Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• way_
    replied
    Originally posted by _Christian_ View Post
    for noen idiotspørsmål fra journalist
    Hva i alle dager ville han med å sitere et troll på Twitter...? Hvilket mediehus var det som stilte disse spørsmålene?

Leave a comment:

• Bohemen14
    replied
    Hahah, han sitterer faktisk et troll fra Twitter " Norwegian whore kids from Vålerenga, how is it in europe? Suck cock you seal fuckers"

WTF

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Dette var virkelig flaue greier fra journalistene!

Leave a comment:

• Waldemar
    replied
    Hva sa vedkommende? Får ikke sett før jeg kommer hjem igjen.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Norsk journaliser ass. Hva med han gjøken som spurte Northug om han hadde vurdert selvmord? Er så mye idiotisk ass.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Ja. Det verste er jo at de har hatt god tid til å tenke gjennom dette på forhånd.

Leave a comment:

• _Christian_
    replied

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Frysninger med Ørnen hjemme ass!

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    Kommer disse tre inn så er det helt enormt. Det vil si at Kjartarsson i seg selv er enormt.
    Jeg er litt usikker på planen for Bjørdal. De fleste omtaler han som spiss eller kant, men db mente han var tiltenkt en indreløper rolle. Jeg håper det siste er riktig for på topp begynner det å bli bra dekning nå.

Tenker vi litt lengre fram så forblir Klasson førstekeeper og det virker sannsynlighet at Haug forsvinner. Da er vel planen å hente inn ny og eldre andre keeper, men her blir det vel neppe en signering som skaper like mye aktivitet på twitter som de siste dagene.

I forsvar er det vel liten tvil om at Nouri forsvinner. Vil noen overta han så går han nok gratis hvis ikke blir det å vente ut kontrakten. Jeg tror Borch er et klart førstevalg og at vi ikke erstatter Nouri med et stort navn.
    Jeg håper for alt i verden at vi gir Tollås ny kontrakt.
    Bjørdal er jeg usikker på om vi beholder etter kontrakten, han er per nå et tredjevalg bak Tollås og Näsberg.
    Jeg er også usikker på Sam, tror han får ut kontrakten til å overbevise Fagermo. Men at vi er litt på utkikk etter en etablert spiller her og at en omskolert Felix er backup.

På midtbanen tror jeg Oldrup er bankers.
    Jeg er litt usikker på om Lekven kan forsvinne etter kontrakten det hadde ikke gjort meg så mye samtidig er han en av Fagermos betrodde menn.
    Jeg håper vi gir Shala ny kontrakt som indreløper og backup i angrep. Da sloss han om to plasser med Sahraoui og Matti. Men jeg blir ikke overrasket om Shala forsvinner. Jo lengre ned jeg kom i innlegget mitt desto mindre tro fikk jeg på at Shala er med videre selv om han er en spiller jeg virkelig har sans for. Luksusproblemer er vanskelige.

I angrep forsvinner nok Vega, Stokke og trolig Finne.
    Jeg vil tro Kjaratarsson er fullstendig bankers som spiss når han kan og at Matti flyttes fram når han ikke kan. Ved sin side har han nok Dønnum og Zekhini
    Det virker lite trolig at Stokke får forlenget kontrakten når året er omme. Om Godly Michael kommer tilbake fra lån etter året har vi en backup der og.
    Dønnum er fast på kan til han blir solgt, etter at Ørnen er inne tror jeg det vil bli flere målpoeng på Dønnum noe som kan framskynde et salg. Kanskje forsvinner han allerede i vintervinduet.
    Jeg har ikke kjempe tro på at Vega eller Camara slår til.
    Vi beholder nok gjerne Finne som super sub og utfordrer til Dønnum og Zekhnini.

Det gir dette laget:
    Klasson
    Borch Näsberg Tollås Sam
    Sahraoui Oldrup Bjørdal
    Zekhnini Kjartarsson Dønnum

Jeg synes vi er klart mest sårbare blant de bakerste fem. Men jeg tror det er filosofien til Fagermo at vi ikke får inn nye spillere som er førstevalg foran Klasson, Näsberg eller Borch. Da vil jo ungdomssatsningen falle litt i fisk. Det betyr at det først og fremst er Sam som er lett å erstatte med en kvalitetsspiller.

Uansett det begynner å bli ordentlig snasent det laget nå, både i 11er og benk.

Edit: jeg mener ikke at Bjørdal er bedre enn de indreløperne vi har. Faktisk vet jeg lite om han. Men det Fagermo har sagt før er jo at etablerte spillere vi henter skal gå rett inn og hevel laget og ikke være stallfyll. Vi skal hente færre spillere som er av høyere kvalitet. Derfor er han plassert i elvern.

Leave a comment:

• Calven
    replied
    Originally posted by christer1913 View Post

Herregud så negativ du har blitt?
    Negativ til Kjartansson, negativ til Bjørdal.

Hva er du positiv til da?
    Jeg likte ikke spillet rundt Gullkalven, jeg har ikke sagt noe, ikke et negativt ord om spilleren Kjartansson.

Just to make things straight

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Originally posted by Calven View Post

Sorry boys, men Bjørdal ellers takk.
    En spiller med så mangelfulle ferdigheter, så midt på treet det er mulig å komme.Han har innsats, det skal han ha, men mangler ellers det meste.
    Vi har bedre yngre spillere i klubben. Nei takk til middelmådighet.
    Henter vi en sånn spiller så er det for å spille. Da skyver vi ut spilletid for - minst - Osame, Felix, Odin +++ Men spørsmålet er om han er mest kant/offensiv spiller. Kanter har vi vel ikke flust med om Bård og Vega forsvinner. Dønnum har ikke overbevist helt denne sesongen så tror han blir en stund til. Camara er ennå en stykke unna.

Leave a comment:

• christer1913
    replied
    Originally posted by Calven View Post

En spiller med så mangelfulle ferdigheter, så midt på treet det er mulig å komme.Han har innsats, det skal han ha, men mangler ellers det meste.
    Herregud så negativ du har blitt?
    Negativ til Kjartansson, negativ til Bjørdal.

Hva er du positiv til da?

Leave a comment:

• Calven
    replied
    Originally posted by Mariusb View Post
    Eurosport.no melder

KUN DETALJER UNNA VÅLERENGA

Ifølge opplysninger som Eurosport sitter på skal Henrik Bjørdal (23) være svært nære en overgang til Vålerenga.

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by StenzEnga View Post

Ny spiller, og ikke spillere, så Bjørdal blir nok ikke presentert idag
    Greit å spre det litt utover. Ei pressekonferanse i uka holder oss aktuelle i media

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    Kan det være Riise som spillende trener og mora hans som spillende sportsdirektør?

Vi bli unike i Europa om vi har spillende sportsdirektør gjør vi ikke?

Leave a comment:

Working...
X