Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mariusb
    replied
    Ref det som det har vært snakk om over her ifbm karantene etc:

Konkurransedirektør Nils Fisketjønn bekrefter at Samuel Adegbenro må i karantene i ti dager når han vender tilbake til Trondheim fra Tyrkia, som ikke er en del av EØS/Schengen-området.

Vi har ikke unntak for spillere som kommer fra utenfor Schengen og EØS. Definisjonen av jobbreise gjelder kun innenfor Schengen, og vi har kun fått unntak for innreise for landslagsspillere til Østerrike-kampen, sier Fisketjønn.

Leave a comment:

• Waldemar
    replied
    Champagne er kjøpt inn i håp om gode nyheter fra Valle imorgen! Drikkes av kjøkkenglass, selvfølgelig.

Ørnen i angrep med dagens forsvar kan fort bli magisk.

Leave a comment:

• Caanradi
    replied
    Originally posted by Mikkell View Post

Hvis det norske landslaget har fått karanteneunntak som "jobbreise" for de kommende kampene må vel det samme gjelde for spillere for norske lag som har vært på internasjonalt oppdrag. Karantene på fritiden, testing som normalt og lov til å trene og spille kamp etter 1. negative test.
    Ok. Da går det vel greit. Takk for oppklaring.

Leave a comment:

• Mikkell
    replied
    Originally posted by Caanradi View Post

Jeg finner ikke den islandske troppen noe sted, men er han tatt ut, så lurer jeg litt på hvordan karantenebestemmelsene er hvis han er med til Belgia 8. september. Belgia er jo så rødt i forhold til Covid-19 som det er mulig å få det.
    Hvis det norske landslaget har fått karanteneunntak som "jobbreise" for de kommende kampene må vel det samme gjelde for spillere for norske lag som har vært på internasjonalt oppdrag. Karntene på fritiden, testing som normalt og lov til å trene og spille kamp etter 1. negative test.

Leave a comment:

• Caanradi
    replied
    Originally posted by christer1913 View Post

Det blir helt fantastisk.
    Hvis han kommer i morgen, så regner jeg med at han drar rett på landslagssamling.
    Island møter England 5. sep, og Belgia 8. sep.

Så blir ikke så mye trening med laget før kampen mot Brann.
    Jeg finner ikke den islandske troppen noe sted, men er han tatt ut, så lurer jeg litt på hvordan karantenebestemmelsene er hvis han er med til Belgia 8. september. Belgia er jo så rødt i forhold til Covid-19 som det er mulig å få det.

Leave a comment:

Working...
X