Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tordvif View Post

Jeg er ikke uenig med deg i at Ivan nok en sesong har tatt store steg altså, men årets forvarsspiller i ligaen var kanskje litt voldsomt. Du har for eksempel en Marius Lode og Stian Gregersen som begge har spilt såpass godt ute i Europa at de ble tatt ut på landslaget. Tore Reginiussen må nok også nevnes selv om han er over the hill.
    Lode og Reginiussen har sikkert vært gode de altså, men jeg håper klubben holder seg for gode til å kåre de til årets Vålerenga-spiller.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by Pete View Post

Bronse betyr +5mill i kassa og sikkert mulighet for å signere/hente spillere. (...)
      Ja 5 mill mer i kassa vår og 5 mill ekstra i underskudd til FK Bart. Det passer fint!

Comment

• Originally posted by Loffen View Post

Ja 5 mill mer i kassa vår og 5 mill ekstra i underskudd til FK Bart. Det passer fint!
        En drøm hadde jo vært at RBK presterer å tape mot Sandefjord samtidig som KBK slår Haugesund. Da havner RBK på femte og ingen ecup-spill, men er vel minimale sjanser for at det skjer selv om Sandefjord f.eks slo Molde hjemme tidligere i sesongen.

Comment

• Enga skal til Europa, hurra hurra..

Sitter og håper på en kunngjøring fra UEFA om at ny struktur i europacupene utsettes pga covid-19 og at vi får delta i Europa-League i stedet. Kjenner det kribler litt mindre i magen når pengepremiene er betydelig mindre enn i Europa League og potensielle motstandere kan hete Klaksvik, Hafnarfjørdur, Haka, Vilnius, osv.. i stedet for Celtic, Real Sociedad, Tottenham, Leicester osv.. Men igjen, vi er jo egentlig også “et sånt lag” i europeisk målestokk. Så kanskje det er rettferdig.

Men liker ikke det nye konseptet, og kommer nok til å ta litt tid før det skjer.
          Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

• Jeg tror det blir knallbra jeg! Muligheter for gutta til å vise seg frem, mer penger, mer erfaring osv!
            Så får vi bare håper at vi tåler det med tanke på neste sesong, for jeg aner IKKE hvordan stallen vår kommer til å se ut!
            For de som kan styre sitt eget lag:
            vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post
              Jeg tror det blir knallbra jeg! Muligheter for gutta til å vise seg frem, mer penger, mer erfaring osv!
              Så får vi bare håper at vi tåler det med tanke på neste sesong, for jeg aner IKKE hvordan stallen vår kommer til å se ut!
              Det hardkjøret som evnt. kommer til høsten vil jo være etter sommervindet, og til den tid har vi nok et tydelig bilde på hva som må gjøres.
              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by JohnF View Post

Lode og Reginiussen har sikkert vært gode de altså, men jeg håper klubben holder seg for gode til å kåre de til årets Vålerenga-spiller.
                Nei, men han jeg svarte skrev at han mente Ivan hadde vært den beste midtstopperen i ligaen i siste setning. Hvis jeg missforsto den så beklager jeg

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Nei, men han jeg svarte skrev at han mente Ivan hadde vært den beste midtstopperen i ligaen i siste setning. Hvis jeg missforsto den så beklager jeg
                  Se der ja. Fikk jeg ikke med meg.
                  Da er det vel bare for meg å legge meg langflat. Fortsatt trendy det, er det vel?
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by JohnF View Post

Se der ja. Fikk jeg ikke med meg.
                    Da er det vel bare for meg å legge meg langflat. Fortsatt trendy det, er det vel?
                    Jaja det ekke så nøye. Viktigste er at VIF er sikret Europa og ryktene skal ha det til at det var kø utenfor sjappa i dag for å kjøpe sesongkort Smil og hver glad!

Comment

• Vi slipper inn 33 mål, nest-færrest i ES, kun slått av B/G med 32 mål i mot.

Comment

• Gratulerer til alle med hjertet i Vålerenga med bronse! :-D

Comment

• En flott sesong er ved veis ende og vi avslutter til 20 i stil. Dette var over all forventning etter driten vi var igjennom for ett år siden. Gratulerer til alle med hjertet i Vålerenga for årets sesong. Nå har jeg stor tro på at vi ikke må vente ti år til på neste medalje Så jævla enkelt var det å ta den bronsen

Comment

Working...
                          X