Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem bør bli ny hovedtrener for Vålerenga Fotball Elite?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvem bør bli ny hovedtrener for Vålerenga Fotball Elite?

Da var Ronny Deila klar for New York!

http://www.vif-fotball.no/nyheter/ro...-new-york-city

Vi får ønske han lykke til der!

Så kanskje vi kan få en ny tråd om ønske/rykte om neste trener kan bli diskutert.

Nå starter som sagt jobben med å finne ny hovedtrener for klubben.

Bohinen, Isnes og Cifuentes nevnes som sterke kandidater.
    Hvem er det vi egentlig vil ha?

Håper også klubben satte i gang prosessen i romjulen når New York kom på banen.

Ønsker meg først og fremst Cifuentes eller Isnes utenfra, så slipper vi for store endringer med Bohinen, som sikkert må kjøpes ut i tillegg.

Comment

Cifuentes kanskje?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
        Ønsker meg først og fremst Cifuentes eller Isnes utenfra, så slipper vi for store endringer med Bohinen, som sikkert må kjøpes ut i tillegg.
        Tviler faktisk litt på at Bohinen gidder å ta over klubben under de forutsetningene som er satt nå. Det er nok ikke riktig tidspunkt.

Comment

Ser Bohinen seiler opp som favoritt hos dagbladet. Lurer litt på hvordan vi skal fremstå 3-5-2 med det mannskapet som er pr i dag. Hvor skal Aron spille, feks?

Comment

For de som ikke har sett artikkelen i Dagbladet der Bohinen lanseres som trener: https://www.dagbladet.no/sport/bohin...alget/71996149 Håper på Bohinen. Dette blir sepennende...

Comment

Eurosport har «tenkt» de også... Ikke overraskende er Bohinen på topp hos begge men de har også med navn som er ukjente for meg

https://www.eurosport.no/fotball/eli...01/story.shtml

Comment

Originally posted by tordvif View Post

Tviler faktisk litt på at Bohinen gidder å ta over klubben under de forutsetningene som er satt nå. Det er nok ikke riktig tidspunkt.
                Selvsagt takker han ikke nei til å trene Vålerenga, uansett forutsetninger. Det blir uansett et steg opp fra AAFK og nå som interessen rundt oss er på høyde med når vi spilte på Bislett så er ikke fallhøyden akkurat høy. Og nå er jo forutsetningene bedre enn noensinne.

Vi har jo alltid hatt dårlig råd, men vi har hatt dårlig råd med mål om seriegull og Europa. Nå sier vi at vi har dårlig råd og skal være en utviklingsklubb, så de økonomiske rammene er de samme, lista og interessen mye lavere. Skal du ta steget opp så er dette en glimrende mulighet.

Nå er likevel jeg så gammel og bitter at jeg vet at selv Klopp hadde mislykkes i klubben her, så håper ikke det blir noe ungt og lovende vi henter inn for da dreper vi trenerkarrieren til vedkommende.

Comment

Originally posted by Grim View Post
                  Selvsagt takker han ikke nei til å trene Vålerenga, uansett forutsetninger. Det blir uansett et steg opp fra AAFK og nå som interessen rundt oss er på høyde med når vi spilte på Bislett så er ikke fallhøyden akkurat høy. Og nå er jo forutsetningene bedre enn noensinne.

Vi har jo alltid hatt dårlig råd, men vi har hatt dårlig råd med mål om seriegull og Europa. Nå sier vi at vi har dårlig råd og skal være en utviklingsklubb, så de økonomiske rammene er de samme, lista og interessen mye lavere. Skal du ta steget opp så er dette en glimrende mulighet.

Nå er likevel jeg så gammel og bitter at jeg vet at selv Klopp hadde mislykkes i klubben her, så håper ikke det blir noe ungt og lovende vi henter inn for da dreper vi trenerkarrieren til vedkommende.
                  Vi trenger noen som vet hva de driver med og som kjenner klubben. Ikke drive med voksenopplæring av trener uten erfaring.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Vi trenger noen som vet hva de driver med og som kjenner klubben. Ikke drive med voksenopplæring av trener uten erfaring.
                    Nå har ikke jeg tatt noe standpunkt vedr. Bohinen som trener så du trenger ikke argumentere mot meg på det feltet. Poenget mitt var at det spiller ingen rolle hvem som blir ny trener, det er noe galt med klubben, styre og administrasjon som må fikses. Ikke vet jeg hva som er galt eller hvordan det fikses, men hvilken trener vi får inn er bare spennende i den form av hvilken karriere vi ødelegger. Det er ytterst sjelden jeg er enig med Morten P, men selv blind høne osv. så jeg siterer han her:
                    I INDUSTRIEN FOTBALL virker mekanismene sånn at ethvert trenerskifte er den neste store muligheten til å få orden på alt som er galt. Tror man. Hver gang. Som om alt henger på treneren og resultatene. Som om treneren og resultatene ikke trenger hjelp fra administrasjon og sportslig støtteapparat. Men feilene, problemene og manglene Ronny Deila var omgitt av, vil ikke nødvendigvis forsvinne med en ny mann i trenerjobben på Intility Arena.
                    https://www.dagbladet.no/sport/bohin...alget/71996149

Comment

Hva med Valakari fra Tromsø?

Comment

Originally posted by Dude View Post
                        Hva med Valakari fra Tromsø?
                        Kan vi ikke ta en trener som ikke holder nedrykkstakt før han kommer a?

Comment

NÅ kunne det passa godt å ta det åpne møtet med supporterne. Det bør styret ha tid til.

Comment

Får vondt i magen av å tenke på Valakari... Fagermo gir samme reaksjon. Bohinen er et ok navn. Samme er han bergenseren i Bodø. Han fikk jo sølv ut av gråstein der oppe i nord. Enga består vel av en del gråstein... Så det kan være en god match. Ellers ingen opplagte kandidater i Norge, synes jeg.

Trigges litt av tanken som Hulsker slenger på bordet: nemlig en yngre og fremadstormende fyr fra City Group-systemet.

Reka er jo arbeidsledig... Og nå er det jo motorvei hele veien her fra Ottestad, helt til Intility... :-)

Comment

Originally posted by arnfinnstorsveen View Post
                              NÅ kunne det passa godt å ta det åpne møtet med supporterne. Det bør styret ha tid til.
                              Litt usikker om trenervalg et noe et sint hundrehodet monster skal være med på

Tror vi bør holde oss til å være profesjonelle synsere
                              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Working...
                              X