Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort 2020

Det viktigste kortet.
    http://www.vif-fotball.no/billetter/sesongkort
    EVIG VIF

Check ✅ (min tegn)
    En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Nynner litt på DumDum mens jeg forviller meg inn på Ticketmaster og fornyer kortet

(...)
      det er ingenting å le av
      Men jeg kan ikke la være
      (...)

så var det gjort. Ronny og co klarer forhåpentlig vise seg støtten vår verdig.

God jul
      -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Sesongkortet ligger selvsagt under treet i år også. God jul, Enga! #ektekjærlighet
        "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Tre uker inn i sesongkortsalget i fjor var det solgt 500 på supportertribuna. Ser at det var solgt 1300 totalt i romjula, og tenker da at det bør være foran skjemaet for fjoråret.

Det ville i så fall være gledelig, men hadde vært fint om klubben kunne brukt sammenlignbare tall i disse sakene.

Comment

Endelig var det lagt opp til å gi som julegave og. Fikk det med en fin eske. Mulig de hadde dette før og, men uansett gull at det er mulig å få det med en gang. Hilsen en av de som alltid sto i den lange køen i sjappa minutter før kampstart.

Comment

Bare en ting å gjøre nå
              http://www.vif-fotball.no/billetter/sesongkort
              EVIG VIF

Comment

Da er sesongkort på supporter bestillt!

Comment

Spørsmålet er bare om man skal ha sesongkort på supporter eller patriot.. Har vært ute av gamet en stund jeg nå Best stemning på supporter, men om man vil ha best oversikt over spillet er nok patriot best gitt. Hmmm..

Comment

Hvis dette stemmer er det veldig positivt: https://twitter.com/SkogVIF/status/1226826069686308864

Vålerenga har altså femdoblet sesongkortsalget etter ansettelsen av Fagermo, sammenlignet med samme periode i fjor.

Comment

Sammenlignet med samme periode. Altså disse 10 dagene han har vært ansatt vil jeg tro. Solgte de 10 på de dagene i fjor så har de solgt 50 på de dagene i år. Bare sånn for å ikke tro det er av totalen. Men veldig positivt uansett hvir mange. Håper på like mange de neste ukene til sesongstart

Comment

Artikkel om det samme her: https://www.vg.no/sport/fotball/i/Wb...gte-sesongkort

Står ikke noe om hvor mange kort da, regner ikke akkurat med at det er snakk om flere tusen.

Comment

At det er mer positivitet og interesse etter at Fagermo kom inn virker helt klart, og jeg skjønner at man prøver kapitalisere på den interessen gjennom å pushe sesongkort. Men sånne utsagn som det der synes jeg klubben bør holde seg for god for. Når de ikke går ut med tall høres dette bare ut som 10 solgte sesongkort.

Comment

Originally posted by Feilkast View Post
                            At det er mer positivitet og interesse etter at Fagermo kom inn virker helt klart, og jeg skjønner at man prøver kapitalisere på den interessen gjennom å pushe sesongkort. Men sånne utsagn som det der synes jeg klubben bør holde seg for god for. Når de ikke går ut med tall høres dette bare ut som 10 solgte sesongkort.
                            Men det er vel ikke klubben som har gått ut med dette..

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Men det er vel ikke klubben som har gått ut med dette..
                              - Vi har femdoblet antall solgte sesongkort i den første uken i februar sammenlignet med tilsvarende periode i fjor, sier eventsjef og ansvarlig for salg av sesongkortsalg i Vålerenga, Morten Nydal, til Nettavisen.

Han mener tendensen er «sinnsyk» og noe klubben ikke tidligere har sett maken til.

Comment

Working...
                              X