Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by FrankO View Post

Hører fra andre at Vålerenga får mer enn 5 og at det er rundt 10. Stemmer det er jeg glad jeg var feilinformert!
    Da er vi vel på ca. 10 mil. give or take. Det må jo være kjærkomne penger i disse tider. Det bør vel begynne å komme noe fra Sheffield også snart?

Leave a comment:

• bohem33
    replied
    Originally posted by Spinner View Post

Misforstå meg rett, jeg tar han gjerne jeg, men ikke for 5 mill i året..
    Enig, 5 er for mye. Men kanskje for 3, i hvert fall for 2.
    =)

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by bohem33 View Post
    Vi skal ikke lenger tilbake enn 2019 hvor han putta 7 mål i Hammarby, det er vel omtrent samme nivå som her. Med det snittet blir det 14 på en hel sesong. Det er lenge siden vi har sett de tallene. Man vil jo tro at det er lettere å putte når man har hatt litt tid med lagkameratene og systemet.

Jeg vil si at Kjartarsson fra 2010 til 18 har levert meget bra i seks forskjellige klubber. Vi kan selvsagt argumentere for at Selfoss og Fylkir ikke er de skumleste lagene, men Malmø og Maccabi matcher vel vårt nivå. Så gikk det dårlig i Rostov før han leverte igjen i Hammarby på et kort lån. I Rubin og Yeni funka det ikke. Men det er ikke lenge siden han putta jevnt og trutt og han er ikke gammel. Lander vi ørnen så er det den mest lovende signeringen jeg har sett på det jeg kan huske.
    Misforstå meg rett, jeg tar han gjerne jeg, men ikke for 5 mill i året..

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Joshua King trente I bingen i dag
    vet ikke hva det betyr...

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Originally posted by tordvif View Post
    Orri Rafn Sigurdarson med update på Twitter;

Hammarby og Vålarenga har lagt frem tilbud på bordet til Kjartansson men klubberne og spilleren ikke var enige om specifikke ting i kontrakten. Der har også været mere kontakt mellem Brøndby og Kjartansson siger mine Kilder
    høres desperat ut
    typisk agent taktikk

Leave a comment:

Working...
X