Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Feilkast View Post
    At det er mer positivitet og interesse etter at Fagermo kom inn virker helt klart, og jeg skjønner at man prøver kapitalisere på den interessen gjennom å pushe sesongkort. Men sånne utsagn som det der synes jeg klubben bør holde seg for god for. Når de ikke går ut med tall høres dette bare ut som 10 solgte sesongkort.
    Vi etterlyser positivitet rundt klubben, og dette er en utelukkende positiv nyhet. Om det er 10, 50 eller 200 har vel strengt tatt liten rolle her. Hadde vi gått ut med 200 solgte, kan jeg garantere at folk hadde vært negative til det også da "Vålerenga er et hovedstadslag som burde selge 2000 kort i uka".

Comment

Jeg er jo ikke overrasket over vinklingen her inne. UANSETT hva denne klubben gjør, så vinkles det negativt!

Comment

Er vi kommet dit at man ikke kan mene det virker litt rart å snakke om interesse for klubben som man aldri har sett maken til, og vise til sesongkortsalget en uke i februar sammenlignet med i fjor? Jeg klarer både glede meg over spillet på banen og være oppgitt over uttalelser fra markedsavdelingen, men får la være dele de meningene da.

Comment

Samme det vel. All oppmerksomhet er bra.
          Nå må bare alle kjøpe sesongkort og få sine venner til å gjøre det.
          Snart seriestart !!
          EVIG VIF

Comment

Bra jobba at markedsavdelingen på sesongkort.
            At NTB, som VG har sakset ukritisk fra, ikke etterspør faktisk antall kort, er da virkelig ikke klubben sin skyld
            Dette er bra PR!

Comment

Originally posted by Loffen View Post
              Bra jobba at markedsavdelingen på sesongkort.
              At NTB, som VG har sakset ukritisk fra, ikke etterspør faktisk antall kort, er da virkelig ikke klubben sin skyld
              Dette er bra PR!
              Den opprinnelige er fra Nettavisen, ikke NTB. Og den går litt dypere.

- Hvordan opplevde dere interessen rundt klubben og salg av sesongkort før jul, etter den skuffende fjorårssesongen under Ronny Deila?

- Vi lå litt bak skjema frem til jul og det er ikke til å legge skjul på at det var en trå periode etter en svak sesong i 2019. Nå opplever vi det totalt motsatte og det er en veldig positiv utvikling i en normalt sett rolig periode for sesongkortsalg. Vi er veldig overrasket over responsen, forklarer en entusiastisk Nydal.

Comment

Klubben ute med artikkel med konkrete tall: http://www.vif-fotball.no/nyheter/se...salget-i-vekst

Comment

Da er det bare å vente på at noen skal klage på at vi gikk ut med tallene når de er så lave, og at nå går alt til helvete.

Comment

Originally posted by Grim View Post
                    Da er det bare å vente på at noen skal klage på at vi gikk ut med tallene når de er så lave, og at nå går alt til helvete.
                    Synes dette var veldig bra jeg! Det jeg reagerte på var at vi først gikk ut med «Han mener tendensen er «sinnsyk» og noe klubben ikke tidligere har sett maken til». Her er ordlyden helt annerledes, selv om den sikkert ikke er idiotoptimistisk nok for noen.

Comment

Hvordan er ståa her tru? Vi får vel ikke, men hadde vært gøy med noen tall

Comment

Working...
                      X