Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Farvel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Farvel

Først og fremst takk til dere som igjennom dette forumet har gitt meg god tilbakemelding mine c.a 10 år her. Dere fikk meg til å se etter en jobb profesjonelt innenfor spillerlogistikk, jeg forhørte meg med Vålerenga gang på gang igjennom alle år uten noen tilbakemelding eller forsøk på å se hva jeg kunne bidratt med. Spillere har feilet, noen få har hatt suksess, trenere har gått, alle uten suksess. Det ville ikke skadet. Dette har vært klubben i mitt hjerte i snart 18 år siden jeg var 6 år, oppturer og nedturer.
    Nå er vi ved veis ende, jeg har signert for en annen Eliteserie klubb og skal være med å bygge det laget som står på motsatt banehalvdel i årene fremover.

Takk for alt mitt kjære Enga,
    det er oss på stadion som er sjela.
    Ære være dere.

Oj da..lykke til da, antar jeg Men ikke mot oss , selvsagt
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by Jakobsen View Post
      Først og fremst takk til dere som igjennom dette forumet har gitt meg god tilbakemelding mine c.a 10 år her. Dere fikk meg til å se etter en jobb profesjonelt innenfor spillerlogistikk, jeg forhørte meg med Vålerenga gang på gang igjennom alle år uten noen tilbakemelding eller forsøk på å se hva jeg kunne bidratt med. Spillere har feilet, noen få har hatt suksess, trenere har gått, alle uten suksess. Det ville ikke skadet. Dette har vært klubben i mitt hjerte i snart 18 år siden jeg var 6 år, oppturer og nedturer.
      Nå er vi ved veis ende, jeg har signert for en annen Eliteserie klubb og skal være med å bygge det laget som står på motsatt banehalvdel i årene fremover.

Takk for alt mitt kjære Enga,
      det er oss på stadion som er sjela.
      Ære være dere.
      Takk for mange gode analyser og innspill i årene du har bidratt her på forumet. Det har vært veldig spennende og interessant. Synd, men ikke overraskende, at Enga ikke er mer villige til å lytte til egne supportere som sitter på kompetanse klubben kunne nytt godt av. Masse lykke til i din nye jobb. Kanskje Enga kan "overtale" deg med en lønnsøkning om du har suksess i din nye jobb.

Ut av ren nysgjerrighet, er det hemmelig hvilken klubb det er, eller kunne du delt det på forumet?
      - LGRW

Comment

På gjensyn heter det!!
        (ingen ting varer for evig i fotballen vettu..)

Synd du ikke fikk napp hos klubben, mye bra forslag opp gjennom årene. Lykke til!

(antar du ville skrevet hvilken klubb det er snakk om, hvis du ønsker formidle det..)

Comment

Lykke til!

Comment

Tusen takk, folkens!

Hehe, klubben er Mjøndalen IF, har mange sammenfallende verdier med de. Enga tar serien neste år og vi cupen

ære være!

Comment

Working...
            X