Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Er Tina tilbake?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er Tina tilbake?

Jeg så på intervjuet med Dønnum: https://www.vif-fotball.no/nyheter/magisk-folelse
    Er det Tinas stemme jeg hører?
    I såfall så er det jo en kjempe positiv nyhet!!!

Høres ut som Tina er tilbake ja

Comment

Comment

Velkommen tilbake Tina

Comment

Som ex-kollega og Vålerenga-supporter er det ingenting som gleder meg mer enn å få Tina tilbake.

Hun er imidlertid tilbake for kun noen timer i uka. Det vil ta tid før hun er tilbake 100 prosent, men jeg tror vi alle er enige om at litt Tina er bedre enn ingen Tina

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Som ex-kollega og Vålerenga-supporter er det ingenting som gleder meg mer enn å få Tina tilbake.

Hun er imidlertid tilbake for kun noen timer i uka. Det vil ta tid før hun er tilbake 100 prosent, men jeg tror vi alle er enige om at litt Tina er bedre enn ingen Tina
            Noen timer i uka er jo veldig bra! Loeb har forsøkt i EngaLive men han når jo ikke opp til sokka til Tina. Kanskje vi kan få en mer åpen klubb igjen? Tina er veldig viktig for å promotere Enga!

Comment

Originally posted by ForesttGump View Post

Noen timer i uka er jo veldig bra! Loeb har forsøkt i EngaLive men han når jo ikke opp til sokka til Tina. Kanskje vi kan få en mer åpen klubb igjen? Tina er veldig viktig for å promotere Enga!
              Synes Matijas har levert veldig bra, men det er selvfølgelig ikke i media han har sin kjernekompetanse. Han er ansatt som supporterkoordinator, og der er han soleklart best i landet.

Forøvrig veldig gode nyheter at Tina er på vei tilbake!

Comment

Håper han løser rollen sin som supporterkoordinator bedre enn som intervjuer, Erling i intervjuet med Fagermo rocka han!
                Matijas virker som en tøffel, men det er kanskje det man skal være som supporterkoordinator?
                Tina er GULL!

Comment

Bra at Tina er tilbake, men fyren som hadde Engalive gjorde en bra jobb han også.

Comment

Håper han løser rollen sin som supporterkoordinator bedre enn som intervjuer, Erling i intervjuet med Fagermo rocka han!
                    Matijas virker som en tøffel, men det er kanskje det man skal være som supporterkoordinator?
                    Tina er GULL!
                    Det her kunne du spart deg for. Lavmål av et innlegg. Det var sporty av Loeb å stille opp, han har ingen bakgrunn i media fra tidligere. Skulle likt å se deg stille opp sånn på sparket, hadde du løst det like bra eller bedre?

Comment

Tina er GULL!
                      Såpass. Nyter du å prate dritt om folk? God bedring!

Comment

Originally posted by Plaum View Post

Såpass. Nyter du å prate dritt om folk? God bedring!
                        Beklager at jeg tydeligvis krenka deg og tordvif, men det er dessverre min mening at Erling gjorde enn meget bedre jobb i intervjusituasjonen enn Loeb.
                        For min del så handler det om å være Vålenga, og ikke nødvendigvis være 100% politisk korrekt, sånn oppimot kjedelig politisk korrekt.
                        Beklager for krenkelsen, gleder meg til Tina i fortsettelsen!

Comment

Beklager at jeg tydeligvis krenka deg og tordvif, men det er dessverre min mening at Erling gjorde enn meget bedre jobb i intervjusituasjonen enn Loeb.
                          For min del så handler det om å være Vålenga, og ikke nødvendigvis være 100% politisk korrekt, sånn oppimot kjedelig politisk korrekt.
                          Beklager for krenkelsen, gleder meg til Tina i fortsettelsen!
                          Helt uenig i at brønnpissing er å være Vålerenga. Blir for dumt.

Comment

Originally posted by Plaum View Post

Helt uenig i at brønnpissing er å være Vålerenga. Blir for dumt.
                            Nå har vel ikke jeg sagt at brønnpissing er å være Enga? Hvor sa jeg det?
                            At jeg subjektivt likte intervjuformen til Erling framfor Loeb, spesielt i intervjuet med Espeseth.
                            Så er det min mening, som du selvsagt gjerne kan være uenig i.
                            Videre så var det digg å se intervjuet av Fagermo som Tina gjorde.
                            Du er uenig med meg. Det er greit. La heller poster om Sesongen 2020 eller rykter før 2020 har forrang, eller er det du som er brønnpisseren.
                            Last edited by ForesttGump; 27.05.2020, 02:08.

Comment

Working...
                            X