Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pete
    replied
    En artikkel om RBK men det står endel interessant statistikk fra Drillo i analysen som også viser VIF. Vi skaper litt for lite pr 5 serierunder. Effektive men det vil neppe være nok for å sikre en god plassering. Da trenger vi mer kreativitet høyere i banen. Muligens kan Osame være en god løsning men det er tøft å legge et slikt ansvar på en så ung spiller. Dønnum skaper faktisk ikke allverden og er litt for ego. Blir ofte stoppet eller det kommer et halvdårlig skudd. Bård har heller ikke kommet i flytsonen så langt i år. Vega kunne kanskje vært en mulighet men han er vel enten skadet eller ute av slag (og tropp). Midtbanen har heller ikke bidratt tilstrekkelig. Regner med at det vil komme noen endringer utover på laget slik at vi får noe av dette på plass. Vi har heller ingen scoringer fra utsiden av 16m. Skuddfoten mangler i troppen...

https://www.nordicbet.com/no/blogg/f...al-statistikk/

Leave a comment:

• heiheiludoblirvialdrilei
    replied
    Jeg lurte litt på hvorfor Michael skulle ut på lån. Var det hans eget ønske eller var det Fagermo sitt? Han har stort potensial og scoret i alle treningskampene han spilte etter corona pausen.
    Vi vet han jo er en god målscorer, men det er forskjell på nivåene, så enklere i OBOS.
    Men uansett veldig morsomt for Peter og veldig gledelig å se han får selvtillit

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Originally posted by Daniel View Post
    Godly skårer 12 minutter ut i debuten for Øygarden FK borte mot Ulf
    Og der legger han på til 2-1.... Bra start for Peter

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Godly skårer 12 minutter ut i debuten for Øygarden FK borte mot Ulf

Leave a comment:

• Calven
    replied
    Originally posted by donny View Post
    Må bare si jeg synes det er veldig gøy med Ivan. Ikke bare matchen i går, men synes han har virket solid under Fagermo, og spesielt med Tollås som makker.
    Likte også intervjuet med sjefen etter matchen i går , at han ønsker rendyrke Ivan som stopper, og ikke back. Tror det er godt for selvtilliten hans at han har en trener som tror på han.

Borch og Klaesson er seff artig det og, men det er litt mer forventet. Ivan er en positiv overraskelse!
    Det er selvsagt veldig gøy med Ivan, og det er så bra at Fagermo er så tydelig på hva han ønsker. Hvordan laget skal spille og hvordan rollene skal fylles.
    At Ivan rendyrkes som stopper vil gjøre han til en bedre og viktigere spiller for oss. Det er jo bare plusser spør du meg.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    En ting jeg liker med 2020 så langt er det tette kampprogrammet. Håper det er noe noen lærer av.

Vi bør klare å unngå to kamper før påske, tre ukers pause, 6-7 kamper i mai og tidlig juni før det er tre kamper på seks uker osv.

Leave a comment:

• donny
    replied
    Må bare si jeg synes det er veldig gøy med Ivan. Ikke bare matchen i går, men synes han har virket solid under Fagermo, og spesielt med Tollås som makker.
    Likte også intervjuet med sjefen etter matchen i går , at han ønsker rendyrke Ivan som stopper, og ikke back. Tror det er godt for selvtilliten hans at han har en trener som tror på han.

Borch og Klaesson er seff artig det og, men det er litt mer forventet. Ivan er en positiv overraskelse!

Leave a comment:

• AcsOnFire
    replied
    Originally posted by hmchrist View Post

Bra med litt skryt av sjefen. Er helt enig. Men, kan vi ikke friskmelde VIF, da? Er så tungt å gå sykmeldt over tid....
    når vi presterer over tid
    og økonomi er på stell
    et stykke frem ennå

Leave a comment:

• hmchrist
    replied
    Originally posted by zeta View Post
    Jeg er litt imponert av Fagermo her. Det virker som han har veldig motivasjon for denne oppgaven. Han oser av energi og vilje. Det er jo akkurat hva Enga trenger. I tillegg til kompetanse selvsagt. Det begynner å bli fasong på sakene og det er veldig spennende. Men det er for tidlig å friskmelde VIF helt ennå
    Bra med litt skryt av sjefen. Er helt enig. Men, kan vi ikke friskmelde VIF, da? Er så tungt å gå sykmeldt over tid...
    Kan jo hende klubben hoster og harker og må pusse nesa av og til uten å måtte være sykmeldt?
    Verden er ikke svart eller hvit, rett eller gal, friskmeldt eller sykmeldt. Et fotballag er nødt til å være i konstant utvikling. Det skal alltid bli bedre. Det vil aldri være ferdig utvikla (da er det bare ferdig, ikke utvikla).
    I den grad det er vits å snakke om en syk klubb, så tenker jeg at vi allerede har sett nok sunnhetstegn til at vi kan friskmelde. I den overførte betydningen vi her snakker om er det lov å gå litt småpjusk på jobb, selv i Corono-times. Kanskje spesielt i Corona-times.
    Kandidaten viser store fremskritt og er på bedringens vei, så krøll sammen den sykemeldinga og støtt opp om arbeidstreninga som er godt i gang.

Leave a comment:

• zeta
    replied
    Jeg er litt imponert av Fagermo her. Det virker som han har veldig motivasjon for denne oppgaven. Han oser av energi og vilje. Det er jo akkurat hva Enga trenger. I tillegg til kompetanse selvsagt. Det begynner å bli fasong på sakene og det er veldig spennende. Men det er for tidlig å friskmelde VIF helt ennå

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by Spinner View Post

Det er "enkelt" å si det, men husk hvor ung han er, han må matches forsiktig når kampene spilles med 3-4 dager imellom...
    Joda, enig der, men Finne har litt begrensninger når det gjelder å vende av spillere. Det kan Osame. Gleder meg til fortsetningen!!

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Fotballrunden skryter av Hauge på Bodø, men vi spiller ganske likt. Han er flink til å vende av spillere, og en slik spiller har vi i Osame. Han burde starte i stedet for Finne.
    Det er "enkelt" å si det, men husk hvor ung han er, han må matches forsiktig når kampene spilles med 3-4 dager imellom...

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Fotballrunden skryter av Hauge på Bodø, men vi spiller ganske likt. Han er flink til å vende av spillere, og en slik spiller har vi i Osame. Han burde starte i stedet for Finne.

Leave a comment:

• Muppetkokken
    replied
    Vi har spilt inn ny episode av podcasten vår. Aslak Borgersrud er gjest og vi snakker om rivalisering i hockey og fotball. Det går mest i fotball.

Spotify: https://open.spotify.com/episode/5wd...Q_-1nk_VcQHMRw
    iTunes: https://podcasts.apple.com/no/podcas...=1000480959830

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Det kunne ha vært verre, vi kunne ha vært Rosenborg:-)

Leave a comment:

Working...
X