Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

De andre - 2020

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by donny View Post
    I’m very happy, we worked schtonehard

https://www.nettavisen.no/sport/deil...423910874.html
    Nå tapte de med ett mål mot Corinthians... Det er litt bedre enn å blir rundspilt av LSK på hjemmebane.

Comment

Kitolano går til Molde. Det er derfor dem er 20 poeng foran oss etter endt sessong.
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
        Kitolano går til Molde. Det er derfor dem er 20 poeng foran oss etter endt sessong.
        Joda, men Molde selger mange spillere også. De driver veldig smart på overgangsmarkedet!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Joda, men Molde selger mange spillere også. De driver veldig smart på overgangsmarkedet!
          Akkurat mitt poeng!

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post

Akkurat mitt poeng!
            Nå har de nok kommet så langt at de ikke engang trenger hjelp fra Røkke lenger, så hjulet dems triller i riktig retning.

Comment

Hjelpetrener i Lyn: – Ser ingen rød tråd i Vålerengas satsing

Kjetil Wæhler er tilbake i Oslofotballen. Nå som hjelpetrener i Lyn.

https://www.dagsavisen.no/sport/hjel...sing-1.1651661

– Jeg savner en rød tråd i hva de foretar seg. De får opp mange spennende talenter, så forsvinner disse til andre klubber mens de har hentet mange spillere utenfra som ikke har tilført mye. Jeg etterlyser litt av den gamle kulturen. De bør ansette en som kjenner Vålerenga, sier han.

Comment

Originally posted by Grim View Post
                Hjelpetrener i Lyn: – Ser ingen rød tråd i Vålerengas satsing

Kjetil Wæhler er tilbake i Oslofotballen. Nå som hjelpetrener i Lyn.

https://www.dagsavisen.no/sport/hjel...sing-1.1651661

– Jeg savner en rød tråd i hva de foretar seg. De får opp mange spennende talenter, så forsvinner disse til andre klubber mens de har hentet mange spillere utenfra som ikke har tilført mye. Jeg etterlyser litt av den gamle kulturen. De bør ansette en som kjenner Vålerenga, sier han.
                Godt det ikke er kun oss supportere som ser dette. Men jeg er redd toppen i klubben seiler sin egen sjø.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Godt det ikke er kun oss supportere som ser dette. Men jeg er redd toppen i klubben seiler sin egen sjø.
                  Hva er «den gamle kulturen» som folk etterlyser? Om eneste kriteriet er at treneren skal «kjenne Vålerenga» er det ikke så mange å ta av.

Jeg syns det der blir så jævlig enkelt. Hvorfor må du kjenne kulturen i Vålerenga? Jeg vil at treneren skal tilføre noe nytt, ikke ta med seg den gamle mugglukta av tap.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post

Hva er «den gamle kulturen» som folk etterlyser? Om eneste kriteriet er at treneren skal «kjenne Vålerenga» er det ikke så mange å ta av.

Jeg syns det der blir så jævlig enkelt. Hvorfor må du kjenne kulturen i Vålerenga? Jeg vil at treneren skal tilføre noe nytt, ikke ta med seg den gamle mugglukta av tap.
                    Dette har jeg lurt mye på også. "kjenne klubben, kulturen og tradisjonene" Altså dette er en klubb som aldri har vært stabilt god, og administrativt stort sett en tikkende bombe.
                    Jeg vil ha et topplag. Stabilt topp 5 liksom. Og jeg er helt enig med Muppet, vi trenger nytt blod! Vi trenger ikke solskjær som skal prøve å gjenskape Ferguson 10 år etter...

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post

Nei si det, men fakta er jo at en haug spillere presterer dårligere i Vålenga enn andre steder, også trenere.
                      Uten at jeg vet hvorfor, tipper jeg mange "tror" Vålenga bare er en klubb på veien. Skryter litt av klanen og det som må til for å få folk i ryggen, så faller alt for mange gjennom og underpresterer.
                      Er det fordi presset er så stort? Er det "Stor"-Oslo som blir for mye?
                      Jada, det finnes flere spillere som har prestert her også, men jeg tror tallet på de mange som har feilet er langt større.
                      Rekdal er siste som har lykkes, om vi da ikke medregner Andresen og hans 2.plass. Utover det er det svært dårlige greier. Allikevel har vi hatt stal til å være i toppen, iallefall i følge "ekspertene" i media.
                      Hvorfor mislykkes vi da så ofte?
                      Viktigheten av å vite hva man kommer til tror jeg er ganske så avgjørende i tilfelle Vålenga.
                      Synsing fra min side selvfølgelig.
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Petter Myhre blir assistent i LSK: https://www.eurosport.no/fotball/obo...42/story.shtml

Comment

Hvordan går det med økonomien til lsk? Dette må jo koste litt, pluss at de sleit fra før? Håper ikke de tar en lyn de og...

Comment

Originally posted by Flem View Post

Nei si det, men fakta er jo at en haug spillere presterer dårligere i Vålenga enn andre steder, også trenere.
                            Uten at jeg vet hvorfor, tipper jeg mange "tror" Vålenga bare er en klubb på veien. Skryter litt av klanen og det som må til for å få folk i ryggen, så faller alt for mange gjennom og underpresterer.
                            Er det fordi presset er så stort? Er det "Stor"-Oslo som blir for mye?
                            Jada, det finnes flere spillere som har prestert her også, men jeg tror tallet på de mange som har feilet er langt større.
                            Rekdal er siste som har lykkes, om vi da ikke medregner Andresen og hans 2.plass. Utover det er det svært dårlige greier. Allikevel har vi hatt stal til å være i toppen, iallefall i følge "ekspertene" i media.
                            Hvorfor mislykkes vi da så ofte?
                            Viktigheten av å vite hva man kommer til tror jeg er ganske så avgjørende i tilfelle Vålenga.
                            Synsing fra min side selvfølgelig.
                            Men dette med å underprestere i Vålerenga for så å gjøre det bedre i en annen klubb er jo ikke noe unikt. Det skjer mange steder.

Akkurat hvorfor vi mislykkes så ofte har jeg ikke noe svar på selv, det er litt derfor jeg syns dette med å "kjenne klubben" og "være en del av kulturen" er litt overdrevet. Det beste med å kjenne kulturen i Vålerenga er vel å vite hva du ikke skal gjøre...

Comment

De fleste oppturene våre (nyere tid)kom etter katastrofe sessonger. Årets må telle som katastrofe, og da har vi noe å se frem til i år

Comment

Vent litt her nå.
                                Hvis man ser på de som har gått ut i 2017, 2018 og 2019....Hvem er det så gjort det så mye bedre andre steder etterpå?

2017:
                                Rasmus Lindkvist (AIK)
                                Muhamed Keita (New York Red Bulls)
                                Aslak Falch (Norrkøping)
                                Mathusan Sandrakumar (lån til Strømmen)
                                Magnus Grødem (lån til Ull/Kisa)

2018:
                                Christian Grindheim - til Haugesund
                                Herman Stengel - til Strømsgodset
                                Mohammed Abdellaoue - lagt opp
                                Robert Lundström - til AIK
                                Kristoffer Hay - utlånt til Tromsdalen
                                Bilal Njie - til Odd
                                Madhusan Sandrakumar - til Bærum
                                Thomas Elsebutangen - til Bærum på lån
                                Markus Nakkim - til Viking på lån
                                Henrik Kjelsrud Johansen - til Brann

2019:
                                Daniel Fredheim Holm (KFUM Oslo)
                                Kristoffer Hay (Aalesund)
                                Oliver Valaker Edvardsen (Grorud)
                                Abdisalam Ibrahim (Pafos, Kypros)
                                Enar Jääger (kontrakt utgått)
                                Amin Nouri (lån til KV Oostende, Belgia frem til sommeren)
                                Felipe Carvalho (lån til Nacional ut sesongen)
                                Ulrik Mathisen (Kjelsås)
                                Samuel Kari Fridjonsson (lån til Viking ut sesongen)
                                Sam Johnson (Real Salt Lake FC, USA)
                                Thomas Elsebutangen (Grorud)
                                Magnus Retsius Grødem (lån til Ullensaker/Kisa ut sesongen)
                                Odin Thiago Holm (lån til Tiller frem til sommeren)
                                Ejuke (men han var jo veldig god hos oss)
                                Azemi (utlån til Tromsø)

Jeg kan være enig i Keita og delvis når det gjelder Azemi...Men Azemi er en case for seg selv da TIL spiller på en helt annen måte offensivt og ikke med 1 spiss på topp. Men ellers så er det kanskje ingen som stinker av voldsom suksess her så vidt jeg kan se.
                                Er det bare hukommelsen vår og tanken på at alt var bedre før som slår inn her, eller har jeg glemt en haug av spillere?
                                For de som kan styre sitt eget lag:
                                vif.managerleague.com

Comment

Working...
                                X