Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• way_
    replied
    VG melder også: https://www.vg.no/sport/fotball/i/wP...-oslo-lufthavn

The Eagle has landed!

Leave a comment:

• ForesttGump
    replied
    Så jævlig bra jobba av alle i enga!
    Det er nesten så jeg ikke tror det er sant, the eagle has realy landed!
    Går ikke dette i boks så er det ikke bare gutta i Houston som blir blå i trynet!

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by Grim View Post
    Trenger vi egentlig Tollås? Han har sikkert grei lønn nå, så er det ikke bare å gunne på med unggutta og la de gå på en smell eller 3. Nå som hylekoret vårt ikke slipper inn på stadion så blir det jo mindre press på de og. Så får vi ta en sesong til med litt varierende prestasjoner. Ivan er jo klar til å ta den rollen bak der nå, så får heller han dirigere unggutta. Så rekruttene mot Skeid og det er ikke akkurat små-gutter som løper bak der.
    Lekven og Shala gir plass for Osame, Odin, og ev. en innhenta spiller. Får vi flere på gang så må administrasjonen bare lære seg at de ikke MÅ selge til første frier for noen hundrelapper.
    Vi har los på E-cup neste år. Ville ikke gambla for mye i år før det toget er gått...

Leave a comment:

• Grim
    replied
    Trenger vi egentlig Tollås? Han har sikkert grei lønn nå, så er det ikke bare å gunne på med unggutta og la de gå på en smell eller 3. Nå som hylekoret vårt ikke slipper inn på stadion så blir det jo mindre press på de og. Så får vi ta en sesong til med litt varierende prestasjoner. Ivan er jo klar til å ta den rollen bak der nå, så får heller han dirigere unggutta. Så rekruttene mot Skeid og det er ikke akkurat små-gutter som løper bak der.
    Lekven og Shala gir plass for Osame, Odin, og ev. en innhenta spiller. Får vi flere på gang så må administrasjonen bare lære seg at de ikke MÅ selge til første frier for noen hundrelapper.

Leave a comment:

• _Christian_
    replied
    haha, morro på sosiale medier nå! Velkommen tilbake

Leave a comment:

• Buss
    replied
    http://www.nettavisen.no/sport/kjart...424011286.html

Leave a comment:

• _Christian_
    replied
    Neste sesong er nok i tankene når vi er linket med disse spillerne. Fagermo sa uansett i vinter at stallen skulle være på pluss minus 25 stk., så vi får se hva som skjer med spillerlogistikken nå fremover. Det er nyttig å ha rollespillere som Stokke om kampbildet skulle trenge det. Shala og Sahroui kan prioriteres som indreløpere med bedre vingdekning. Finne på utgående.

Leave a comment:

• aasp
    replied
    Det eneste skåret i en fantastisk positiv strøm av (potensielt) krempositive nyheter, er at vi ikke kan gi Ørnen den velkomsten han fortjener. Tviler kraftig på at det fra 8. september gis grønt lys for analtog på Hovin.

Kan ikke være kjempemoro å være Benjamin Stokke nå. Han må vel score minst ett hat-trick mot Haugesund for å ha noen sjanse for fornyet kontrakt.
    Vega er litt synd å miste, da jeg tror han kunne blitt god. Hvis Lekven forsvinner, tror jeg det er veldig greit. Skal ikke påberope meg noen kjempeekspertise, men sliter litt med å se verdien i støttepasninger og litt korte bein.
    Blir ikke overrasket om Finne forsvinner etter ses heller. Kommer Rafik, må han tåle enda hardere konkurranse på vingen også. Har han gjerne som backup. Håper bare vi kan beholde Osame og Aron litt til. De kan jo finne på å blomstre vanvittig når de har en spiss som kan forskjell på hode, skulder, kne og tå.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Daniel View Post

1 mål på 54 eliteseriekamper. 0 seriemål som senior bortsett fra dette ene. Han står også på Wikipedia som midtbane. Har jeg søkt opp feil fyr her?
    https://www.transfermarkt.com/henrik...spieler/268620

Transfermarkt er bedre.

Leave a comment:

• Zoonic
    replied
    Har han ikke vært skadet en stund...?(det var nevnt ja...)

https://www.nettavisen.no/sport/bjor...423919810.html

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Originally posted by Daniel View Post

1 mål på 54 eliteseriekamper. 0 seriemål som senior bortsett fra dette ene. Han står også på Wikipedia som midtbane. Har jeg søkt opp feil fyr her?
    Vet ikke, ikke alltid at Wikipedia er oppdatert. Han har spilt mest kant og 10er i Belgia men kan også spille indreløper midtspiss. Anvendelig foran med andre ord.

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Originally posted by _Christian_ View Post

Bjørdal er anvendelig angrepsspiller. Kan spille midtspiss og på kantene i 4-3-3. Løpskraftig spiller.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Sånn som jeg ser dette så forsvinner minst 4 av 5 på utgående kontrakt. Tollås, Lekven, Shala, Finne og Stokke. Hvis Tollås holder seg skadefri ut sesongen får han kanskje et tilbud. De øvrige er nå mer tvilsomme, litt på prestasjon men også på skader og ikke «spillbare». Samtidig vil jeg gjette på at lønnsbudsjettet tilsier at vi må prioritere hardt og hvis vi skal ha 3 stk relativt dyre lønnsmessig spillere inn så gir resultatet seg selv.

Sånn i utgangspunktet er jeg litt mer avventende til Rafik. Skal vi prioritere å restarte han til fordel for egne yngre spillere kun fordi Fagermo kjenner han? Går han rett inn og forsterker laget? Også Bjørdal har vært skadet siden i våres og trenger sikkert litt tid før formen er topp. Så begge disse får vi i så fall først full glede av neste sesong (om ikke denne blir veldig forlenget). Nå er ikke det nødvendigvis noe negativt men greit å ha i bakhodet.

Men ingen skal si det ikke skjer noe i klubben om dagen og vi stjeler nesten like mye spalteplass som klubbene som spiller i Europa. Det liker vi ...

Leave a comment:

• _Christian_
    replied
    Originally posted by Pete View Post

Henrik Bjørdal står som venstre kantspiller (eller høyre) på transfermarkt. Stemmer det? Er ikke det samme posisjon om Dønnum - eller regner de med at han selges?
    Bjørdal er anvendelig angrepsspiller. Kan spille midtspiss og på kantene i 4-3-3. Løpskraftig spiller.

Leave a comment:

• Termii
    replied
    Lekven forlenger ikke kontrakten. Det er en spiller som Odd kan tenke seg ettersom Hoff er på vei ut dørene.
    Det har vært kontakt mellom Odd og Lekven, uten at noen ting er klart. Det er ikke sikkert noe skjer før etter sesongen, det avhenger litt av hva Vålerenga krever.
    Det var dette som stoppet overgangen før sesongen.

Zekhnini: Ser artikkelen til Morten P mer eller mindre bekrefter det jeg sa om situasjonen tidligere. Det handler først og fremst om hva Fiorentina krever, og hvordan de løser kontraktssituasjonen med Rafik.
    Jeg vet mer i morgen

Leave a comment:

Working...
X