Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lame Duck

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lame Duck

Midt i gleden samt frustrasjonen de siste dagene over ny hovedtrener har det skjedd noe helt forferdelig.

LameDuck er dessverre ikke med oss lenger.
    Dette ble meldt ut for noen dager siden på Hockey forumet, men siden ikke alle henger rundt der så bør alle få mulighet til å ta en siste hilsen.

Her er linken Nesrene ga den triste beskjeden:

https://forum.klanen.no/forum/v%C3%A...64682-lameduck

Dette er hva Nesrene skrev i innlegget sitt:

Det er med stor sorg vi må melde at LameDuck ikke lenger er blandt oss. Tom har tatt steget over i evigheten, og har gitt fra seg sitt siste argument.

Jeg vil huske Tom for en livlig og kreativ fyr, både her og på tribunen.

Hvil i fred, Tom.

Lenge leve LameDuck!

Det var LameDuck som senest kom med oppskriften om hvordan frityrt kamel smaker, dessverre er det vi som må bedømme det istedenfor han.

LameDuck var etter min mening veldig kritisk, men også veldig konstruktiv i det han skrev her.

Jeg håper flere kan følge Nesrene sitt innlegg, og gi LameDuck en verdig hilsen for alt hva han har betydd her på forumet. Han er og vil være en legende på VPN forumet.

Oi, det visste jeg ikke. Utrolig trist å høre. Var en fantastisk herlig type her på forumet. Sender de varmeste tanker til alle venner og hans nærmeste.
    Elsker Bergen By

Comment

Det var trist å høre

RIP Duck

Comment

Utrolig trist å høre! :-(

Comment

Du gå'kke aleine i Vål'enga,sammen går du med oss!!!

Comment

Utrolig fin fyr og allltid med et glimt i øyet. Ikke mange dagene sidene vi hadde en god diskusjon om trener og sesongen. For j... at du ikke får oppleve den som du trodde på.

Foralltidduck

Comment

Veldig trist, morsom debattant som alltid hadde sin egen punchline. Turte å mene mye, men var også rask til å innrømme feil eller snu om han møtte bedre argumenter. Vi trenger sånne.
              Hvil i fred.

Comment

Dette var utrolig trist å høre.

Comment

Huff... R.I.P.

Comment

Hvil i fred LD
                    Last edited by Calven; 01.02.2020, 09:24.
                    Gimme hope johanna

Comment

Kjente han ikke, men han markerte seg jo her inne med sin egen stil. Var ikke alltid enig med han heller.

Likevel merker jeg at jeg synes dette var en skikkelig trist nyhet å lese nå på morgenen.

Håper tanker fra hele Vålerenga-familien går til hans nærmeste familie og venner.

Comment

Kondolerer til alle kjente, og føyer meg inn i rekken der alle satt pris på hans bidrag på forumet. Sender en kjeks i retning duckehimmelen, vi skal alle dit en gang.

Comment

Veldig leit å høre..

Comment

En engasjert bidragsyter med sin helt egen stil, veldig trist å høre.
                            En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

Trist å høre. God bidragsyter her inne og forumet blir litt fattigere uten.

Håper Enga tar alt hvert år der du der LD!

Comment

Working...
                              X