Midt i gleden samt frustrasjonen de siste dagene over ny hovedtrener har det skjedd noe helt forferdelig.
LameDuck er dessverre ikke med oss lenger.
Dette ble meldt ut for noen dager siden på Hockey forumet, men siden ikke alle henger rundt der så bør alle få mulighet til å ta en siste hilsen.
Her er linken Nesrene ga den triste beskjeden:
https://forum.klanen.no/forum/v%C3%A...64682-lameduck
Dette er hva Nesrene skrev i innlegget sitt:
Det er med stor sorg vi må melde at LameDuck ikke lenger er blandt oss. Tom har tatt steget over i evigheten, og har gitt fra seg sitt siste argument.
Jeg vil huske Tom for en livlig og kreativ fyr, både her og på tribunen.
Hvil i fred, Tom.
Lenge leve LameDuck!
Det var LameDuck som senest kom med oppskriften om hvordan frityrt kamel smaker, dessverre er det vi som må bedømme det istedenfor han.
LameDuck var etter min mening veldig kritisk, men også veldig konstruktiv i det han skrev her.
Jeg håper flere kan følge Nesrene sitt innlegg, og gi LameDuck en verdig hilsen for alt hva han har betydd her på forumet. Han er og vil være en legende på VPN forumet.
LameDuck er dessverre ikke med oss lenger.
Dette ble meldt ut for noen dager siden på Hockey forumet, men siden ikke alle henger rundt der så bør alle få mulighet til å ta en siste hilsen.
Her er linken Nesrene ga den triste beskjeden:
https://forum.klanen.no/forum/v%C3%A...64682-lameduck
Dette er hva Nesrene skrev i innlegget sitt:
Det er med stor sorg vi må melde at LameDuck ikke lenger er blandt oss. Tom har tatt steget over i evigheten, og har gitt fra seg sitt siste argument.
Jeg vil huske Tom for en livlig og kreativ fyr, både her og på tribunen.
Hvil i fred, Tom.
Lenge leve LameDuck!
Det var LameDuck som senest kom med oppskriften om hvordan frityrt kamel smaker, dessverre er det vi som må bedømme det istedenfor han.
LameDuck var etter min mening veldig kritisk, men også veldig konstruktiv i det han skrev her.
Jeg håper flere kan følge Nesrene sitt innlegg, og gi LameDuck en verdig hilsen for alt hva han har betydd her på forumet. Han er og vil være en legende på VPN forumet.
Comment