Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Loffen
    replied
    Rafik til Sveits, ja:
    https://www.tv2.no/sport/11643266/
    Slim-Jim håver inn igjen. Møkkamann...

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by Flem View Post

For å sette det på spissen, det er samme spiller som har nektet å skrive under på ny kontrakt
    Solbakken jobber for å fylle sin egen lomme mest mulig, slik er det ikke alle agenter som gjør. Jeg kjenner en profilert agent selv, fra barndommen, og han er ikke i nærheten av Sobakkens metoder.
    Det er jo sjelden supportere liker fotballagenter, men Solbakken er i en helt egen klasse når det gjelder å sette egen lommebok foran absolutt alt annet. En totalt usmakelig fyr.

Leave a comment:

• Janoski
    replied
    Rafi klar for sveitsisk klubb på lån, så da kan den legges helt død

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Vega klar for Sandefjord: http://www.sandefjordfotball.no/nyhe...ga-klar-for-sf

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Flem View Post

For å sette det på spissen, det er samme spiller som har nektet å skrive under på ny kontrakt
    Solbakken jobber for å fylle sin egen lomme mest mulig, slik er det ikke alle agenter som gjør. Jeg kjenner en profilert agent selv, fra barndommen, og han er ikke i nærheten av Sobakkens metoder.
    Vel vel, folk er forskjellig. Det er en dirty business og tviler på at Solbakken er den eneste som holder på sånn. At en spiller som ikke får spille fast(Finne) ikke ønsker å skrive ny kontrakt er ikke spesielt kontroversielt eller uvanlig. Godt mulig vi har flere med Solbakken som agent i klubben også?

Men samma, da har jeg sagt mitt. Om vi hadde valgt å boikotte Solbakken sine spillere hadde det ikke gjort meg noe, men tror ikke det hadde påvirket Solbakken heller i noe særlig grad. Han håver inn uansett.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by tordvif View Post

Tror du Slim-Jim er den som holder på sånn? Spillet i kulissene er skittent. Hate the game not the player. Fotballen dreier seg kun om penger i dag og er gjennomsyret med korrupsjon fra agenter og til UEFA og FIFA.

Å boikotte Slim-Jim endrer ikke på noe som helst. Men for all del. Vi har vel hatt Bård Finne i klubben i rundt 4 år som har Solbakken som agent.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by EngaForAlltid View Post

En agent som sitter på begge sider av bordet. En som bryr seg mer om egen lønningspose enn spillerens ve og vel. En gjennomkorrupt agent med en CV bestående av kameraderi og en rekke konflikter.
    Det å boikotte Slim-Jim bør være en nødvendighet for alle norske klubber som ikke heter Molde.
    Tror du Slim-Jim er den som holder på sånn? Spillet i kulissene er skittent. Hate the game not the player. Fotballen dreier seg kun om penger i dag og er gjennomsyret med korrupsjon fra agenter og til UEFA og FIFA.

Å boikotte Slim-Jim endrer ikke på noe som helst. Men for all del. Vi har vel hatt Bård Finne i klubben i rundt 4 år som har Solbakken som agent.

Leave a comment:

• Waldemar
    replied
    Var det ikke Reka i sin tid som nektet å signere en spiller pga han ikke likte agenten?

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by EngaForAlltid View Post

En agent som sitter på begge sider av bordet. En som bryr seg mer om egen lønningspose enn spillerens ve og vel. En gjennomkorrupt agent med en CV bestående av kameraderi og en rekke konflikter. Det å boikotte Slim-Jim bør være en nødvendighet for alle norske klubber som ikke heter Molde.
    Ja, han er pest for norske fotball. Og ingen av våre spillere burde bruke han som agent. Hvis alle klubber følger den praksisen så er han ute.

Dessverre kommer ikke det til å skje.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by Termii View Post

Det jeg kan si er at Rafik selv har hatt et ønske om å få til noe. Vålerenga har hatt et ønske om å få til noe.

Jeg tror ikke siste ord er sagt enda.
    Vålerenga har hatt et ønske om en permanent overgang.

Ofte er det lille jeg velger å dele rimelig konkret informasjon fra svært sikre kilder (i hovedsak telemark), det kommer gjerne direkte fra spillere. Når der er sagt, så har dette hatt en uventet utvikling.
    (Uten at jeg vil gå inn på dette noe mer. Det er ikke første gang lokalavisene i har hentet informasjon herfra).

Altså.. Fiorentina har ingen planer for gutten. Kjedelig situasjon.
    Tror dette er rimelig enkelt. Zekhnini vil til en klubb han kan restarte karrieren i, helst Vålerenga. Vålerenga vil ha Zekhnini, fordi han er en god spiller og Fagermo kjenner han godt.

Men jeg tror det største problemet nå er agenten hans. Tipper han prøver å drive prisen opp. Og at det ønsker ikke vi å være med på.

Så spørs det. Hvor mye vil Zekhnini hit? Nok til at han overstyrer sin egen agent? Oppfatter det som at ballen nå er hos Zekhnini og Solbakken.

Leave a comment:

• EngaForAlltid
    replied
    Originally posted by tordvif View Post

Vi gjør ingen mer skade enn at vi går glipp av gode spillere om vi etterlever det prinsippet. Solskjær er i United og Slim-Jim har like gode spillere og like stor makt uten Vålerenga. Det samme gjelder Solskjær.
    En agent som sitter på begge sider av bordet. En som bryr seg mer om egen lønningspose enn spillerens ve og vel. En gjennomkorrupt agent med en CV bestående av kameraderi og en rekke konflikter.
    Det å boikotte Slim-Jim bør være en nødvendighet for alle norske klubber som ikke heter Molde.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Daniel View Post
    Jeg mener som tidligere nevnt at vi som prinsipp bør boikotte spillere med Slim-Jim som agent. Vi går nok glipp av noen gode spillere og skaper litt støy, men på sikt tror jeg vi er tjent med å ikke bidra til at Jim og Solskjær får mer makt i norsk fotball.
    Vi gjør ingen mer skade enn at vi går glipp av gode spillere om vi etterlever det prinsippet. Solskjær er i United og Slim-Jim har like gode spillere og like stor makt uten Vålerenga. Det samme gjelder Solskjær.

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Jeg mener som tidligere nevnt at vi som prinsipp bør boikotte spillere med Slim-Jim som agent. Vi går nok glipp av noen gode spillere og skaper litt støy, men på sikt tror jeg vi er tjent med å ikke bidra til at Jim og Solskjær får mer makt i norsk fotball.

Leave a comment:

• Bonden
    replied
    Originally posted by Termii View Post

Det jeg kan si er at Rafik selv har hatt et ønske om å få til noe. Vålerenga har hatt et ønske om å få til noe.

Ofte er det lille jeg velger å dele rimelig konkret informasjon fra svært sikre kilder (i hovedsak telemark), det kommer gjerne direkte fra spillere. Når der er sagt, så har dette hatt en uventet utvikling.
    (Uten at jeg vil gå inn på dette noe mer. Det er ikke første gang lokalavisene i har hentet informasjon herfra).

Har også fra "kilder" at det er en skadehistorikk/nåværende skade som gjør at man er skeptisk. Vi har jo hentet skadde før med blandet hell. Men gutten er ung og lovende. Uheldig med valg av agent dessverre, tror ikke det hjelper..

Leave a comment:

• Termii
    replied
    Originally posted by christer1913 View Post
    Så du hører rykter om at det nærmer seg en løsning for Zekhnini?

Leave a comment:

Working...
X