Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem bør bli ny hovedtrener for Vålerenga Fotball Elite?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjetil Knutsen takker nei til VIF, i følge VG.
    Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by maestro View Post
      Kjetil Knutsen takker nei til VIF, i følge VG.
      Eurosport har også laget sak:

https://www.eurosport.no/fotball/eli...10/story.shtml

Men tror ikke han hadde vært førstevalget uansett. Og det holder vel med 1 bergenser i klubben

Comment

• VIF har vist vært i kontakt med B/G-Knutsen. Fikk ikke napp der i gården (og kanskje like greit det..) #fagermo https://www.vg.no/sport/fotball/i/g7...til-vaalerenga

Comment

• Nouri lanserer sin drømmesignering: https://video.eurosport.no/fotball/e...26/video.shtml

Comment

• Originally posted by maestro View Post
            Kjetil Knutsen takker nei til VIF, i følge VG.
            Det mest oppløftende med den artikkelen var i mine øyne:
            – Vi har hatt noen intervjuer, skal ha noen flere – og vi vil forhåpentligvis lande den nye treneren i god tid før treningsleiren til Portugal i slutten av måneden, sa Baardseng.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
              Nouri lanserer sin drømmesignering: https://video.eurosport.no/fotball/e...26/video.shtml
              For de som ikke er fan av click-bait, så nevner han med et glimt i øye Moa, Fredheim Holm og Thomas Holm.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post

Det mest oppløftende med den artikkelen var i mine øyne:
                – Vi har hatt noen intervjuer, skal ha noen flere – og vi vil forhåpentligvis lande den nye treneren i god tid før treningsleiren til Portugal i slutten av måneden, sa Baardseng.
                Og dette:

– Vi har startet intervjuprosessen, har hatt et par intervjuer, og ønsker å ha ett eller to til. Det er veldig viktig å si at Kjetil ikke har fått noe jobbtilbud av oss. Vi spurte Bodø/Glimt om vi kunne få snakke med Kjetil, og fikk beskjed om at han ikke var interessert. Det er overhodet ikke slik at vi har tilbudt ham en jobb, slik det fremstår.

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post

Og dette:

– Vi har startet intervjuprosessen, har hatt et par intervjuer, og ønsker å ha ett eller to til. Det er veldig viktig å si at Kjetil ikke har fått noe jobbtilbud av oss. Vi spurte Bodø/Glimt om vi kunne få snakke med Kjetil, og fikk beskjed om at han ikke var interessert. Det er overhodet ikke slik at vi har tilbudt ham en jobb, slik det fremstår.
                  Den linja der hadde de ikke ved første publisering. Da hadde sportssjefen kun svart den vanlige "ingen kommentar" da VG tok kontakt. Så de som leste den før det går nok rundt og tror at han sa nei til et jobbtilbud, ikke et tilbud om intervju, som er det riktige.

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post

Den linja der hadde de ikke ved første publisering. Da hadde sportssjefen kun svart den vanlige "ingen kommentar" da VG tok kontakt. Så de som leste den før det går nok rundt og tror at han sa nei til et jobbtilbud, ikke et tilbud om intervju, som er det riktige.
                    Ja, det skal være så dramatisk som mulig .

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post

Og dette:

Må hylle kontorgjengen på Valle.
                      Virker mye proffere trenerprossenen denne gangen enn tidligere.
                      Bedre med tollmodighet og en god intervjuprosses å ta riktiger avgjørelser enn å løpe desperat etter folk som det har sett ut tidligere.
                      I år tar vi gull!

Nei takk til Bohinen.
                      Husker et av vif magasinene da han var her sist der han skrev voldsomt med negative ting om hver enkelt spiller.Mulig det kan presse spillerne til å yte bedre, hva vet jeg.

Jeg håper på Fagermo.
                      Trenger en breial tøffing.

Comment

• Her gikk vi plutselig fra en svært lukket til en ganske åpen prosess. Dette vet vi nå:

vi har hatt 2 intervjuer vi skal ha 1-2 til
                        vi håper å ha trener på plass innen to uker
                        vi har invitert Knudsen (bodø) og Stahre (nå sarp) til intervju men de sa nei til samtalen.
                        K.k har kontrakt med Bodø ut 2022
                        Nettavisen har tidligere skrevet at Skullerud har blitt kontaktet Skullerud har vel verken bekreftet eller avvist i media at han er interessert

av dette kan vi logisk slutte følgende. Av de to intervjuene har ett nesten garantert vært med Lunov. Å ikke intervju han virker veldig rart. Men han er neppe første valget ref uttalelsen om at de mest aktuelle trenerne er under kontrakt.
                        det er svært sannsynlig at det andre intervjuet har vært med Skullerud
                        vi har penger til å kjøpe fri en trener som er under kontrakt (ellers hadde vi ikke spurt Bodø om k.k)
                        vi har avtale om ett int til og det er trolig usikkert enda om vi får lov av klubben til å snakke med en fjerde kandidat. Jeg tipper de to det dreier seg om her er Bohinen og Fagermo.

det virker merkelig av Fagermo å fri sånn til oss om han ikke har fått noen signaler om at han kan være aktuell. Men Odd sier vi enda ikke har spurt offisiellt. Det hadde jo vært gøy om Fagermo nektet å skrive ny kontrakt med Odd fordi han ville videre og at odd svarte med å bruke han som trener for andrelaget og sa at de utvikler trenere for å kunne selge dem og at de ikke vil bruke han for a-laget om han ikke signerer ny kontrakt. Men jeg tror de lar han gå om han setter seg på bakbeina.

mitt tips er da at de fire aktuelle er
                        Lunov som klubben ser som siste valg
                        Skullerud
                        Bohinen
                        Fagermo

jeg tror de to nederste er nærmest men at det er uklart om en av de kommer på int.
                        uansett gode nyheter med flere på int og at vi har noe midler å kjøpe fri en trener for

Comment

• Selv om jeg ikke er fan av Fagermo, tror jeg ikke han har vært helt King Kong i Skien. Einar Håndlykken er neppe en lettvekter. Kanskje en av de sterkeste i ES.

Flisespikkeri: Om Vålerenga skal ansette trener i god tid før treningsleir Portugal, altså ikke samme uka som avreise, har de en uke på seg.

Comment

• Fagermo er en luring og han bruker media for alt det er verdt. For alt vi vet, så kan hans flørt med oss bare være en måte å få ting slik han vil i Odd.
                            Han vil at Odd skal ha større ambisjoner, det kom fram i et av intervjuene nylig, ellers så kanskje han finner seg en klubb med større ambisjoner.

Han brukte media ifjor også, da han klagde på ambisjonene til Odd og uka etter så hadde de plutselig signert Birk Risa og to andre lovende spillere.

Edit: det var i 2018
                            Last edited by ziggy75; 17.01.2020, 12:27.

Comment

• Kjenner at jeg kommer til å måtte spytte kamelhår noen uker om vi ansetter Fagermo, ass...

Comment

• Det er kanskje verdt å nevne at Odd ikke har vunnet noen ting under 12 år med Fagermo.

Comment

Working...
                                X