Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ziggy75
    replied
    Originally posted by nyegymsko View Post

Evt en midtbane med Sakarias Opsahl, Oldrup og Bjørdal.
    Noen som har sett noen av kampene til Sakarias Opsahl?

Leave a comment:

• nyegymsko
    replied
    Originally posted by zeta View Post
    Oldrup, Bjørdal og Sahraoui kan bli en meget sterk midtbane neste år.
    Evt en midtbane med Sakarias Opsahl, Oldrup og Bjørdal.

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Oldrup, Bjørdal og Sahraoui kan bli en meget sterk midtbane neste år.

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by TTItalia View Post
    dersom det er noe i dette med Finne ut og Njie inn blir jeg svært overrasket og skuffet, en klubb løs spiller uten kamptrening på lenge som skal erstatte en spiller i form og med flere scoringer i siste kampene! Ja da regner jeg med det kommer milioner av kroner for Finne!!
    Det kommer garantert ikke noen "millioner" for Finne. Vi har tilbudt han ny kontrakt, men han vil ikke underskrive.
    Da kan vi velge mellom å selge for noen hundretusner, eller beholde han ut sesongen. Helt innafor å gjøre det siste.

Så kan Nije være noe vi satser på med tanke på neste sesong. Helt fin vurdering spør du meg, hvis det blir noe av. Ser for meg at Osame da er tiltenkt indreløperplassen, med Nije som kant som skal sette fart, utfordre og evt fore Ørn med innlegg. I så måte blir han da en fremtidig Finne / Shala erstatter.

Evt så blir Dønnum solgt, og vi trenger virkelig en kantspiller

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post

Njie er ving, Finne spiss.
    Vi vet vel styrkene til Moussa? Veldig rask, veldig god en mot en. Hadde dessuten bra sluttprodukt i Stabæk.
    Aberet er at han er mye skadeplaget, men når han spiller så er det en som kan gi oss mange sjanser. Skaper ubalanse, og lag må ta litt forbehold mot han.
    Men Finne har stort sett alltid spilt ving for oss. Jeg ble vel aldri blåst av banen av Nije i Stabæk, men tar gjerne feil. fart er absolutt noe vi kunne trengt.
    Nå spørs det jo om han kommer i det hele tatt da.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by j_robber View Post
    Finne ut, Nije inn?
    Vil vel si det er en kraftig nedgradering, men passer kanskje bedre for Fagermo sin stil..?
    Sannsynligvis også mer villig til å være back-up.
    Njie er ving, Finne spiss.
    Vi vet vel styrkene til Moussa? Veldig rask, veldig god en mot en. Hadde dessuten bra sluttprodukt i Stabæk.
    Aberet er at han er mye skadeplaget, men når han spiller så er det en som kan gi oss mange sjanser. Skaper ubalanse, og lag må ta litt forbehold mot han.

Leave a comment:

• SanktHallvard
    replied
    Originally posted by Loke View Post

Camara har jo ikke fått sjansen til å vise seg frem, har jo vært skadet i lang tid. Har fortsatt troa på han.
    Slenger meg på her. Avskilta uten å få en sjanse. Sett en del av kampene hans i Sverige og har ikke gjort seg bort. Og han har ikke spilt på et topplag akkurat heller. OK målpoeng også.

Leave a comment:

• Loke
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Var det ikke Moussa Njie som ikke var fornøyd med å være back-up i sin tid og lagde litt bråk pga det? Enten da han var her eller hadde dratt?

Vet ikke helt om jeg ønsker han tilbake. Kun hvis han godtar å være back-up. Han er i alle fall MYE bedre enn Camara. Håper han drar i dette vinduet i så fall. Kan ikke skjønne hva Deila tenkte der.
    Camara har jo ikke fått sjansen til å vise seg frem, har jo vært skadet i lang tid. Har fortsatt troa på han.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Oppsummering av Jørgen på Eurosport. Ser ikke ut til at det skjer noe og de har vært veldig restriktive i dette vinduet på å la spillere gå - selv spillere som Stokke som er langt bak i køen. Det har vært endel «uavklarte» spørsmål inn mot helgen mot 2 spillere (mye tyder på at Finne var en av dem) men det har nå roet seg. Ingen spørsmål om Lekven eller Shala. Så bortsett fra at noen av de yngre kanskje går på et lån så ser det ok ut for oss.

Leave a comment:

• TTItalia
    replied
    dersom det er noe i dette med Finne ut og Njie inn blir jeg svært overrasket og skuffet, en klubb løs spiller uten kamptrening på lenge som skal erstatte en spiller i form og med flere scoringer i siste kampene! Ja da regner jeg med det kommer milioner av kroner for Finne!!

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Var det ikke Moussa Njie som ikke var fornøyd med å være back-up i sin tid og lagde litt bråk pga det? Enten da han var her eller hadde dratt?

Vet ikke helt om jeg ønsker han tilbake. Kun hvis han godtar å være back-up. Han er i alle fall MYE bedre enn Camara. Håper han drar i dette vinduet i så fall. Kan ikke skjønne hva Deila tenkte der.

Leave a comment:

• j_robber
    replied
    Finne ut, Nije inn?
    Vil vel si det er en kraftig nedgradering, men passer kanskje bedre for Fagermo sin stil..?
    Sannsynligvis også mer villig til å være back-up.

Leave a comment:

• SanktHallvard
    replied
    Vålerenga skal tydeligvis være ute etter storebror Njie

https://twitter.com/chegiaevara/stat...286382593?s=21

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Ingen store rykter om noen av våre spillere i dette vinduet. Satser på at troppen er intakt i morgen tidlig.

Leave a comment:

• Grim
    replied
    Ah, da er jeg enig. Vil heller ha han ut sesongen enn selge han nå for noen hundre tusen ja.

Leave a comment:

Working...
X