Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kjempecred til Media / Kommunikasjonsfolka

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjempecred til Media / Kommunikasjonsfolka

Helt ærlig, så aner jeg ikke hvem den eller de menneskene er.
    Men noen fortjener skikkelig skryt etter alt som er publisert de siste dagene. Nå snakker vi!
    20 publiseringer på siden vår i løpet av 8 dager! Dette er jo helt sinnsykt bra!
    Plutselig sprudler vi!

HERLIG! ELSKER DERE!
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Originally posted by Spinner View Post
    Helt ærlig, så aner jeg ikke hvem den eller de menneskene er.
    Men noen fortjener skikkelig skryt etter alt som er publisert de siste dagene. Nå snakker vi!
    20 publiseringer på siden vår i løpet av 8 dager! Dette er jo helt sinnsykt bra!
    Plutselig sprudler vi!

HERLIG! ELSKER DERE!
    Virker som det er Dag Solheim som står for intervjuene nede i Portugal. Kanskje klubben har fått leid inn han fra Eurosport? Kjempe tiltak uansett! Veldig bra

Comment

"Bumper" denne opp som hyllest til markedsavdeling for de siste publiseringer av Vålerende Inside og ikke minst Enga på pod med Ståle Solbakken som gjest.
      Meget godt jobba, HYLL HYLL!

Comment

Tina Wulf er GOLD, sliter fortsatt med å skjønne at Enga valgte å betale ett byrå for hennes eminente tjenester, framfor å lønne henne direkte. Hvorfor kaste bort ekstra penger, som kunne gått til sport?
        Kan noen oppdatere meg på hvorfor det var en god beslutning?
        Tar gjerne en utfyllende kommentar fra bukkeskjegget på det.

Comment

Ikke minst har vi satt igang en youtube-serie som jeg ser veldig frem til. Jeg tror at å gjøre det bra på sosiale media er faktisk en nøkkel til å tiltrekke flere tilskuere (altså ikke , men når arenaene åpnes igjen..).

Comment

Syns også vår nye salgs-sjef Mehran(som også er med på pod) gjør en meget god figur.
            Interessant artikkel i AO om han her ; https://www.ao.no/mehran-33-var-elle.../s/5-128-57576

Comment

Synes i en covid-19 prega tid at det er stor stas å se GOLD dama vår intervjue med stor S Sjef. I en trist tid er det gull å kunne se på videoer eller å høre på podcaster. Mer av det! Stå på Tina! Du er Enga!!!

Comment

Tina er veldig bra og det ser ut som om hun er godt likt blant spillerne og ledere. Dermed får hun tilgang til å lage bra saker.

Comment

Kan være jeg er litt kravstor, men jeg er litt misfornøyd med det som leveres av VIF-TV for tiden. Enga på Pod har bare plutselig blitt borte, uten noe informasjon om det kommer tilbake.
                  Ingen skikkelige dybdeintervjuer med Fagermo, og resten av trenerapparatet, eller Ingebrigtsen og Espeseth. Alle intervjuer er på 01 min 30 sek ca.

Medlemsmøte i fjor ble det lovet da Tina gikk til Aasland Graff & Partners at man skulle øke innholdsproduksjonen:
                  https://www.vif-fotball.no/nyheter/s...dsproduksjonen

Positivet er «Vålerenga fra innsiden» som er veldig bra, men jeg synes ikke Aasland Graff & Partners har økt noe av produksjonen i det hele tatt.
                  Jeg føler «Vålerenga fra innsiden» er en oppdatert versjon av «Enga Live» som ble sendt hver uke før en kamp.
                  Podcasten som var klasse med Tina og Freddy har blitt kuttet til 25 ca min pr. episode er ikke det samme.

I tillegg synes jeg det ikke er nok «buzz» rundt spillerpresentasjoner.
                  Mange klubber i Norge er mye flinkere enn oss på dette. Likte veldig godt måten vi presenterte Kjartansson på.
                  Tina har vært helt rå med VIF-TV i mange år, og vi har flere år vært best i klassen blant norske klubber på media dekning i egen klubb.

Jeg håper klubben bruker noe av midlene de har fått inn i det siste til å styrke innholdsproduksjonen med flere ansatte.

Comment

Stiller meg bak kommentaren til Moa91.
                    Fra å være veldig aktive i Pre Season, så har media-avdelingen blitt sløve. Nå gidder jeg ikke lenger å gå innpå Vif-fotball.no. Er du heldig så får du et 40 sekunders langt intervju med DEF før en kamp. Eller halvannet minutt med Tollås og Oldrup midt i en treningsøkt.

Trist at podcasten til Tina er borte.
                    Det samme kan man si om VPN-podcasten.

Hva har skjedd?

​​​​​

Comment

Working...
                    X