Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AcsOnFire
    replied
    Kjartansson nærmer seg Vålerenga

Sent tirsdag kveld kom det meldinger fra journalister basert i Danmark og Sverige om at Vålerenga ligger i førersetet når det gjelder Vidar Örn Kjartansson.
    Flere norske medier melder også nå om en overgang.

Publisert: 25. august 2020 Sist oppdatert: 00:31, 26. aug 2020

Like over midnatt erfarte TV2 også at Kjartansson returnerer til Vålerenga. Deres kilder erfarer at partene tirsdag kveld ble enige om en avtale.

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    Er det mulig å bekrefte det snart da? Blir litt skremt når det meste har en kilde og at han (Orri) sier det ikke er bekreftet og at det er ting norske medier ikke vet. Livredd for at en større klubb skal lese om signeringen og hoppe inn i 12 time. Skulle det gå så vel så blir det veldig spennende hvor lang kontrakt han får. Håper på 2,5 år det vil si ut 2022.

Leave a comment:

• Gluecoma
    replied
    Salg av Carvalho frigjør vel litt lønnsressurser, ihvertfall på papiret? Håper vi ikke har drevet å betalt lønn til en fraværende spiller`? Får inn noen mill for Ejuke også, så burde det være rom for Zekhnini og Ørnen! Begynner å ligne konturene av ett meget slagkraftig mannskap dette nå... Er ikke morsomt å være back for motstanderen, og får vi inn en Kjartansson som fortsatt har målteft så kan dette bli riktig så bra!

Vil være ekstremt høye forventinger til Ørnen, dette kan jo være en ulempe nå, men samtidig så har han levert skåringer på bestilling i de fleste ligaene han har spilt i, selvom han aldri har slått helt igjennom på toppnivå.

Gleder meg til høstsesongen nå!

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Jøss her var det mye bra å våkne opp til, eller drømmer jeg??

Leave a comment:

• jocke
    replied
    Først av alt VELDIG glad om Ørnen returnerer til oss, den så jeg ikke komme. Fantastisk avslutter, og til tross for at han ikke er noen unggutt lenger, er han ikke sååå gammel heller.

Når det er sagt så håper jeg vi ikke har sprengt banken for å sikre oss ham, blir litt bekymret når jeg leser at vi har fått ham i konkurranse med flere store skandinaviske klubber, og at vi hadde det beste kontraktsforslaget..

Leave a comment:

• Termii
    replied
    Ejuke har fått grønt lys til å forhandle om sin personlige kontrakt med CSKA.
    Overgangen sies å være på rundt 12 millioner euro (ca 127 millioner norske).

Har vi forhandlet frem 10% her, som ofte brukes, så vil dette gi oss tryggere rammer.

Kjartansson og Zekhnini inn dørene på Valle. Det er solide offensive forsterkninger. Dette må da bli bra!

Leave a comment:

• ForesttGump
    replied
    Fy faen først DEF og så ørnen, klyp meg i armen, detta kan ikke væra sant.
    Dersom det er sant, så all kred til alle som jobber for Enga!
    Jeg må roe meg litt ned nå, greier ikke å formidle med ord hvor glad jeg er over dette, dersom dette er virkelighet! Kan jeg for første gang si til unga at nå har Enga fosterka? Vi har ikke solgt enn som var god.
    Has the eagle landed?
    Small step for Kjartansson, giant leap for Enga!
    Last edited by ForesttGump; 26.08.2020, 03:08.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Dette er usedvanlig gode nyheter!!!

Leave a comment:

• nyegymsko
    replied
    Tydeligvis så har han Orri ombestemt seg.

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Siste fra Orri:
    Mange norske websider taler om, at handlen er afsluttet. Jeg kan bekræfte det Aftalen ikke er afsluttet og vil ikke være afsluttet i aften efter alt. Det har jeg fra pålidelig kilder.

God natt...

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by Loffen View Post
    Det ryktes at Vidar har satt "Oslo" som bosted på facebook. Temmelig far off å legge vekt på dette. Mulig han aldri har gjort om siden han var her.
    Ellers ser det ut til alle medier bygger på samme kilde.
    Håper på å våkne i morra; sjekke mailboksen og se bekreftelse fra klubben ligge der å vente...
    Artig observasjon.
    Det står faktisk nåværende bosted Oslo, og Nanjing og Malmö står som tidligere bosted, og begge de stedene har han bodd etter at han bodde i Oslo sist, så da er det pussig om Oslo «henger igjen» fra sist... Fingers crossed.

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Skummelt med «erfaringer» og «fra informert hold» - kan fort være viktigperer som tar en sjanse for vise seg frem... Avtalen er plutselig ikke signert i følge Orri, så vi får vente på en bekreftelse fra klubben før vi popper noe som helst...

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Det ryktes at Vidar har satt "Oslo" som bosted på facebook. Temmelig far off å legge vekt på dette. Mulig han aldri har gjort om siden han var her.
    Ellers ser det ut til alle medier bygger på samme kilde.
    Håper på å våkne i morra; sjekke mailboksen og se bekreftelse fra klubben ligge der å vente...

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by nyegymsko View Post
    I følge han Orri journalisten på twitter også
    Tja... https://twitter.com/OrriRafn/status/...909553664?s=20

Leave a comment:

• Septiktank
    replied
    Fy faen det her er sjukt. Blir ikke mye søvn her i natt!

Leave a comment:

Working...
X