Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HVIS Dønnum nå blir værende ut sesongen, så må Vålerenga få på plass en forlengelse av kontrakten hans som går ut neste pr, sånn at vi får en bra sum for han. Så kan ledelsen gi han en klausul i kontrakten om at de ikke skal holde han igjen etc

Comment

• Hva skjedde med Etim Friday Ubi som vi hadde på prøvespill sammen med Boniface? Han var for ung til å signeres sist, men var den mest interessante av de to.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
        Hva skjedde med Etim Friday Ubi som vi hadde på prøvespill sammen med Boniface? Han var for ung til å signeres sist, men var den mest interessante av de to.
        Virker ikke som det har skjedd så mye. Han har ikke byttet klubb i alle fall. Men det er vel ikke sikkert at Fagermo er like interessert som Deila.

Dessuten var vel pengebingen tom ved årsskiftet. Da skulle vi jo ha et ungt Oslo-lag i utfordrerposisjon. Det stakk ikke dypere enn at vi hentet stjernespillere i vår målestokk når det kom penger inn.

Afrikanske talenter er noe vi alltid burde følge med på.

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
          HVIS Dønnum nå blir værende ut sesongen, så må Vålerenga få på plass en forlengelse av kontrakten hans som går ut neste pr, sånn at vi får en bra sum for han. Så kan ledelsen gi han en klausul i kontrakten om at de ikke skal holde han igjen etc
          Det hadde vært digg om Dønnum ble ut året. Da snakker vi bra lag i høst!

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Virker ikke som det har skjedd så mye. Han har ikke byttet klubb i alle fall. Men det er vel ikke sikkert at Fagermo er like interessert som Deila.

Dessuten var vel pengebingen tom ved årsskiftet. Da skulle vi jo ha et ungt Oslo-lag i utfordrerposisjon. Det stakk ikke dypere enn at vi hentet stjernespillere i vår målestokk når det kom penger inn.

Afrikanske talenter er noe vi alltid burde følge med på.
            Vi bygget opp en relasjon til han over tid, og fikk inntrykk av at han skulle signeres når han fylte 18.
            De afrikanske talentene er ikke veldig dyre å hente har jeg fått inntrykk av.

Comment

• Han var på nytt prøvespill i mars (etter at Fagermo hadde tatt over) så regner med vi har kontroll.

Comment

• Av kontraktene som går ut ønsker jeg Shala videre. Han har vært litt i underkant denne sesongen, men har en hel del inne. Han er sterk i kroppen og vil virkelig fremover på banen, slik som Dønnum. Denne innstillingen er så viktig for laget.

Comment

• Ønsker meg gjerne Nation med videre også. Blitt en general for oss. Men vanskelig å si med kneet hans. Plutselig ryker det.

Comment

• Strålende at Dønnum blir. Håper vi får beholde ham ut neste sesong. Da har vi en fantastisk angrepsrekke fremover..

Comment

• Originally posted by Belhaven View Post
                      Strålende at Dønnum blir. Håper vi får beholde ham ut neste sesong. Da har vi en fantastisk angrepsrekke fremover..
                      Kuult. Har han/klubben bekreftet det?
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Kuult. Har han/klubben bekreftet det?
                        Nei. Han har bare ikke blitt enige med italienerne. For alt vi vet kan de tilby mer lønn og han spilte sin siste kamp for oss mot Brann.

Håper han blir men ikke sikkert

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Nei. Han har bare ikke blitt enige med italienerne. For alt vi vet kan de tilby mer lønn og han spilte sin siste kamp for oss mot Brann.

Håper han blir men ikke sikkert
                          Det var det jeg også trodde, men Bellhaven kommentar tydet på noe annet.

Comment

• Det var ikke meningen fra min side. Men hvis avtalen med Lecce gikk i vasken blir han jo værende litt lenger. Resten er ren ønsketenking.

Comment

Det var ikke meningen fra min side. Men hvis avtalen med Lecce gikk i vasken blir han jo værende litt lenger. Resten er ren ønsketenking.
                              Egentlig så er det jo best for han å bli også da. Han har potensial, men vil jo ikke si at Dønnum på noen som helst måte preger Eliteserien. Det handler jo sikkert også om størrelsen på lønningsposen og å leve ut drømmen om spill utenlands. Men tviler på at Lecce er et godt karrierevalg. Burde heller sikte seg inn på Nederland, Belgia, Sveits eller Østerrike.

Comment

Det var ikke meningen fra min side. Men hvis avtalen med Lecce gikk i vasken blir han jo værende litt lenger. Resten er ren ønsketenking.
                                Nei, det var ikke ment fra min side å torpedere innlegget ditt. Ble bare så glad, og håpet at du visste mer enn oss andre. Nå har Eurosport en sak på at det ser ut som Lecce ikke er interessert lenger. Synd for Dønnum, men bra for oss fans.

Comment

Working...
                                X