Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga – Molde, lørdag 4. april kl. 18:00 (UTSATT)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga – Molde, lørdag 4. april kl. 18:00 (UTSATT)

Vel. Kampen er utsatt, men den skal forhåpentligvis spilles ila året så da er det ikke noe grunn til å ikke starte kamptråd!

Etter koronadritten lammet verden for omtrent en mnd siden så har jeg personlig distansert meg litt fra alt som har med fotball å gjøre. Med aktiviteten her på forumet den siste tiden så tar jeg det som et tegn på at det er flere som meg. Naturlig nok. At det faktisk er i dag, 4. april, at årets første eliteseriekamp skulle vært spilt har faktisk tatt meg litt som julekvelden på kjærringa.

Det blir litt hvisomattedersomatte da preseason og alle treningskamper fikk bråstopp, men hvilket lag tror dere vi hadde stilt med i dag? Og hva hadde resultatet blitt? Vi har ikke hatt så godt tak på Molde de siste åra, men føler at akkurat denne kampen hadde blitt spennende.

I ettermiddag skal jeg tre på meg den vakre kongeblå drakta (trur jaggu den har krympa siden i fjor…), sprette noen iskalde Frydenlund og la tankene fly til Vålerenga, Øst og Intility mens jeg gliser litt for meg selv.

Forhåpentligvis så blir denne tråden aktuell igjen om ikke alt for mange måneder. God påske til alle!

Vi tapte 3-2... Rett etter vi utligna Moldes 2-0-ledelse, tok de tilbake ledelsen igjen. Matti med begge våre mål.
    “Første serierunde er ferdigspilt! Her er resultatene: VIF-Molde 2-3 Glimt-Mjøndalen 2-2 Kristiansund-Start 1-0 Sandefjord-Sarpsborg 1-0 Stabæk-Odd 2-0 Aalesund-Haugesund 0-1 Rosenborg-Brann 3-0”

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Vi tapte 3-2... Rett etter vi utligna Moldes 2-0-ledelse, tok de tilbake ledelsen igjen. Matti med begge våre mål.
      Noen som vet noe om skaden til Tollås?
      Og det ble 0-1, 1-1, 1-2, 2-2 før 2-3.

Comment

Originally posted by Grim View Post
        Noen som vet noe om skaden til Tollås?
        Meldes at han er tilbake mot Viking i neste kamp.

Comment

Working...
        X