Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bohem33
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Høres nesten ut som Bjørdal er klar. Noen som vet noe mer om det?
    https://www.eurosport.no/fotball/eli...13/story.shtml Eurosport melder at det kun er detaljer unna.
    Og DB som observerte ørnen i Oslo allerede fire timer før flyet hans landa har meldt om det samme. DB traff med kontraktslengden til ørnen da så ikke sikkert alt de sier er gærent.
    Det er visstnok planen med like lang kontrakt til Zekikni (har gitt opp å stave det navnet riktig så prøver en ny variant hver gang) som ørnen om den overgangen blir noe av. Det står og faller på at han blir frigjort fra Fiorentina.
    Det er snakk om signering og ikke lån på Bjørdal sies det, men jeg har ikke sett noe om lengde.
    Jørgen sa vel at han hadde et par flakser til i kjellern som de fleste da tror er Bjørdal og Kjartarsson.

Må si jeg synes synd på Forren og resten der om vi starter med Dønnum, Kjaratarsson og Zekhini på topp.
    Så har vi Osame som indreløper som det heller ikke er kjempegøy for forsvarerne å møte.

Det er bare å peise på til bruttern får sparken.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Blir nesten for mye det her. Trodde ikke det skulle skje noe dette vinduet egentlig, men så kan det se ut som vi ender opp med tre klassespillere inn.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Høres nesten ut som Bjørdal er klar. Noen som vet noe mer om det?

Leave a comment:

• Caanradi
    replied
    Originally posted by bohem33 View Post
    Enig med dere, ufattelig flaue spørsmål. Jeg hadde foretrukket noen av disse.

Hva synes du om kunstgress? (ev pakket inn med sist du var her var det naturress på hjemmebanen nå er det kunstgress ….)
    Når er du spilleklar/Hvilken kamp blir din første e,l
    Er du bedre enn i 2014?
    Tror du nivået i tippeligaen har endret seg fra 2014?
    Hvorfor lykkes du ikke utafor Skandinavia og Israel?
    Tror du at du blir ut kontraktstida eller frister nytt utenlandseventyr om du igjen skårer 25 mål og Enga vil selge?
    Tror du på medalje i år?
    Tror du at du kan slå skåringsrekorden din i eliteserien i løpet av denne kontrakten?
    Hvem på laget kjenner du?
    Har du slitt med noen skader?
    Hvordan er det å spille i Sverige sammenlignet med Norge?
    Var madammen viktig for valget ditt?

Var du lenge i tvil om du skulle velge Vålerenga eller så du tidlig hvilken vei det bar?
    Var det viktigst for deg eller Enga at kontrakten skulle være 3,5 år og ikke 1,5 år?

Tror alle de er bedre enn de som ble stilt.
    Eller: Hva tenker du om landslagsspill for Island? Mulighetene for det når du er i Enga.
    Og om han er tatt ut i troppen mot England og Belgia: Hva tenker du om de kampene? Blir det spilletid? Reiser du til Belgia?
    (Jeg har lett litt på nettet, men jeg finner ikke Islands tropp til de kampene)

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Vi er tydeligvis ikke noe bedre enn journalistene i Aftenposten, ingen "Ørnen har landa"-tråd heller
    Uansett, fantastisk signering. Det er et eller annet magisk når han mottar ballen innenfor 16-meter'n, distinkt til tusen.

Nå er det bare å glede seg!

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by j_robber View Post

Faktisk et legendarisk spørsmål! Herregud... Jeg lurer på hva denne"journalisten" forventer Vidar skal svare her....
    Det er jo en kjennsgjerning at den norske journaliststanden har falt vesentlig i kvalitet. Nå er det ikke evnene til å drive med god journalistikk som er avgjørende, men å finne på overskrifter som gir klikk. 90% av det de driver med er jo bare å oversette og skrive om stoff fra andre kilder.

Og hvis noen følger med så kan man se at det utelukkende dreier seg om engelskspråklige kilder. Elabdellaoui var f.eks. i praksis klar for Galatasaray lenge før norske journalister fikk det med seg.
    Men siden de verken gjør sine egne undersøkelser eller forstår noen andre språk enn engelsk så blir det sånn. Et annet eksempel er orkanen Laura. Der skriver de om frykten i USA, men ikke om at samme orkan alt har vært på Cuba.

Leave a comment:

• jocke
    replied
    ... og YasS!!!!! Nå vil jeg på kamp

Leave a comment:

• jocke
    replied
    Originally posted by osse-mon View Post

Jeg skal innrømme at min interesse og lidenskap for Enga har dalt jevnt i et halvannet års tid. Det ble litt bedre med Fagermo, men nå logget jeg meg jaggu meg på forumet for første gang på LENGE for å dele den gleden!

FRYSNINGER
    Velkommen tilbake, nå svever vi snart høyt med Ørnen

Leave a comment:

• bohem33
    replied

Enig med dere, ufattelig flaue spørsmål. Jeg hadde foretrukket noen av disse.

Hva synes du om kunstgress? (ev pakket inn med sist du var her var det naturress på hjemmebanen nå er det kunstgress ….)
    Når er du spilleklar/Hvilken kamp blir din første e,l
    Er du bedre enn i 2014?
    Tror du nivået i tippeligaen har endret seg fra 2014?
    Hvorfor lykkes du ikke utafor Skandinavia og Israel?
    Tror du at du blir ut kontraktstida eller frister nytt utenlandseventyr om du igjen skårer 25 mål og Enga vil selge?
    Tror du på medalje i år?
    Tror du at du kan slå skåringsrekorden din i eliteserien i løpet av denne kontrakten?
    Hvem på laget kjenner du?
    Har du slitt med noen skader?
    Hvordan er det å spille i Sverige sammenlignet med Norge?
    Var madammen viktig for valget ditt?

Var du lenge i tvil om du skulle velge Vålerenga eller så du tidlig hvilken vei det bar?
    Var det viktigst for deg eller Enga at kontrakten skulle være 3,5 år og ikke 1,5 år?

Tror alle de er bedre enn de som ble stilt.
    Last edited by bohem33; 28.08.2020, 13:48.

Leave a comment:

• Grim
    replied
    Originally posted by donny View Post
    Apropos mediehus. Ikke et ord om Ørn på Aftenposten i skrivende stund. Hva har skjedd med tanta?
    Har sluttet å lese aftenposten siden de malte på gang på gang om tomtegaven fra Oslo Kommune til 650 mill, selv ETTER at de innrømmet at tallet var feil. De var rimelig nøytral og nøktern før men de siste 10-15 åra gir det nesten mer mening å lese resett fremfor de.

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    Originally posted by Bohemen14 View Post

Hahah, han sitterer faktisk et troll fra Twitter " Norwegian whore kids from Vålerenga, how is it in europe? Suck cock you seal fuckers"

WTF
    Faktisk et legendarisk spørsmål! Herregud... Jeg lurer på hva denne"journalisten" forventer Vidar skal svare her....

Leave a comment:

• Caanradi
    replied
    Originally posted by donny View Post
    Apropos mediehus. Ikke et ord om Ørn på Aftenposten i skrivende stund. Hva har skjedd med tanta?
    Stusser på det jeg også. Ikke et eneste ord hverken nå eller de siste dagene. Noe som har skjært seg mellom klubb og avis/journalist(er)?

Leave a comment:

• osse-mon
    replied
    Originally posted by tordvif View Post
    Frysninger med Ørnen hjemme ass!
    Jeg skal innrømme at min interesse og lidenskap for Enga har dalt jevnt i et halvannet års tid. Det ble litt bedre med Fagermo, men nå logget jeg meg jaggu meg på forumet for første gang på LENGE for å dele den gleden!

FRYSNINGER

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Dette er jo veldig stas

Leave a comment:

• donny
    replied

Leave a comment:

Working...
X