Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

*Kamptråd* Mjøndalen - Vålerenga. 1. Desember 2019 kl. 18 (30 serierunde)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• *Kamptråd* Mjøndalen - Vålerenga. 1. Desember 2019 kl. 18 (30 serierunde)

Da smeller jeg opp min første kamptråd på dette forumet, med siste serierunde sesongen 2019

Dette er en runde hvor det er seks lag som kjemper om de tre siste plassene og tre lag som kjemper om de to siste medaljene. Vi møter et av lagene på nedrykksplass, og kan påvirke med et resultat

Vi går inn i kampen at vi ender på 10 plass og har ingenting å spille for, så nå kan gutta senke skuldrene og få en god prestasjon.

Jeg vet ikke hvilket tips jeg skal gi før kampen, men vi har vel ikke tapt mot Bruntrøyene på en god stund, så jeg regner med vi avslutter med seier

Litt før kampen:

https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=7158877

http://www.vif-fotball.no/nyheter/bi...eliteseriekamp

http://www.vif-fotball.no/nyheter/tenker-kun-pa-a-vinne

Intervju med Deila før match. Han bekrefter at Camara og Dønnum starter, og en miks av unge og gamle.
    Jeg tror både Felix og Nakkim starter denne. Så ikke mange bytter fra forrige kamp.

Lykke til!

Vil nok gjette på følgende lag:
    Klaesson
    Borch, Kanstrup, Nakkim, Sam
    Dønnum, Lekven, Felix
    Vega, Bård, Camara

Det er vel det yngste laget vi har startet en kamp med på svært lenge. Og det mangler endel fysisk tyngde mot Mjøndalen som er kjent for å spille fysisk og som stort sett scorer sine mål på dødballer. Men det er moro og fremtidsrettet om vi virkelig skulle stille med dette laget. Tror Abu fikk en smell på treningen som gjør han uaktuell og George er vel reist tilbake. Matti ute med skade så det er egentlig ikke så mange alternativer igjen. Kanskje dukker det opp noen yngre på benken også som får sin debut eller noen minutter.

Comment

Kudos til de som tar turen på denne..

Comment

Originally posted by jocke View Post
        Kudos til de som tar turen på denne..
        Jamen, varselet er justert opp fra 10 til bare 1 blå! Kom an da!

Comment

Endelig tropp skulle komme kl 1200 i morgen men dette er vel egentlig kampen ingen bryr seg om. Men vi burde vinne uansett.

Comment

Jeg tror vi taper denne. Mjøndalen kjemper med nebb og klør for tilværelsen, mens vi ikke har noe å spille for.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
              Jeg tror vi taper denne. Mjøndalen kjemper med nebb og klør for tilværelsen, mens vi ikke har noe å spille for.
              Derfor vinner vi! :-)

Comment

Tar fint et hederlig tap hvis det inkluderer Godset eller Bøffla ned i Obos.

Tenk dere den følelsen da, 08 leder mot Bøffla, det er 0-0 i vår kamp. Det er 10 min igjen av kampen. Skjebnen til Bøffla ligger i våre hender. Det hadde vært magisk.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
                  Tenk dere den følelsen da, 08 leder mot Bøffla, det er 0-0 i vår kamp. Det er 10 min igjen av kampen. Skjebnen til Bøffla ligger i våre hender. Det hadde vært magisk.
                  I en sånn situasjon kan man fort bli klubblegende ved å skåre sjølmål...

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
                    I en sånn situasjon kan man fort bli klubblegende ved å skåre sjølmål...
                    Hahahaha! Dagens!
                    For de som kan styre sitt eget lag:
                    vif.managerleague.com

Comment

Når det gjelder resultatet er det helt bingo-lotto. Ingen anelse. Vanskelig å si hvordan lagene reagerer på situasjonen rundt kampen, og blanda ihop med en del ungt, tja, hva skal man si, første målet vinner! Go Camara, skal bli spennende å se om han er klar for førstelaget for alvor! Kanskje er det han vi må sette vår lit til neste sesong!
                      For de som kan styre sitt eget lag:
                      vif.managerleague.com

Comment

Jeg vet jeg er kjip nå, men i dag prioriterer jeg å se The Irishman fremfor kamp.

God jul!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                          Jeg vet jeg er kjip nå, men i dag prioriterer jeg å se The Irishman fremfor kamp.

God jul!
                          Kan du ta på Netflix etter match
                          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Øhh er det Camara som indreløper? Han er satt opp som det på laget som kom på facebook-siden i hvert fall .Blir spennende å se når kampen starter hvordan det løses.

Comment

Liker at Camara får prøve seg, samt at Odin er på benk. Kunne godt gitt Nakkim muligheten også, men om han uansett er ferdig i klubben forstår jeg det.
                              Det merkelige her er at vi stiller med 2 høyrebacker på benken. Hvorfor i alle dager tar vi ikke med en unggutt der?? Fryktelig spesielt prioritert spør du meg.

Jaja.. Hadde vært gøy å sende pippipene ned, så får vi se om mjøndalen evner like mye som de vil.

Comment

Working...
                              X