir det vanskelig. Her er det Fiorentina som har satt seg på bakbeina og det fremkommer i artikkelen at Solbakken har jobbet for å få kontrakten terminert blant annet. Jeg tviler ærlig talt på at Jim Solbakken tjener noe på at Rafik går på lån til enda en ny klubb.
    Tviler på at Fiorentina tviholder på en spiller med fem millioner i årslønn og null videresalgsverdi.

Å få kontrakten terminert er ikke automatisk det samme som å si fra seg alt av lønn. Så hvis de har krevd terminert kontrakt og f.eks. en årslønn så er nok det mye vanskeligere å få til, enn bare å si opp kontrakten.

Leave a comment:

• Waldemar
    replied
    Originally posted by Loke View Post
    Ser at Ismail Azzaoui er Bosman nå, kunne jo vært en mulighet https://www.transfermarkt.com/ismail...spieler/289507
    var ute med kneskade 2018/2019 sesongen, men vet ikke hvor han er helsemessig nå. God spiller til tider
    Vi har god erfaring med å signere spillere med kneskade.

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Ser at Ismail Azzaoui er Bosman nå, kunne jo vært en mulighet https://www.transfermarkt.com/ismail...spieler/289507
    var ute med kneskade 2018/2019 sesongen, men vet ikke hvor han er helsemessig nå. God spiller til tider

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Loffen View Post
    Rafik til Sveits, ja:
    https://www.tv2.no/sport/11643266/
    Slim-Jim håver inn igjen. Møkkamann...
    Nå må dere fordele skylden riktig her da. Dette er ikke Jim Solbakken sin feil. Hentet fra VG:

Fiorentina har telemarkingen på kontrakt frem til sommer 2022. 22-åringen har vært på lån i både Rosenborg og nederlandske Twente etter overgangen til Serie A-klubben i 2017. For Vålerenga er det fullstendig uaktuelt å kjøpe fri Zekhnini nå.

– Han trenger tid på å bygge seg opp. Vi er villige til å hjelpe ham med å gjøre jobben. Men etter min mening må enten Fiorentina få fart på ham, eller så må de la ham komme hit. Men da ligger kostnaden på dem. Det kan ikke vi ta, sier Fagermo.

– Du mener at dere tar ham på lån til kontrakten løper ut – eller at han selv kjøper seg ut?

– Ja, eller om Fiorentina hadde terminert kontrakten. Det er slike scenarioer Jim (agent Solbakken) har jobbet med, men det har ikke skjedd noe. Det er en jobb med Rafik nå. Han går ikke rett inn i Eliteserien nå og hever Vålerenga, påpeker Fagermo.
    ---------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Saken er at for VIF har det vært uaktuelt å kjøpe fri Zekhnini, det har derfor blitt jobbet med utlån eller at Fiorentina terminerer kontrakten. Men når Fiorentina ikke er villig til det så blir det vanskelig. Her er det Fiorentina som har satt seg på bakbeina og det fremkommer i artikkelen at Solbakken har jobbet for å få kontrakten terminert blant annet. Jeg tviler ærlig talt på at Jim Solbakken tjener noe på at Rafik går på lån til enda en ny klubb.

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Rafik til Sveits, ja:
    https://www.tv2.no/sport/11643266/
    Slim-Jim håver inn igjen. Møkkamann...

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by Flem View Post

For å sette det på spissen, det er samme spiller som har nektet å skrive under på ny kontrakt
    Solbakken jobber for å fylle sin egen lomme mest mulig, slik er det ikke alle agenter som gjør. Jeg kjenner en profilert agent selv, fra barndommen, og han er ikke i nærheten av Sobakkens metoder.
    Det er jo sjelden supportere liker fotballagenter, men Solbakken er i en helt egen klasse når det gjelder å sette egen lommebok foran absolutt alt annet. En totalt usmakelig fyr.

Leave a comment:

• Janoski
    replied
    Rafi klar for sveitsisk klubb på lån, så da kan den legges helt død

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Vega klar for Sandefjord: http://www.sandefjordfotball.no/nyhe...ga-klar-for-sf

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Flem View Post

For å sette det på spissen, det er samme spiller som har nektet å skrive under på ny kontrakt
    Solbakken jobber for å fylle sin egen lomme mest mulig, slik er det ikke alle agenter som gjør. Jeg kjenner en profilert agent selv, fra barndommen, og han er ikke i nærheten av Sobakkens metoder.
    Vel vel, folk er forskjellig. Det er en dirty business og tviler på at Solbakken er den eneste som holder på sånn. At en spiller som ikke får spille fast(Finne) ikke ønsker å skrive ny kontrakt er ikke spesielt kontroversielt eller uvanlig. Godt mulig vi har flere med Solbakken som agent i klubben også?

Men samma, da har jeg sagt mitt. Om vi hadde valgt å boikotte Solbakken sine spillere hadde det ikke gjort meg noe, men tror ikke det hadde påvirket Solbakken heller i noe særlig grad. Han håver inn uansett.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by tordvif View Post

Tror du Slim-Jim er den som holder på sånn? Spillet i kulissene er skittent. Hate the game not the player. Fotballen dreier seg kun om penger i dag og er gjennomsyret med korrupsjon fra agenter og til UEFA og FIFA.

Å boikotte Slim-Jim endrer ikke på noe som helst. Men for all del. Vi har vel hatt Bård Finne i klubben i rundt 4 år som har Solbakken som agent.

Leave a comment:

Working...
X